TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרתיחה בענף הנדל"ן למגורים לא עוצרת- גם בתעשיית המוצרים לבנייה.


עידן זו-ארץ מנכל רב בריח. צילום- איה בן עזרי
קבוצת רב בריח, חתמה בחודשיים האחרונים על עסקאות מול יזמים וקבלנים מובילים לאספקת מוצרי הבנייה של החברה לכ-9,600 יח"ד בפרויקטים שונים, בהיקף של 42 מיליון ₪
קבוצת רב בריח תספק בפרויקטים אלו, דלתות כניסה ודלתות פנים, דלתות אש, מוצרי מיגון ומחסנים וכן דלתות כניסה ופנים מקטגוריית היוקרה של החברה.
בין החברות והפרויקטים עימם התקשרה רב בריח באספקת מוצריה, ניתן למנות את הפרויקטים הבאים: 2,400 יח"ד בפרויקט של חברת אפרידר באשקלון, 2,000 יח"ד בפרויקט של חברת ארזי הנגב בב"ש, 704 יח"ד בפרויקט גינדי TLV של בביצוע חברת דניס סיבוס ו-700 יח"ד בפרויקט של חברת אשטרום באור יהודה.
כמו כן, תספק רב בריח מוצרים מקטגוריית היוקרה שלה עבור פרויקטי בוטיק יוקרתיים, ביניהם: פרויקטים של חברת אשטרום בירושלים ותל אביב וכן פרויקטים של החברת ישראל קנדה, בריגה וברוש ניר.
עידן זו-ארץ, מנכ"ל קבוצת רב בריח ציין: "מגזר הבנייה למגורים הוא הקטר שמניע את ענף הנדל"ן בישראל והינו אסטרטגי לרב בריח. נמשיך להעמיק את אחיזתנו האיתנה במגזר המגורים לצד פעילות ענפה בתחומי הבנייה המוסדית והפרטית. על אף המשבר העולמי בשרשרת האספקה, ביצענו היערכות מראש עם מלאים קדימה והגדלת קיבולת הייצור ועמדנו בלוחות הזמנים בכל הפרויקטים אליהם התחייבנו. אנו ערוכים קדימה להמשך הגדלת ביקושים והזמנות של מוצרי השלד והגמר. העובדה כי מוצרי רב בריח מיוצרים בישראל, מספק וודאות ליזמים ולחברות ביצוע באשר לעמידה בלוחות הזמנים.


אודות רב בריח
חברת רב בריח תעשיות בע"מ, עוסקת בפיתוח, תכנון, ייצור, שיווק, מכירה וייצוא של מגוון מוצרים ייחודיים לענף הבניה והשיפוצים המותאמים לשוק הבניה הרוויה למגורים, לשוק המוסדי ולשוק הפרטי ושוק הנעילה.
רב בריח מהווה One Stop Shop לענף מוצרי התעשייה לבניה תוך יצירת סינרגטיות בין תחומי הפעילות השונים ומינוף היתרון לגודל. בחודש יולי 2008 נרכשה רב בריח על ידי משפחת דונרשטיין במסגרת הקפאת הליכים ומאז התרחבה הקבוצה באמצעות רכישה של מפעלים ופעילויות סינרגטיות שונות.
לקבוצת רב בריח 8 מפעלים לייצור דלתות ומשקופי פלדה, ייצור דלתות פנים, פתרונות נעילה, מערכות סינון אב"כ, חלונות אלומיניום לחדרים ממוגנים ומפעל לייצור מוצרים לבניית שלד. בנוסף, מפעילה החברה שלושה מרכזים לוגיסטיים בפריסה ארצית בצריפין, באר שבע ובאזור חיפה, 2 אולמות תצוגה ו-15 אולמות תצוגה ומכירה המופעלים ע"י מפיצים ברחבי הארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il