TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

משרד התחבורה פרסם היום את המכרז העיקרי להפעלת ה"מטרונית" בחיפה


מטרונית
השר כץ: בחירת ההצעה הזוכה צפוייה להתפרסם בתוך מספר חודשים. המטרונית תחל לפעול במהלך שנת 2011
צעד חשוב לקידום הרפורמה בתחבורה הציבורית. משרד התחבורה פרסם היום את המכרז העיקרי לבחירת הזוכה להפעלת קווי ה"מטרונית" בחיפה.

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ ציין כי המכרז שפורסם הוא המשכו של המכרז למיון מוקדם (P.Q) שפורסם בחודש אוגוסט 2008 על ידי ועדת המכרזים הבינמשרדית שבראשות המשנה למנכ"ל משרד התחבורה.

המיון המוקדם נועד לקבוע מציעים שיוכלו להגיש הצעות למכרז העיקרי וכן לאשר כלי רכב שניתן יהיה להציע במסגרת המכרז העיקרי שפורסם.

הקבוצות שמתמודדת על המכרז הן: חברת דן, קבוצה הכוללת את אגד תעבורה, חברת תשתית ואגד אחזקות, חברה הכוללת את מטרופולין, חברת מאיר וחברת הורן את ליבוביץ. קבוצה נוספת כוללת את חברת קונקס וחברת נתיב אקספרס.

המכרז כולל הקמה, אחזקה והפעלה של שרותי תחבורה ציבורית במטרופולין חיפה באמצעות "מטרוניות" - אוטובוסים מפרקיים רבי קיבולת, באורך של 18 מטר כל אחד.

שר התחבורה צין כי המטרונית תהיה בעלת נגישות גבוהה לנכים ומוגבלים ותספק שירות מהיר ויעיל ומידע בזמן אמת. הזכיין שיבחר במכרז ידרש להפעיל את השירות באמצעות כ-100 מטרוניות.

מערכת המטרונית כוללת שלושה קווי שירות באזור חיפה והקריות, באורך כולל של 40 קילומטר. הקו הראשון יופעל מאזור צפון הקריות (סמוך למחנה כורדני) דרך כביש 4 והעיר התחתית של חיפה ועד מרכזית חוף הכרמל. הקו השני יופעל מקרית אתא למסוף בת גלים דרך כביש 4 והעיר התחתית של חיפה. הקו השלישי יופעל מקרית ים וקרית חיים להדר בחיפה.

שר התחבורה מסר כי מטרופולין חיפה הוא הראשון בארץ שבו תופעל מערכת תחבורה ציבורית במתכונת BRT ((BUS Rapid Transit המשלבת תדמית יחודית ורמת שרות גבוהה מהמקובל בתחבורה הציבורית. המטרונית תהנה מזכויות דרך בלעדיות בכבישים והעדפות ברמזורים לאורך כל מסלולי הקווים.

המכרז כולל הקמה, אחזקה והפעלה של שרותי תחבורה ציבורית במטרופולין חיפה לתקופה של 12 שנים. הזכיין שיבחר במכרז ידרש להפעיל שני סוגי מטרוניות: אחת בעלת הנעת דיזל והשניה היברידית (הנעת דיזל והנעה חשמלית).

המטרוניות ההיברדיות יופעלו במסגרת ניסוי ואם יעמדו בדרישות יורחב השימוש בהן בכל הקווים ובמטרופולינים אחרים בארץ. יצויין כי ההצעות שהוגשו למכרז המיון המוקדם כוללות מספר רב של "מטרוניות" הנבחנות בימים אלה על ידי משרד התחבורה וחברת יפה נוף.

השר כץ ציין כי בחירת ההצעה הזוכה תתפרסם בתוך מספר חודשים. לדבריו, הפעלת המטרונית צפוייה להתחיל בסוף שנת 2011.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
9/9/09
1. מעל מליארד ש"ח בוזבזו על מסלול אוטובוסים שאין לו כל יתרון - יאיר
פשוט שערוריה
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il