TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית ההשקעות הראל פיננסים מרחיב פעילותו ונכנס לתחום הנפקות תעודות סל


הראל
בשלב הראשון, יונפקו תעודות סל המאפשרות להיצמד למדדים המרכזיים: הראל ת"א 25 לונג אגרסיבי, הראל שורט ת"א 25, הראל ת"א 100 וכו'
הראל פיננסים, מרחיב את תחומי פעילותו לתחום תעודות הסל. הראל סל פרסמה היום תשקיף להנפקת 6 תעודות סל: הראל ת"א 25 לונג אגרסיבי, הראל שורט ת"א 25, הראל ת"א 100, הראל תל בונד 20, הראל תל בונד 60 והראל גליל 2-5.
תעודות הסל יונפקו על ידי "הראל סל", חברת המוצרים הפיננסים המורכבים של בית ההשקעות, אשר הצליחה בתוך זמן קצר, בניהולו של אורי שור, לבסס מעמד מרכזי בתחום אופציות הכיסוי, עם הנפקה של 37 אופציות כיסוי. פעילות תעודות הסל של הראל פיננסים תצטרף לפעילות בית ההשקעות בתחום קרנות הנאמנות באמצעות "הראל פיא", המדורגת שנייה מבין חברות הקרנות עם נתח שוק של למעלה מ- 11% ויותר מ- 10 מיליארד ₪ בנכסים מנוהלים. בנוסף, להראל פיננסים פעילות בתחום ניהול התיקים, מסחר בני"ע, מחקר מיקרו ומקרו ועוד.
שמעון אלקבץ, מנכ"ל הראל פיננסים והמשנה למנכ"ל קבוצת הראל מסר, כי "עוצמתה של קבוצת הראל מאפשרת לנו, גם בתקופה זו, לעמוד בתכנית הפיתוח העסקי ארוכת הטווח לביסוס מעמדה של הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של הקבוצה, כבית השקעות מוביל בישראל. הכניסה לתחום תעודות הסל", הוסיף אלקבץ, "הינה מהלך שנועד בראש ובראשונה ליצור עבור לקוחותינו מוצר איכותי וזמין, עם החותם המקצועי של הראל, ובכך להשלים את מגוון מוצרי ההשקעה שאנו, כגוף פיננסי מוביל, מעמידים לרשות לקוחותינו".

אורי שור, מנכ"ל "הראל סל" מסר, כי "הראל סל נכנסת לתחום תעודות הסל, לאחר שביססה בחודשים האחרונים מעמד מרכזי בתחום אופציות הכיסוי."

תעודות הסל החדשות, המבוססות על מדדי ת"א 25, ת"א 100, תל בונד 20, תל בונד 60, ואג"ח גליל 2-5, יונפקו החל מה- 20 בינואר 2009:
- הראל ת"א 25 לונג אגרסיבי.
- הראל שורט ת"א 25
- הראל ת"א 100
- הראל תל בונד 20
- הראל תל בונד 60
- הראל גליל 2-5

תהליך הרה ארגון בזרוע הפיננסים של קבוצת הראל
בית ההשקעות הראל פיננסים הוקם לפני כשנתיים כחלק מהחלטה אסטרטגית לבסס את פעילות קבוצת הראל בתחום הפיננסי, ולמקמה כמובילה בתחום. במסגרת החלטה זו נרכשו קרנות פיא, קופת הגמל עוצמה, וכן מלוא הבעלות על בית ההשקעות רקנאטי-ענבר, שפעילויותיו השונות הוטמעו בהראל פיננסים. בנוסף לביסוס מעמדה של חברת הקרנות "הראל-פיא,, כמובילה בשוק מבחינת ביצועים ובהיקף הנכסים המנוהלים, הצליח בית ההשקעות לבסס תוך זמן קצר גם את מעמדה של חברת המוצרים הפיננסים "הראל סל", המתמחה בתחום המוצרים המורכבים, ובראשם אופציות כיסוי. במקביל פיתחה החברה את תחומי המסחר וניירות ערך וניהול התיקים.
בית ההשקעות הראל פיננסים הינו הזרוע הפיננסית של חברת הראל השקעות בביטוח ופיננסים בע"מ, חברה ציבורית, שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א. החברה מנהלת כיום נכסים, באמצעות חברות הבת שלה בתחומי ניהול קרנות נאמנות, ניהול תיקים, פעילות מסחר בני"ע והקמה וניהול של מוצרים פיננסיים, בסך כולל של כ- 14 מיליארד ₪. החברה מתמקדת במתן מענה לכל צורך פיננסי באמצעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים פיננסים ללקוחות פרטיים ומוסדיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il