TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

שני פרסים יוקרתיים הוענקו לישר אדריכלים בטקס מצוינות בענף הבניה והתשתיות 2018


האדריכל אבנר ישר צילום סיון פרג
הפרסים ניתנו עבור שני פרויקטים שמשרד ישר אדריכלים אמון על תכנונם: פרוייקט "בצלאל, תל-אביב" בקטגוריה "מתחם מגורים יוקרתי" & בית "ויתניה פדקו" שבהרצליה בקטגוריה "בנייני משרדים"
במסגרת תחרות מצוינות בבניה לשנת 2018 של בוני הארץ, ישר אדריכלים קטפו את שני המקומות הראשונים על תכנון בשתי קטגוריות חשובות:

קטגוריית "מתחם מגורים יוקרתי" - על תכנון פרוייקט "בצלאל, תל-אביב". הפרס ניתן לצד צמח המרמן בבעלות חיים פייגלין. פרויקט בצלאל הינו מתחם מגורים יוקרתי בלב תל אביב, המתחם כולל 2 מבנים בני 10 ו-8 קומות והוא משלב מגורים, מסחר ומבני ציבור וכן כיכר עירונית וחניון תת קרקעי ציבורי.

קטגוריית "בנייני משרדים" - על תכנון בית "ויתניה פדקו". הפרס ניתן לצד SGS, חברה פרטית לבניין בניהולם של אהוד סמסונוב וירון שמיע. החברה משמשת כקבלן המבצע של הפרויקט והיא מבעלות "ויתניה" ו"פדקו ישראל", יזמיות הפרויקט. בית פדקו שוכן במשכית 14 הרצליה, וכולל שטחי משרדים ומסחר ביקף של 20 אלף מ"ר.

אדריכל אבנר ישר: "מעמדה של האדריכלות הישראלית הולך ותופס יותר ויותר מעמד של כבוד בזירה המקומית, ואנו נדרשים לחדשנות ולתעוזה באתגרים אותם אנו נדרשים לתכנן. אנו גאים כי
האדריכלות שמשרדנו מקדם בתחום המגורים והמשרדים זוכה להכרה ולהערכה, נמשיך להפתיע".

התאחדות בוני הארץ מהווה את הארגון היציג של ענף הנדל"ן בישראל ומאגדת תחתיה את כלל העוסקים בענף, לרבות קבלני הבניה למגורים, קבלני הבניה הציבורית-חוזית וקבלני התשתיות, ומעת לעת עורכת תחרות מצויינות בענף הבניה והתשתיות.

צמח המרמן הינה חברת בנייה יזמית ציבורית מהגדולות בארץ שעוסקת בתחום הייזום והביצוע של פרויקטים גדולים למגורים. פרויקט נוסף שנבנה בשיתוף ובתכנון ישר אדריכלים הוא פרויקט העיר הלבנה White City בנוה צדק.

SGS מתמחה בעיקר בבנייה של בנייני משרדים, ומגוון רחב של פרוייקטים נבנים בשיתוף ובתכנון ישר אדריכלים, ביניהם ניתן למצוא את "בית זיויאל" ברמת החייל, מגדל ויתניה" ובית "עד 120" ברמת החייל וכן פרויקט החרש הכולל אולמות תצוגה לרכבי במוו מיני, מזדה ופורד ושלושה מגדלים בהיקף כולל של כ- 170 אלף מ"ר המיועדים למגורים, משרדים ומלונאות.

משרד ישר אדריכלים אמון על תכנונם של הפרויקטים המובילים והנחשקים בארץ ביניהם: מגדל רוטשילד 1, מגדלPRIME W בפארק צמרת, מגדל ONE, מגדל רוטשילד 17, מגדלי מרום נווה, מגדל נווה צדק על הים White city residence, בנין אפל בהרצליה, מגדל הגימנסיה, מגדל נוה נוף בבת ים, פרויקט גינדי תל אביב, מתחם השוק הסיטונאי, בנין מטה סאפ SAP, תוצרת הארץ ToHa, מגדלי דה וינצ'י DA VINCI, קמפוס מייקרוסופט, מגדלי לנדמרק ועוד ועוד.

ההצלחה המקומית הביאה להרחבת הפעילות של ישר אדריכלים גם בזירה הבינלאומית, במטרה לתת מענה גם לצרכים של השוק הגלובלי. ישר מתכנן פרויקטים בהיקפים גדולים בתחום המגורים, המשרדים, המסחר והקניות ברחבי העולם בתנופה שהולכת ותופסת תאוצה. בין המדינות שבהן פעיל המשרד: קפריסין, הודו, רוסיה ומזרח אירופה: אוקראינה, רומניה, בולגריה, סלובקיה, צ'כיה, ליטא, לטביה, הונגריה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il