TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם קיבוצי חדש לעובדי "בזק אונליין"


לוגו ההסתדרות
במסגרת ההסכם יזכו עובדי החברה, המתמחה בניהול מרכזי שירות טלפוניים, לשיפור התנאים הפנסיוניים, לקרן השתלמות ולהעלאת שכר
איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והייטק בהסתדרות, ועד עובדי בזק אונליין והנהלת החברה חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם, שיהיה בתוקף לארבע שנים, יחול על כ-2,300 עובדי "בזק אונליין", חברת הבת של בזק, התמחה בהקמה, בניהול ובתפעול של מרכזי שירות טלפוניים ובמענה אנושי וממחושב ללקוחות. לחברה מוקדים בכל הארץ, בין היתר בקריית מלאכי, בבאר שבע ובירכא.

טקס החתימה נערך במשרדי החברה ברבדים במעמד יו"ר איגוד עובדי האינטרנט, ההייטק והסלולר יקי חלוצי ומנכ"ל בזק אונליין אבי אטיאס.

עיקרי ההסכם:
קרן השתלמות לעובדים בוותק של 5 שנים.
הגדלת הפרשות החברה לפנסיה של העובדים מוותק של 3 שנים.
העלאת שכר למנהלי הצוותים ב-4.2%.
העלאת שכר לאחראי משמרת ולנציגים בכירים, ושמירה על העלאה קבועה בהתאם לעליית שכר המינימום במשק.

יו"ר איגוד עובדי האינטרנט, ההייטק והסלולר יקי חלוצי: "הבאנו בשורה נהדרת לעובדי בזק אונליין. ההסכם דואג גם לחסכון הפנסיוני של העובדים וגם לשחיקת השכר בגין האינפלציה. אני רוצה להודות למנכ"ל וליו"ר הוועד על העבודה המאומצת יחד למען העובדים, זו דוגמה ומופת. כן ירבו".

מנכ"ל בזק אונליין אבי אטיאס: "התוספות בהסכם החדש מדגישות את ההוקרה והערכה שלנו לעובדים הוותיקים בחברה, וזה בא בהלימה לתפיסת החברה שניתן לנהל קריירה מכבדת ולאורך זמן במקצועות שירות הלקוחות. אני גאה לחתום על תוספת זו שמציגה את מידת האחריות של הצדדים ליצירת אופק ותנאים מטיבים ביחס לכל הענף".

יו"ר ועד העובדים דומיניק אטלי דימאינט: "אני גאה בהסכם הקיבוצי החדש שמעניק לעובדות ולעובדים עתיד עם אופק תעסוקתי. בנינו עבור העובדים מערך מקיף ומשמעותי שמשדרג את תנאי ההעסקה ככל שהם מתקדמים בתפקידים בחברה ובוותק, בזה: קרן השתלמות, העלאת ההפרשה לפנסיה, העלאת ערך דמי ההבראה, עדיפות לעובדי החברה באיוש משרות, הגנה בהליכי פיטורין ועוד. אני מודה להנהלה ולמנכ"ל אבי אטיאס על שיתוף הפעולה".

השתתפו במו"מ – מטעם איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק: גיא כהן; מטעם החברה: עו"ד עינת כרמי ממשרד סולומון ליפשיץ; ומטעם ועד העובדים עו"ד אמיר בשה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il