TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל שוקי הון על פרטנר: מפחיתים מחיר יעד ל- 78 ש"ח נותרים בהחזק


פרטנר
להערכתנו תצליח החברה להתאושש מהחולשה היחסית שלה למול מתחרותיה, אולם תהליך זה עשוי להיערך מספר רבעונים
מגדל: להערכתנו תצליח החברה להתאושש מהחולשה היחסית שלה למול מתחרותיה, אולם תהליך זה עשוי להיערך מספר רבעונים וזאת עוד בטרם שאנו משקללים את השלכות אובדן עסקת סמייל 012 במלואן.

עוד אנו סבורים כי האתגרים במישור הריאלי/ תפעולי של החברה גוברים על פוטנציאל הדיבידנד החד פעמי בשנת 2010.

שקלול תוצאות החברה ומתחרותיה לצד התמורות האחרונות בגזרת המיזוגים והרכישות בענף מביאים אותנו להפחית את מחיר היעד ל- 78 ₪. המלצתנו נותרת החזק.

לאכול את העוגה ולהותירה שלמה – בעוד שמתחרותיה עברו תקופת התאמה בטרם החלו בחלוקת דיבידנד נדיבה, העברת השליטה בחברה מביאה אותה לבצע את ההתאמות תוך כדי תנועה ובו בעת להמשיך בתוכניות החדירה בתחום ה- ISP וה- VOB אשר כנראה ויצטרכו להפוך לאגרסיביים אף יותר וזאת לאור רכישת פעילות סמייל012 על ידי אמפל. בכדי להצליח בכך מגבשת כיום החברה תוכנית התייעלות אשר בהחלט עשויה להשתלם בטווח הקצר (להערכתנו החל מהמחצית השנייה של שנת 2010) אולם בטווח הבינוני איננו רואים כיצד עולה היא בקנה אחד עם מיצובה של החברה כראשונה בשירות, בחדשנות וכיו"ב.

עצירה בצמיחת התוכן – כיום נדרש מבט כולל בהקשר של סבסוד ציוד, הכנסה ממוצעת לדקת שיחת והכנסה מתוכן למנוי. שילוש זה מספק מרחב תמרון רחב למדי לחברות הסלולר ובסופו של דבר מאפשר להן לשמר את ההכנסה הממוצעת ממנוי משירותים ומציוד יחדיו. עדיין כשאנו בוחנים את תוצאות החברה ורואים את חדות שחיקת ה- RPM משירותי קול וכן את היקף הסבסודים וההיוונים הרי שניתן להעריך כי הבעיה אינה נובעת מתמהיל חבילות כזה או אחר.

תחום ה- VOB צפוי להפסיד גם בשנת 2010 - מחישוב שערכנו עולה כי התמורה בגין הפעילות החדשה משתווה לתמורה בגין צמיחה ממוצעת שנתית של כ- 5% בהכנסה מתוכן, שיעור צמיחה אשר בספק והיה מצריך רמת השקעה כה גדולה. להערכתנו המהלך של פרטנר נובע מכך שללא פעילות חדשה זו יתכן ותתקשה בעתיד לשמור על נתח השוק שלה בתחום הסלולר שכן הכיוון הנו לחבילות משולבות ומוטב מוקדם מאשר מאוחר, באשר לאפקטיביות המהלך, לשם כך נאלץ להמתין לשנת 2010.

שינוי מודל – העלייה ברמת הסיכון, הוצאות הפלטפורמה החוץ סלולרית, העצירה בתחום תוכן אשר לוותה בשחיקה חדה בתחום ה- RPM, כל אלו מביאים אותנו להפחית במקצת את הערכותינו קדימה לצד העלאת שיעור מרמה של 9.75% לרמה של 10.0%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il