TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורה סמארט אייר - אישור משרד הבריאות


קורונה shutterstock
בעקבות הצלחה בניסוי להשמדת נגיף הקורונה - SARS-COV-2 בחללים סגורים
החברה מתכבדת לעדכן כי בהמשך לדיווח מה-3 לאוקטובר בו החברה הודיעה שהיא מתכוונת להגיש את תוצאות הניסוי המוצלח למניעת התפשטות נגיף הקורונה מסוג SARS-COV-2 הנישא באוויר בחללים סגורים, באמצעות המערכת הייחודית של החברה לטיהור אוויר, מערכת ה- Aura Air לרישוי אמ"ר (אביזרים ומכשירים רפואיים) במשרד הבריאות, כי החברה קיבלה את תשובה חיובית ממשרד הבריאות.
בינואר 2021 הוקמה ועדת היגוי שמטרתה לאתר פתרונות טכנולוגיים לחיטוי אוויר במרחבים סגורים. לאחר פרסום קול קורא בנושא, הצוות בחן הצעות של 27 חברות לפתרונות טכנולוגיים לטיפול באוויר במרחבים סגורים. עבודת הוועדה התמקדה בבחינת היעילות והבטיחות של הטכנולוגיות ומסקנות ועדת ההיגוי הן:

1. פתרונות לטיפול באוויר במרחבים סגורים יכולים לתת מענה לטווח ארוך לקורונה, למחלות ויראליות אחרות כדוגמת שפעת ולאתגרים דומים בעתיד.
2. בכל החללים הסגורים יש להקפיד על תחלופת אוויר ו/או אוורור טבעי (פתיחת דלתות וחלונות).
3. מומלץ להתקין טכנולוגיות לטיפול באוויר בחללים ציבוריים צפופים בהם ניתן לוודא התקנה ותחזוקה מקצועית, טכנולוגיות אלו מומלצות בעיקר בחללים ללא תחלופת אוויר גבוהה.
הועדה קבעה כי מערכת החברה קיבלה את אישור משרד הבריאות לכך שהינה עומדת בקריטריונים שנועדו לסווג את המוצרים המומלצים לטיהור אוויר בחללים סגורים ולכן מאושרת ע"י משרד הבריאות כמערכת אפקטיבית ומומלצת לחיטוי אוויר במרחבים סגורים.
אישור משרד הבריאות הישראלי מהווה נדבך נוסף ומשמעותי ליכולות מערכת ,המצטרף לניסויים קודמים שבוצעו ע"י בית החולים שיבא תל-השומר, משרד הביטחון הספרדי, המכון הביולוגי באוניברסיטת קמפיאנס בברזיל בהוכחת יכולות מערכת החברה לנטרל ב-99.99% את הנגיף ואף נגיפים עמידים יותר. אנחנו מעריכים כי עצם היותה חברה ישראלית המייצרת את מוצריה בישראל, יעניק לה יתרון משמעותי במכרזים של גופים ממשלתיים, כדוגמת משרד החינוך, משרד הבריאות ועוד.

אביעד שניידרמן, מנכ"ל החברה אומר: "משרד הבריאות עושה עבודה מצויינת בדחיפה לכלים נוספים אשר יאפשרו לצמצמם את פגיעת הקורונה ביום-יום של כל אחד ואחת מאיתנו. בתי הספר לדוגמה צמאים לפתרונות נוספים מעבר לבידודים המשפיעים לרעה על ילדנו ומעבר לבדיקות אשר מגלות את המחלה מאוחר מדי, אישור משרד הבריאות למערכות החברה יאפשר מעבר ממצב הגנה פסיבי ותגובות נגררות למצב תקיפה אקטיבי ויאשפר לעבות את מכלול הפתרונות האפקטיבים לטווח ארוך. יתרה מכך, אם נמשיך עם הדוגמה של בתי הספר, הילדים חשופים לזיהומים רבים נוספים מעבר לקורונה, מערכות החברה יוכלו לתת חיווי ולהגן על הילדים שלנו מכל אותם דברים שאינם נראים, אבל משפיעים על הבריאות של כולנו באופן ניכר"
אודות אורה סמארט אייר
החברה הינה היחידה מסוגה בבורסה לניירות ערך בתל אביב הפועלת בתחום עולמי שהיקפו כ-9 מיליארד דולר. החברה עוסקת בפיתוח, שיווק ותפעול פלטפורמות לטיהור אוויר בסביבה התוך מבנית וניטור אוויר בישראל ובמדינות נוספות בחו"ל. לחברה מוצר מוביל בשם Aura Air ומוצר נוסף Aura Air Mini ומייצרת את מוצריה במפעלי קבוצת בית אל בארץ ובארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il