TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אקספון שליטת חזי בצלאל הגישה צו מניעה לבית המשפט נגד סלקום


אקספון
אקספון הגישה הבוקר (א') בקשה לבית המשפט נגד סלקום להוצאת צו מניעה, לאחר שזו הפרה את הסכם שיתוף הרשת הקיים ביניהן, כאשר חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף רשתות עם אלקטרה מוצרי צריכה בד בבד עם רכישת השליטה בגולן טלקום.


הסכם השיתוף בין סלקום לאקספון נחתם כבר לפני למעלה מחצי שנה. על פי ההסכם התחייבו סלקום ואקספון להקים במשותף רשת דור 4, אשר תנוהל באמצעות חברה בבעלות ובשליטה משותפת בחלקים שווים. ההסכם קיבל את אישור הממונה על ההגבלים, וממתין כבר מעל חצי שנה לאישורו של משרד התקשורת.

אקספון פועלת נמרצות על מנת להתחיל לפעול ולהציע ללקוחות בהקדם האפשרי שירותי סלולר איכותיים ומשתלמים, בנוסף על שירותי האינטרנט והטלפוניה הבינלאומית שלה. הסכם שיתוף סלקום-אקספון הוא הדרך היחידה שבה יכולה אקספון להתחיל בפעילותה כמפעיל הסלולרי השישי במדינת ישראל. ללא הסכם השיתוף, אקספון לא תוכל להיכנס לשוק ולפעול בו.
אקספון מדגישה "כי היא אינה מתנגדת לצירופו של שותף לרשת דור 4 המשותפת נושא ההתקשרות בינה לבין סלקום, אלא שהיא עומדת על כך כי צירוף כאמור ייעשה על בסיס ההסדרים הקבועים בהסכם שיתוף סלקום-אקספון ותוך שמירה על זכויות אקספון מכוחו. אלא שכפי שעולה מהדיווחים המיידים של אלקטרה וסלקום מיום 3.1.2017, הסכם השיתוף אשר סלקום חתמה עם אלקטרה נוגד את הסכם שיתוף סלקום-אקספון ומרוקן אותו מתוכן. כמו כן, ציינה אקספון שלמרות הפעולות הכוחניות והחד צדדיות שביצעה סלקום, אקספון עשתה את מירב המאמצים כדי להגיע עם סלקום להבנה אשר תייתר את הצורך בנקיטת הליכים משפטיים. לאחר שסלקום דחתה את מאמציה של אקספון והמשיכה בהתנהלותה הכוחנית, אקספון נקטה בהליכים משפטיים נגדה, לרבות בקשה למתן צו מניעה זמני נגד ההשלמה והביצוע של הסכם סלקום-גולן."
סלקום וגולן מקיימות מזה זמן רב מערכת יחסים מורכבת במהלכה נעשה נסיון למזג את גולן לתוך סלקום, נסיון אשר נדחה פה אחד גם על ידי הממונה על ההגבלים וגם על ידי משרד התקשורת ונסיון לשיתוף רשת אשר אף הוא לא הושלם. בהמשך, לקראת סוף 2016 סלקום הגישה בקשת פירוק כנגד גולן בגין חובה של גולן לסלקום בסך של כ-600 מליון ש"ח. מערכת היחסים הגיעה לשיאה כאשר, כחודש בלבד לאחר שהוגשה בקשת הפירוק, סלקום הסכימה להלוות לגולן לטובת רכישת השליטה בגולן, סכום של 130 מליון ש"ח, מתוך הסכום הכולל של העסקה בסך של 350 מליון ש"ח, ובכך אפשרה את ביצוע העסקה.
על רקע מערכת היחסים הסבוכה בין סלקום וגולן וההיקף הכספי הכרוך בה, ועל רקע התנהלותה החד צדדית והכוחנית של סלקום, אקספון חוששת שמתכונתו הנוכחית והמפרה של הסכם השיתוף שנחתם בין סלקום ואלקטרה, נועדה כדי לחסום את כניסתה של אקספון לשוק הסלולרי כמתחרה חדשה ומחוללת תחרות או לכל הפחות כדי להכתיב לאקספון כללי משחק חדשים על מנת לוודא שאקספון לא תיכנס לשוק בתנאים שווים והוגנים אשר יאפשרו את התבססותה בשוק הסלולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il