TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

ד"ר פיטר גליק מהמכון הפסיפי בקליפורניה הוא חתן הפרס לשנת 2019 מטעם מכון מינץ באוניברסיטת תל אביב על מחקריו בתחום המים


ד"ר פיטר גליק
ד"ר גליק הינו חוקר מוביל בעולם בתחום המים: הזכות למים, השפעת שינוי האקלים וסכסוכים בינלאומיים על המים בעולם וניהול משאבי מים

פרס מינץ, בסך $100,000, מוענק זו השנה השלישית;

טקס הענקת הפרס יתקיים במסגרת אירועי חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב

ביום חמישי 16.5.19 בשעה 11:00 בחדר 527 בבניין נפתלי

פרס מכון מינץ באוניברסיטת תל אביב לשנת 2019 יוענק לד"ר PETER H. GLEICK, מייסד-שותף ולשעבר נשיא המכון הפסיפי בקליפורניה. ד"ר גליק נבחר כזוכה בפרס לאור מומחיותו הרבה והמיוחדת, הישגיו יוצאי הדופן ותרומתו המשמעותית לתחום חקר המים ולהתמודדות עם האתגר הגלובאלי של אספקת מים – אשר עולים בקנה אחד עם חזונו ופעילותו של מכון מינץ.


ד"ר גליק הוא חוקר, מקדם מדיניות ומחנך ציבור בנושא אתגר המים הגלובאלי, ולעבודתו נודעת תרומה יוצאת דופן – הן בהיבט המדעי והן בהיבט המדיניות – לאורך מספר עשורים. עבודתו של ד"ר גליק עיצבה מחדש את ההבנה בדבר ניהול משאבי מים והציעה חזון בר-קיימא בנושא זה, הנותן מקום לאדם ולסביבה כאחד. הגישה המחקרית החדשה שפיתח ד"ר גליק: "נתיב המים הרך", הפכה למרכזית בדיונים באשר לאופן שבו יש ליצור אספקת מים מהימנה ובטוחה בעולם, תוך התייחסות לגידול האוכלוסייה ולצמצום הפגיעה בסביבה.


נושא נוסף העומד במוקד עבודתו של ד"ר גליק הוא הזכות למים כזכות אדם יסודית. ד"ר גליק שינה את האופן בו אנו מבינים את הסיכונים שגורם שינוי האקלים מעשה ידי אדם על מקורות המים בעולם והצליח לגבש פתרונות מעשיים לאתגרים אלה. בנוסף לכך, היה ד"ר גליק אחד הראשונים בעולם אשר הכירו במגמת הגידול בסכסוכים על מקורות מים והתייחסו לנושא. ד"ר גליק פעל בנושא זה במדינות רבות בעולם: החל מהמזרח התיכון, עובר במזרח אירופה ועד דרום אפריקה. כתוצאה מעבודתו זו, יצר ד"ר גליק את מאגר המידע הפתוח הגדול בעולם בנושא של מים כגורם, נשק ונפגע מסכסוכים בעולם, המצוי בשימוש האו"ם.
ד"ר גליק הוא חוקר פורה ומוערך, אשר מחקריו מתפרסמים בכתבי העת המקצועיים המובילים בעולם, וממשיכים לבחון את הקשר שבין שינויי אקלים, סכסוכים ומערכת המים בעולם. במקביל לעבודתו המדעית, פועל ד"ר גליק רבות בשדה המדיניות וחינוך הציבור כיועץ לאו"ם ולבנק העולמי וכמרצה מבוקש בפורומים שונים – ממקומיים ועד בינלאומיים.

מכון בוריס מינץ הוקם בשנת 2016 2016 בחוג למדיניות ציבורית שבפקולטה למדעי החברה של אוניברסיטת תל אביב בכוונה לתמוך במחקר ועיצוב פתרונות מדיניות אסטרטגיים לאתגרים גלובאליים. החל משנת 2017 מעניק המכון פרס בסך $100,000 לחוקר/ת אשר הקדישו את הקריירה האקדמית שלהם לאחד מהאתגרים הגלובאליים בהם עוסק המכון וכן עסקו בפעילות ציבורית שהייתה לה השפעה משמעותית על קהילות בעולם.


פרופ' איתי סנד, ראש ביה"ס לחברה ומדיניות בתל אביב וראש מכון מינץ, ציין כי: "בהענקת פרס מכון מינץ לד"ר גליק, מודגש המבט הגלובאלי של מכון מינץ ומחויבותנו לאתגרים הגלובאליים בני זמננו. תרומתו המשמעותית של ד"ר גליק להיבטים שונים של מחקר ומדיניות בנושא מים, לאורך עשורים, הופכים אותו לראוי מאין כמוהו לקבלת הפרס.

הרצאה מאת הזוכה בפרס תתקיים ביום חמישי 16.5.19 בשעה 14:00 בבניין נפתלי, אולם 201.
להרשמה: https://social-sciences.tau.ac.il/public/bmi_prize_lecture_2019



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il