TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במגדל מעלים מחיר יעד לסלקום ל- 137 ש"ח ונותרים בהמלצת 'קניה'


סלקום
אמיר אדר: סלקום עונה על הקריטריונים שלנו בבחירת ההשקעה המועדפת בשוק התקשורת: יציבות, מיקוד, וערפול נמוך יחסית בנוגע לצפי קדימה
מגדל שוקי הון: סלקום עונה על הקריטריונים שלנו בבחירת ההשקעה המועדפת בשוק התקשורת: יציבות, מיקוד, ערפול נמוך יחסית בנוגע לצפי קדימה וכן דיסקאונט ותשואת דיבידנד דו ספרתיים.

תוצאות הרבעון אשר עקפו את תחזיותינו לצד הערכתנו כי מעמדה צפוי להתחזק כתוצאה מהתמורות בשוק התקשורת, מביאות אותנו להעלות את מחיר היעד בכ- 5% לרמה של 138 ₪. המלצתנו כמובן נותרת קניה.

הכנסות משירותים ממשיכות לעלות - עקיפת התחזיות הגיעה מהצלחתה של החברה לשפר את הכנסותיה משירותים בכ- 0.9%, לעומת צפי שלנו לירידה של כ- 2% בסעיף זה ולעומת פרטנר אשר רשמה ירידה של כ- 4%. הישג לא מבוטל זה מנובע בעיקר משחיקה נמוכה יחסית ב- RPM VOICE ועליה של כ- 28% ב- DATA ARPU זאת לעומת ירידה של כ- 3% שרשמה פרטנר . כמו כן תרם להכנסות שירות המפ"א אשר נותר שירות משלים בלבד.

תוצאות טובות מבין 3 המפעילות - בסיכום תוצאות המפעילות הסלולריות עולה כי החברה ממשיכה להוביל בראש במרבית המדדים כאשר פלאפון ממשיכה במסעה לצמצום הפער למול שתי המפעילות תוך שהיא מסיטה מנויים מהרשת הישנה לחדשה ובכך משפרת את תוצאותיה בעקביות (לפרטים נוספים ראו עדכון שלנו מיום ה- 16/11/09).

השלכות התמורות בשוק התקשורת - בזק, פרטנר, הוט, מירס, סמייל012 ו- yes, חברות המשקפות כ- 75% מהכנסות שוק התקשורת בישראל צפויות להחליף בעלות בטווח של שנה. סלקום לעומתן נותרת ממוקדת וללא אי הוודאות המתבקשת לאור חילופי בעלות, תוצאות הרבעון ממחישות את יכולתה להתמודד עם המצב הכלכלי מחד והתגברות התחרות מצד פלאפון מאידך, כך שאנו סמוכים ובטוחים כי החברה תשכיל להתמודד גם עם אתגרים נוספים בעתיד כדוגמת התגברות התחרות בתחום הנייד.

תחום התוכן ממשיך לצמוח – הרבעון הנוכחי הנו הוכחה נוספת לכך שהחברה עלתה על הדרך הנכונה בצמצום הפער לעומת מתחרתה בכל הקשור להכנסה ממוצעת למנוי מתוכן (DATA ARPU). החברה דיווחה על הכנסות תוכן בהיקף של כ-229 מיל' ₪ לעומת פרטנר שדיווחה על כ- 223 מיל' ₪. למרות שהחברה אינה מפרטת את החלוקה בין תוכן ו- SMS עדיין מדובר בהישג נאה שכן הפער כיום בין שתי המפעילות עומד על שקל וחצי למנוי ARPU DATA)) לעומת 7 שקלים ברבעון המקביל אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il