TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה בת"א תפתח בעליות שערים בהמשך לזינוקים באסיה


אילוסטרציה - גרף עולה
הבורסה תנסה להמשיך את המומנטום החיוב, החוזים העתידיים בוול סטריט מצביעים הבוקר על עליות שערים של כ- 1.4%
הבורסה תנסה להמשיך את המומנטום החיוב, החוזים העתידיים בוול סטריט מצביעים על עליות שערים של כ- 1.4%. עליות שערים נרשמות בשעה זו באסיה:
טוקיו עולה ב- 3%, שנחאי עולה בכ- 2.1%, מדד ההנג סנג שבהונג- קונג מזנק בכ- 4.8% ומדד הניפטי בהודו עולה ב- 2.4%.

היום בערב בנק ישראל יפרסם את החלטת הריבית, הערכות נעות ביין הורדה של רבע אחוז לבין הותרת הריבית ללא שינוי. לפני החלטת הריבית, בשעה 16:00 צפוי להתפרסם נתון מכירות בתים יד שנייה בארה"ב.

מניות בכותרות: מניית כור, תסחר על רקע פרסום הודעת החברה אתמול לאחר המסחר כי קיבלה אשראי נוסף מ"מורגן סטנלי" בהיקף של 165 מליון פרנק שוויצרי לרכישת מניות קרדיט סוויס.

מניית גזית גלוב, תסחר על רקע הודעת החברה אתמול לאחר סיום המסחר, החברה עדכנה כי היא צופה שתסיים את שנת 2008 בהפסד של כ- 1.1 מיליארד ₪.

מניית נכסים ובנין, תסחר על רקע פרסום דוחות החברה לשנת 2008 אתמול בערב. החברה רשמה הפסד של 39 מ' ש"ח בשנת 08 לעומת רווח של 230 מ' ש"ח בשנת 07.

הכותב: אלי לוי, מור בית השקעות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il