TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

על רקע סכסוך עבודה: צעדים ארגוניים בחברת "טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ"


לוגו ההסתדרות
סכסוך העבודה הוכרז בחברת "טבע" כפר-סבא בצל התנהלות המנוגדת להסכם הקיבוצי והתעמרות ההנהלה בעובדים
הצעדים ינקטו על רקע גרירת רגליים מתמשכת מצד ההנהלה

יו"ר איגוד עובדי המזון, הפרמצבטיקה וההסעדה בהסתדרות, אליעד בלו: "קורא להנהלה להתעשת, להפסיק לנקוט בפעולות חד צדדיות"

איגוד עובדי המזון, הפרמצבטיקה וההסעדה בהסתדרות ינקוט בשורת צעדים ארגונים בחברת "טבע כפר-סבא". זאת, בצל סכסוך עבודה שהוכרז בחברה בקיץ האחרון בעקבות התנהלות חד־צדדית של ההנהלה.

לטענת ועד העובדים, החברה אינה עומדת בכיבוד ההסכם הקיבוצי שנחתם בשנת 2020. בין היתר, הנהלת החברה פוגעת בתנאי השכר של העובדים, מבצעת עיוותים בשכר ובתנאים בין עובדים וותיקים לחדשים, עצרה באופן חד צדדי תשלום חלף משמרות שהיה נהוג, מחייבת עובדים לחתום על הסכמים אישיים אשר הינה גורמים להרעת תנאים וזאת באופן חד צדדי.

כמו כן, הנהלת האתר ממשיכה להעסיק מיקור חוץ כדלתות מסתובבות בניגוד להסכם וזאת במקום עובדים שסיימו העסקתם בתהליך הפרישה האחרון שהיה באתר. בנוסף, כחלק מההסכם הנהלת האתר הייתה מחוייבת להציג בפני הוועד את ניצול המלא של תוספות השכר במסגרת ההסכם עליהן הסכימו הצדדים, דבר שלא נעשה עד כה. כמו כן, ישנם מקרי התעמרות בעובדים שלא מקבלים מענה ראוי ותלונות שהוגשו נסגרו ללא טיפול. עוד טוענים בוועד, כי אופי העבודה במפעל פוגע ברווחתם היומיומית של העובדים ומרעה את התנאים שהיו נהוגים באתר.

מאז ההכרזה על סכסוך העבודה, איגוד עובדי המזון, הפרמצבטיקה וההסעדה בהסתדרות יחד עם ועד העובדים בחברה, פנו להנהלה כדי לקיים מו"מ על הצעדים החד-צדדים שננקטו. למרות הפניות הרבות, לא הייתה התקדמות של ממש. לכן, ההסתדרות יחד עם ועד העובדים הודיעו כי ינקטו בצעדים ארגוניים, כדי להאיץ את המו"מ ולהגיע להסכמות שיחזקו וישפרו את מעמדם של העובדים.

יו"ר איגוד עובדי המזון, הפרמצבטיקה וההסעדה בהסתדרות, אליעד בלו מסר: " קורא להנהלה להתעשת, להפסיק לנקוט בפעולות חד צדדיות, ולשבת עם ההסתדרות וועד העובדים בתום לב ובנפש חפצה כדי לסיים את הסוגיות שבמחלוקת".

יו"ר ועד העובדים בחברת "טבע ישראל" אלירן קוזליק: "בחודש 07/2023 לאחר אין ספור דיונים וניסיון להגיע לפתרון בעיות לא נותר לנו ברירה והכרזנו סכסוך עבודה באתר. לצערי הנהלת האתר המשתנה לעיתים קרובות ממשיכה במדיניות השמיעה וחוסר ההקשבה. ועד העובדים הינו ועד ותיק ואחראי שנמנע מלפעול ארגונית בחודשים האחרונים לאור המצב ופרוץ המלחמה. כולנו נרתמנו לסייע ולהיות "מתחת לאלונקה" אך לצערי הנהלת החברה פירשה זאת כחולשה והמשיכה במהלכים חד צדדיים ואי כיבוד הסכמים ולכן היום הפעלנו את הצעד הארגוני הראשון כאשר מחלקת הנדסת מפעל עצרה פעילות וגרמה לעצירת ייצור. ככל שההנהלה לא תפנים את המצב ותתחיל לקחת אחריות על הניהול הכושל שלהם, נמשיך בצעדים ארגוניים שרק יתגברו. צר לי שהגענו למצב הנוכחי ואני קורא להנהלה להפנים שזמן "גרירת הרגליים" הסתיים וכולנו נחושים לצאת למאבק הצודק".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il