TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

סאטקום מערכות חידשה חוזה עם אורנג' בקונגו בהיקף של כ-23.5 מיליון דולר


דן זיצק מנכל סאטקום מערכות (צילום: ענבל מרמרי)
במסגרת ההתקשרות תספק החברה לאורנג', בין היתר, במסגרתו יסופקו ללקוח שירותי תקשורת נוספים באמצעות שימוש בטכנולוגיית SDWAN על גבי תשתיות O3b ו- GEO

סאטקום מערכות העוסקת במתן שירותי תקשורת באמצעות תשתית לוויין ותשתיות נוספות, מדווחת היום כי חידשה חוזה עם אורנג' בקונגו לשנתיים נוספות, בהיקף כולל של כ-23.5 מיליון דולר.

דן זיצ'ק, מנכ"ל החברה: "בשנה האחרונה השקיעה החברה רבות בתשתית התקשורת שלה בקונגו. במסגרת זו הטמיעה החברה פתרון המבוסס על טכנולוגית SDWAN. הפתרון מאפשר לספק שירות איכותי ויעיל המורכב משירותי O3b ו GEO. יישום פתרון חדשני זה ממצב אותנו בחזית הטכנולוגיה ומאפשר לנו להיות תחרותיים בשוק, על ידי אופטימיזציה והפחתת עלויות. בנוסף הוא משפר משמעותית את רמת השירות המסופקת ללקוח ומבדל אותנו מהמתחרים. חידוש ההסכם החשוב עם חברת אורנג' בקונגו התאפשר בעקבות יישום הפתרון הנ"ל ומעיד על האמון ביכולות הטכנולוגיות ובשירות הייחודי והאיכותי אותו מספקת החברה באפריקה. לפני פחות מחודשיים חידשנו גם את ההסכם שלנו עם וודאקום בקונגו בהיקף כולל של מעל ל-28 מיליון דולר. חידוש ההסכמים מהווה הוכחה להצלחת המהלך שלנו לרכישת מלוא המניות בחברה הבת שלנו בקונגו לפני כשנה וחצי וליתרון התחרותי שלנו בשוק זה הנהנה מצמיחה מתמדת בתחום שירותי הלוויין".

עמי ברלב, יו"ר הדירקטוריון: "אנו מברכים על ההישג המשמעותי, אשר מהווה המשך ישיר למגמת הצמיחה של החברה, תוך ביסוס התקשרויות יציבות וארוכות טווח עם לקוחות משמעותיים. חתימת ההסכם מצביעה בעינינו על איכות השירותים המוצעים על ידי סאטקום והיתרון הניהולי והטכנולוגי אותו אנו מציעים ללקוחותינו.

במסגרת ההתקשרות תספק החברה לאורנג', בין היתר, במסגרתו יסופקו ללקוח שירותי תקשורת נוספים באמצעות שימוש בטכנולוגיית SDWAN על גבי תשתיות O3b ו- GEO. טכנולוגיה זו מפחיתה באופן ניכר את זמני שידור הנתונים והינה אלטרנטיבה לסיבים אופטיים. השירותים כוללים קיבולת לוויינית מנוהלת הן לחיבור לשדרת האינטרנט העולמית והן לחיבור בין סניפים ברשת הלקוח; שירותי גיבוי לווייני לחיבור הלקוח לשדרת האינטרנט; וכן שירותים משלימים נוספים כחלק ממערך השירות הנרחב של החברה.

לסאטקום צבר חוזים שעמד בסוף הרבעון השלישי על 53 מיליון דולר.

כזכור, סאטקום מערכות רכשה את מלוא הזכויות בחברת הבת בקונגו ב-6 מיליון דולר ביוני 2018, ובין לקוחותיה נמנית גם חברת לוודאקום, בנוסף לאורנג'. הכנסות המיזם לפני הרכישה, במהלך השנים 2016-2017 הסתכמו ב-27.7 מיליון דולר בהיקפי רווחיות ממוצעים של 31%.


אודות סאטקום מערכות:
סאטקום מערכות הנסחרת בבורסה בת"א עוסקת באמצעות חברות בנות במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין אולם גם באמצעות תשתית קרקעית.

לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
שירותי תקשורת נתונים – שירותי קישור ותשתית לרשת האינטרנט העולמית וכן שירותי הקמה והפעלה של רשתות תקשורת.


שירותי תקשורת לוויינית ניידת – החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית ניידת באמצעות לוויין. מרבית לקוחות החברה ממוקמים באפריקה אך לחברה לקוחות גם באירופה, צפון אמריקה ואסיה וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, ממשלות, ספקי שירותי אינטרנט (ISP) עסקים פרטיים ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומניטריים בינלאומיים. בישראל החברה מוכרת לגופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il