TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסטל מודיעה כי בידיה מלוא הסכום הזמין לפירעון התשלום הראשון של אגרות החוב סדרה ב'


אקסטל לימיטד
בסוף חודש דצמבר 2020 (למעלה מ- 300 מיליון ש"ח). החברה היחידה בתחומה שפרעה ממקורותיה היא בתוך כשנתיים למעלה מ-1.3 מיליארד שקל ללא מיחזור האג"ח בשוק ההון – מה שמראה על חוסנה ואיתנותה הפיננסית
הסכם מימון מחדש לפרויקט
Lofts at Pire Village ועדכון הסכם קו האשראי מ- JPM
המימון מחדש והלוואת הגישור של גארי ברנט מאפשרים תשלום מלא ראשון של אג"ח ב' בסוף השנה

גארי ברנט יו"ר ונשיא החברה אומר: "כמו שאמרתי בכמה הזדמנויות, אקסטל עומדת ותמשיך לעמוד בהתחייבויותיה למחזיקי אגרות החוב בישראל. לאחר תשלום מחצית מהיקף סדרת האג"ח יוותר סכום של כ-300 מיליון שקל לתשלום בעוד שנה. על אף משבר הקורונה הפוקד את העולם וארה"ב ניתן לראות כי המערכת הבנקאית ממשיכה להביע אמון בחברה ועל כך יעידו הסכמי המימון בהם התקשרה החברה בעת האחרונה והסכמים נוספים אשר החברה עתידה להשלים בתקופה הקרובה. החברה ממשיכה להתקדם בהשלמת הפרויקטים השונים שבבניה וכן במכירה ומסירה של דירות"

אקסטל לימיטד מדווחת כי ביום 25 בנובמבר 2020 הושלמה התקשרות של חברות מאוחדות של החברה עם JPM בהסכם מימון מסוג הלוואת מלאי (inventory loan) בסכום של 154 מיליון דולר ובמקביל לכך הושלמה התקשרות בעדכון להסכם הלוואה לחברה מאוחדת של החברה בדרך של העמדת קו אשראי על ידי JPM כך שהלוואת המלאי תהווה רכיב נוסף בקו אשראי JPM והיחידות שטרם נמכרו בנכס שועבדו כבטוחה נוספת ל-JPM במסגרת קו האשראי כאמור.
הלוואת המלאי בסכום כולל של 154 מיליון דולר, מורכבת מהלוואה בכירה ומהלוואת Mezzanine וכספי התמורה בגינה עתידים לשמש לפירעון הלוואת הבנייה הקיימת בנכס .
כתוצאה מהתקשרות בהסכם הלוואת המלאי, יועלו לחברה (סולו) מזומנים חופשיים נטו בסך של כ-41 מיליון דולר ארה"ב וכן, במסגרת העדכון להסכם קו אשראי JPM, החברה קבלה אישור מ- JPM למשוך סכום של כ-37 מיליון דולר מתוך יתרת קו האשראי הבלתי מנוצל.
כמן כן, ב-30 לנובמבר העמיד בעל השליטה בחברה, מר גארי ברנט, לחברה הלוואת גישור בסך של 10 מיליון דולר (מתוך סכום של עד 15 מיליון דולר אשר אושר בוועדת הביקורת ודירקטוריון החברה כעיסקה מזכה). הלוואת גישור זו אינה נושאת ריבית ותוחזר לבעל השליטה בחברה לפי דרישתו מכספים שעתידים להתקבל בחברה בדצמבר ובכפוף לכך שמלוא הסכום לתשלום האג"ח יהיה זמין לחברה.
אודות אקסטל:
אקסטל הינה אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות במנהטן ופעילה בעיקר ב:
ייזום ופיתוח של נדל"ן למכירה בניו יורק – פיתוח ובניה של נדל"ן המיועד בעיקר למגורים ו/או למסחר ו/או למלונאות - תחום הנדל"ן היזמי.
נדל"ן להשקעה בניו יורק – רכישה, החזקה והשבחה של נכסי נדל"ן לרבות קרקעות המיועדות לבניה למטרת השכרה וכן רכישה, הפעלה של נדל"ן מניב - תחום הנדל"ן להשקעה.
מחזיקה באמצעות חברה כלולה (60%) בנכס הידוע בשם מלון Intercontinental Boston בבוסטון, המסווג בדוחותיה הכספיים של החברה הכלולה כנכס פיננסי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il