TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה פה אחד את הצעת תקנות הכלבת של משרד החקלאות


גורי רועה קנגלי (משרד החקלאות ופיתוח הכפר)
הקובעות שחיסון כלבת יינתן אחת לשנתיים במקום אחת לשנה כנהוג כיום
מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, ד"ר תמיר גשן: "אישור התקנות מסכמות עבודה משרדית כוללת שנמשכה שנים ומהווה צעד חשוב אשר מביא להקלה משמעותית בנטל על בעלי הכלבים בכל הקשור בעלויות החזקתם, דבר אשר יעודד אימוצי כלבים, ובד בבד יוריד את העומס החיסוני שאינו נדרש על הכלבים, וישפר את איכות חייהם"

היום (ד'), התכנסה ועדת הכלכלה של הכנסת בראשות ח"כ דוד ביטן לאשר את הצעת תקנות הכלבת (חיסון)(תיקון), התשפ"ג-2023 שהגיש משרד החקלאות. התקנות מסדירות את חובת החיסון לכלבים, וקובעות כי תדירות קבלת החיסון לכלב תהיה אחת לשנתיים ולא אחת לשנה כנהוג כיום. חובת החיסון תחול מגיל שלושה חודשים, כאשר החיסון הראשון יורכב משתי מנות שיינתנו בהפרש של בין חודש עד שלושה חודשים, והמנה השנייה נחשבת לחיסון דחף. בנוסף, התיקון מתיר לרופא וטרינר עירוני להתיר החזקה של כלב ללא חיסון לתקופה של עד שלושה חודשים. כמו כן, מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר או מי שהוא הסמיכו לכך, רשאי להתיר החזקה לתקופות של עד שלוש שנים בכל פעם, אם מצא שחיסון הכלב לא יהיה יעיל או יגרום לפגיעה ממשית בבריאותו. התקנות ייכנסו לתוקף בחודש אפריל הקרוב.

תיקון זה אושר בהתאם להמלצות הוועדה הבין-משרדית לבחינת פרוטוקול חיסון הכלבת בישראל מנובמבר 2016, שמצאו כי חיסון כלב בשני חיסונים ראשונים, מהווים רמת נוגדנים מיטבית ולכן, יש לחסן לאחר מכן אחת לשנתיים. בהתאם, תוקנו התקנות, וקבעו כי לאחר ביצוע שני חיסונים ראשונים לכלב, יש לבצע חיסונים נוספים בתדירות של אחת לשנתיים.

התיקון שאושר נכלל במסגרת תוכנית משרדית להפחתת הנטל הרגולטורי – פיקוח על חתולים וכלבים שפורסמה בחודש פברואר 2020, וכן ברשימת פרטי חקיקת המשנה שיש להשלים את התקנתן לפי החלטת ממשלה מספר 987 מיום 16.1.22, שעניינה "מתווה מהיר לשיפור איכות הרגולציה והקלה על המשק״ – ‘ניקיון אביב׳.

כלבת היא מחלה מסוכנת, חשוכת מרפא, שגורמת למוות בקרב בני אדם ובעלי חיים. המחלה מועברת בעיקר בנשיכה או במגע עם בעל חיים נגוע, והיא ניתנת למניעה כמעט בכל המקרים בעזרת שילוב של חיסונים ופיקוח. כ-90% מהאנשים בעולם שמתו ממחלת הכלבת, ננשכו על ידי כלבים נגועים במחלה. על כן, ההתחסנות לכלבת היא חובה וחיונית לשמירה על בריאות הציבור ועל רווחת בעלי החיים בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il