TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכתב חרום למזכ"ל האום‎

מאת יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל
ירושלים, י"ד סיון תשפ"א
25 במאי 2021

לכבוד
המזכיר הכללי של האומות המאוחדות
מר אנטוניו גוטרש
New York, NY 10017

אדוני המזכ"ל,

כיו"ר ההסתדרות הציונית העולמית - הארגון שהוקם בבאזל, שוויץ בשנת 1897 כדי לתפקד כפרלמנט עולמי למען העם היהודי - מחובתי לשתף אותך ואת מדינות העולם בתחושת הדאגה החמורה עקב התגברות התקריות האנטישמיות הגוברות.

בשבועות האחרונים, חלה עלייה מהירה וקשה בתקיפות אלימות כנגד יהודים במדינות ברחבי העולם.

בשבוע שעבר, בנאומו בבית הנבחרים הבריטי, הצביע בדאגה חבר הפרלמנט רוברט ג'נריק, על עלייה של למעלה מ 300% באירועים אנטישמיים בבריטניה.

אנטישמים במדינות שונות ניצלו את ההתפרעות והתקפות הרקטות בישראל לטובתם. כאשר נאלצה ישראל להתגונן כנגד אלפי רקטות ששוגרו לאזורים אזרחיים, האנטישמים תקפו יהודים בקהילות מקומיות.

מקרים מטרידים תועדו בקנדה, ארצות הברית, אוסטרליה, דרום אמריקה ואירופה. הסתערות זו של התקפות מחרידות ברחבי העולם, אף הביאה את נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לגנות באופן חמור את מעשי השנאה הללו.

אדוני המזכ"ל, אני מפציר בך לכנס את האספה הכללית של האו"ם לדיון חירום בנושא משבר האנטישמיות הגוברת ברחבי העולם ולנקוט בפעולות ממשיות בכדי לעצור את הגאות המסוכנת הזו של אלימות ושנאה.

אנטישמיות, כמו וירוס הקורונה, היא מגיפה בקרבנו. בזמן שמקרי קורונה בעולם במגמת ירידה, דווקא האנטישמיות במגמת עלייה. תסמיני האנטישמיות מתפשטים במהירות לנגד עינינו, אך אף לא חיסון אחד הוענק נגדה בשום מקום בעולם.

אודה לך על תשומת ליבך הדחופה לעניין גורלי זה.

בברכה,

יעקב חגואל
יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il