TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם תים זכתה במכרז לניהול הבחירות ברשויות המקומיות של משרד הפנים


היקף העסקה מוערך בכ- 30 מיליון ₪ . החוזה נחתם ל-10 שנים עם אופציה להארכה ל- 10 שנים נוספות
מלם תים, חברת טכנולוגיית המידע המובילה בישראל, המתמחה באספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום הIT- , הודיעה הבוקר על זכייתה במכרז להקמה ותפעול של מערכת "ברק" - מערכת מידע לניהול תהליכי הבחירות לרשויות המקומיות והמועצות האזוריות של משרד הפנים.

היקף העסקה מוערך בכ-30 מיליון ₪. החוזה נחתם ל- 10 שנים עם אופציה להארכה לעשור נוסף.

במסגרת ההסכם, מלם תים תפתח עבור משרד הפנים מערכת מידע ייעודית על בסיס מוצר הבחירות המוביל בעולם: EMP, אותו מייצגת מלם תים בבלעדיות, לקראת מערכת הבחירות לרשויות המוניציפליות שיערכו באוקטובר 2023. בנוסף, מלם תים תתפעל את תהליכי הלוגיסטיקה הנדרשים לטובת מערכת הבחירות ברשויות המוניציפליות של משרד הפנים.

הזכייה במכרז לניהול הבחירות ברשויות המקומיות של משרד הפנים ממשיכה למצב את קבוצת מלם תים כבית התוכנה המוביל בישראל, שעיקר פעילותה היא אספקת מערכות ותוצרי תוכנה ללקוחות, התחייבות בעמידה של לוחות זמנים, תקציב, עמידה בתקינה וסטנדרטים גבוהים של איכות ואבטחת מידע.

שרון עזרא, סמנכ"ל פתרונות דיגיטל במלם: "מדובר בזכייה משמעותית נוספת שבמסגרתה מלם תים תספק הקמה ותפעול ומגוון רחב של פתרונות באיכות גבוהה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות והמועצות האזוריות של משרד הפנים. הזכייה במכרז, על בסיס מוצר בחירות בינלאומי מוביל, ממצבת את קבוצת מלם תים כגורם המוביל בתחום פיתוח ותפעול מערכות מידע ייעודיות לעולם הבחירות בישראל. לצד פרויקט זה במשרד הפנים, אנו מספקים מזה עשרות שנים שירותי פיתוח ותפעול מערכות מידע למגוון צרכים עסקיים, לרבות לניהול בחירות ארציות לוועדת הבחירות המרכזית, ניהול הבחירות להסתדרות העובדים הכללית ועבור ארגונים מובילים נוספים כמו ארגון נכי צה"ל".

נעמי פרידמן, מנהלת אגף בכירה טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד הפנים: " משרד הפנים אמון על ניהול ופיקוח ארצי על הבחירות ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות.
מדובר באתגר מורכב בעל היבטים וסוגיות רבות המבוסס על פעולות ולוחות זמנים מחייבים המוגדרים בדיני הבחירות. מערכת ברק לניהול הבחירות תהיה מערכת ליבה תפעולית העוסקת בתהליכי בחירות מקומיות שהם בבסיס הדמוקרטיה הישראלית. באמצעות פרויקט ברק, יפעל משרד הפנים ליישום וייעול תהליכים ובניית יכולת משודרגת לשליטה ובקרה ניהולית ותפעולית של הבחירות לרשויות המקומיות, תוך עמידה באתגר דרישות אבטחת המידע והשמירה על הפרטיות " .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il