TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Hitachi Energy השיגה רמה של 100% בייצור חשמל נטול מאובנים עבור התפעול העצמי שלה


hitachi energy
מובילת השוק והטכנולוגיה העולמית ברשתות חשמל השיגה את היעד עבור הצעד הראשון בתוכנית הקיימות 2030 שלה ומגבירה את הקצב אל ייצור ניטרלי מפחמן
ציריך, שוויץ (GLOBE NEWSWIRE):

היטאצ'י אנרג'י Hitachi Energy הודיעה כי השיגה את יעד הצעד הראשון שנקבע בתוכנית הקיימות 2030 שלה - שימוש בחשמל שייצורו נטול מאובנים ב-100% עבור הפעילות(1*) שלה. החברה נמצאת על הנתיב המוביל לייצור ניטרלי מפחמן בפעילותה עד 2030(**2), מתוך למטרה להבטיח 'קידום עתיד עם אנרגיה ברת קיימא לכולם', אמירה אותה הגדירה כיעד.

"על ידי השגת 100% חשמל נטול מאובנים בפעילות שלנו, הפחתנו את פליטת ה-CO2 המקבילה שלנו ביותר מ-50% בהשוואה ל-2019", אומר קלאודיו פאצ'ין, מנכ"ל Hitachi Energy. "האתגר Net Zero הוא אתגר גלובלי והוא עוסק כעת בפעולה, בחדשנות ובשיתוף פעולה בין מדינות, תעשיות וחברות. יחד עם לקוחות, שותפים וכל בעלי העניין, אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית כך שתהיה לברת קיימא, גמישה ובטוחה יותר".

ההפחתה הממוקדת של 50% שהושגה לפני התוכנית תסתכם בכ-175 קילו טון CO2e בשנה, שווה ערך להסרת מעל 35,000 מכוניות נוסעים מהכביש.

כדי להגיע לפעילות שמציעה חשמל שייצורו נטול מאובנים ב-100% - וכדי לסייע להשגת יעד ניטרליות הפחמן של Hitachi Group (3***)- החברה פועלת במספר מסלולים, כולל תמיכה בפרויקטים לייצור חשמל נטול מאובנים משלה, כגון התקנת פאנלים סולאריים על הגג בשילוב עם פתרונות e-meshTM דיגיטליים עבור משאבי אנרגיה מבוזרים ובמטרה להוציא ממנה את מרב היעילות האנרגטית, תוך ומזעור פליטת ה-CO2. במפעל שלה בזונגשאן שבסין, החברה מייצרת כמעט 20% מסך צריכת האנרגיה שלה מפאנלים סולאריים. בשנת הפעילות הראשונה שלו, ההספק המופק במפעל צפוי להגיע ל-1,510 מגה וואט שעה (MWh), מה שתורם להפחתת פליטת הפחמן השנתית ביותר מ-1,000 טון.

כדי להשיג רמה של שימוש בחשמל המופק ב-100% ללא שימוש בדלק מאובנים, Hitachi Energy עברה בנוסף לשימוש בתעריפים ירוקים, קנתה תעודות Energy Attribute (EAC) וחתמה על הסכמי רכישת חשמל (PPA) עבור הפעילות והמתקנים שלה ב-90 מדינות.

במבט קדימה, Hitachi Energy ממשיכה להשקיע במסע שלה לעבר ניטרליות פחמן על ידי שיפור היעילות האנרגטית, כמו גם חשמול הפעילות שלה. בלודוויקה, שבדיה, החברה משתמשת כעת ב-100% חשמל מתחדש המופק באמצעות אנרגיית מים ופאנלים סולאריים כדי לתמוך בפעילות שלה. לודוויקה, שהוא אחד ממתקני הייצור הגדולים של Hitachi Energy, כבר אינו מתמודד יותר עם אספקת החשמל במקום, וכעת החברה קרובה להפסקת השימוש בכל הדלקים המאובנים בכל פעילותה.

החברה ידועה ביישום טכנולוגיות משלה בפעילותה כדי לאפשר שילוב של אנרגיה מתחדשת. לדוגמה, בשנת 2015, עבור הפעילות שלה בדרום אפריקה, התקינה החברה תחנת כוח פוטו-וולטאית על הגג, והיא מספקת בנפח עבודה של 750 קילוואט ו- PowerStoreTM מבוסס סוללה של 1 MVA/380 KWh לשיפור השימוש בחומרים מתחדשים ומתן אספקה ​​רציפה של חשמל.

באמצעות התוכנית והיעדים שלה לקיימות 2030, החברה מחזקת את מחויבותה להאצת פעולות המניעות עסקים באופן בר קיימא. האסטרטגיה, המבוססת על ארבעה עמודי תווך - פלנטה, אנשים, שלום ושותפויות - שואבת מיעדי הפיתוח הבר קיימא (SDG) של האו"ם, עם התמקדות בשמונה הקטגוריות הבאות: 3 (בריאות טובה ורווחה), 4 (חינוך לאיכותי) , 5 (שוויון מגדרי), 6 (מים נקיים ותברואה), 7 (אנרגיה זולה ונקייה), 12 (צריכה וייצור אחראיים), 16 (שלום, צדק ומוסדות חזקים); ו-17 (שותפויות למען השגת המטרות). בהתאם ליעדי SDG אלה, לכל קטגוריה יש יעדים מתאימים המניעים את העסק לתרום ערך חברתי, סביבתי וכלכלי.

הערות
*1 החוזה לפעילותה בדרום קוריאה (שווה ערך ל-0.4% מסך צריכת החשמל) צפוי להיחתם בפברואר 2022 בדיעבד באמצעות מכסים ירוקים.
**2 קבלו מידע נוסף על הגישה של היטאצ'י אנרג'י לקיימות 2030 כאן
***3 דו"ח קיימות היטאצ'י 2021
אודות Hitachi Energy
היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -38,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר.

אודות Hitachi, Ltd
היטאצ'י בע"מ (TSE: 6501), שבסיסה בטוקיו, יפן, תורמת לחברה בת קיימא עם איכות חיים גבוהה יותר על ידי הנעת חדשנות באמצעות נתונים וטכנולוגיה כעסקי החדשנות החברתית. היטאצ'י מתמקדת בחיזוק תרומתה לסביבה, בחוסן התשתיות העסקיות והחברתיות וכן בתוכניות מקיפות לשיפור הבטיחות והבטיחות. היטאצ'י פותרת את הבעיות העומדות בפני הלקוחות והחברה בשישה תחומים: IT, אנרגיה, ניידות, תעשייה, Smart Life ומערכות רכב באמצעות פתרונות Lumada הקנייניים שלה. הכנסותיה המאוחדות של החברה לשנת הכספים 2020 (שהסתיימה ביום 31 במרץ 2021) הסתכמו ב-8,729.1 מיליארד ין (78.6 מיליארד דולר), עם 871 חברות בנות מאוחדות וכ-350,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף על היטאצ'י, בקרו באתר החברה https://www.hitachi.com.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il