TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

שיתוף פעולה עם המרכז הרפואי הגדול בעולם


אהרון אהרון
רשות החדשנות ו-Mayo Clinic משתפות פעולה בפיתוח טכנולוגיות רפואיות חדשניות
עד 50% מימון מתקציב המחקר והפיתוח לחברות בתחום הטכנולוגיה הרפואית

החתימה התקיימה במסגרת כנס MIXiii BIOMED האירוע המוביל של תעשיית מדעי החיים שנפתח הבוקר במלון דיויד אינטרקונטיננטל 

רשות החדשנות והמרכז הרפואי מאיו קליניק (Mayo Clinic) הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה בתחום החדשנות הטכנולוגית. ההתמקדות תהיה על טכנולוגיות רפואיות, בייחוד על מכשור רפואי חדשני, אבחון, פתרונות תוכנה וטיפולים. הסכם זה יאפשר לחברות ישראליות לשתף פעולה עם המרכז הרפואי מאיו קליניק בפעילויות פיתוח, ניסוי קליני או פיילוט של טכנולוגיות, שירותים ומכשירים חדשנים אשר יוכלו לתת מענה לצרכים רפואיים שכרגע נותרים ללא מענה.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "תחום התרופות והרפואה בכלל נמנה על התעשיות הצומחות בעולם ואין ספק שההסכם שנחתם בין המרכז הרפואי הגדול בעולם, מאיו קליניק, לרשות החדשנות מהווה הבעת אמון בתעשיית הסטארט-אפים והחדשנות הישראלית, ועוד הוכחה לכך שבעולם התרופות והפיתוחים הרפואיים, מדינת ישראל הינה שחקן מפתח."

"שיתוף הפעולה עם מאיו קליניק מספק הזדמנויות חבירה מדהימות לחברות ישראליות עם מרכז אקדמי ורפואי בעל שם עולמי ומומחיות רב תחומית", אמר אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות. "השילוב של החדשנות הישראלית והניסיון הקליני ברמה העולמית של מאיו קליניק, מומחיותם ומתקניהם, יאפשרו ליצירה ולפיתוח של פתרונות מתקדמים שיוכלו לשמש כלי עזר להנחת היסודות לעתיד של הבריאות העולמית".

מאיו קליניק השיקה לאחרונה את "יוזמת הסטארט-אפ הישראלית" על מנת לקדם שיתופי פעולה בין סטארט-אפים ישראלים מבטיחים וחדשניים לבין גורמי החדשנות במאיו קליניק. שיתוף הפעולה עם רשות החדשנות ממנף יוזמה זו כאשר מטרתו העיקרית היא להאיץ את זמינות החידושים הרפואיים לציבור, להציג את הטכנולוגיות הרפואיות הישראליות לארצות הברית ולקדם פיתוח של גלויים חדשים לטובת מטופלים בכל מקום.

מועמדים מישראל יקבלו מימון ישירות מרשות החדשנות, אשר בהתאם לתקנות המסלולים שלה, תתמוך בעד 50% מתקציב המחקר והפיתוח. מאיו קליניק תספק שירותים ומומחיות. בתמורה, תוכל מאיו קליניק להשקיע בחברות ולהגיע להסכמיי חלוקת רווחים של הפרויקטים המשותפים.

"אנו שמחים על כי יוזמה זו מאפשרת לנו להרחיב את פעילותנו בישראל. אקוסיסטם היזמות בישראל הינו אחד התוססים והמפותחים בעולם," אמר ד"ר אמיר לרמן, מנהל רפואי של יוזמת הסטארט-אפ הישראלית של מאיו קליניק, וקרדיולוג במאיו קליניק. "תוכנית זו תסייע לקדם פיתוחים שיעניקו תקווה לשיפור הבריאות של אנשים באשר הם."

תהליך זה יניע את פיתוחם של מוצרים ותהליכים חדשים אשר ישווקו ברחבי העולם. הקול הקורא הנוכחי יתמקד בשני מסלולים טכנולוגיים עיקריים: הראשון, יעסוק במחקר ופיתוח משותף בין חברות ישראליות לבין מאיו קליניק; והשני, יתמקד בפיילוטים ופרויקטים הנמצאים בשלבי הוולידציה של חברות ישראליות אשר יזכו בסיוע ממאיו קליניק.

על חברות ישראליות הניגשות לפרויקט זה להיות רשומות ופעילות בישראל.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il