TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

"איילון אחזקות" רוכשת את בית גרניט בפתח תקווה ואת המגרש הסמוך לו עם זכויות בנייה


שלמה גרופמן, יו"ר דירקטוריון "איילון אחזקות
בסכום של 51.5 מיליון ש"ח

"איילון אחזקות" רוכשת 85.5% מהזכויות של בית גרניט באזה"ת קרית אריה בפתח תקוה ומגרש שנמצא בסמוך לו עם זכויות בנייה להקמת מבנה דומה, תמורת 51.5 מיליון ₪. זוהי עסקת הנדל"ן הגדולה השנייה מאז ההנפקה ל"איילון אחזקות", שהרווח הנקי שלה בתשעת החודשים הראשונים של השנה זינק ל-56.5 מיליון ₪ לעומת הפסד של כ- 27 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.


שלמה גרופמן, יו"ר דירקטוריון "איילון אחזקות": "מיישמים את האסטרטגיה של החברה ואת ההבטחות למשקיעים, עם עסקה נוספת מוצלחת מאוד עבור החברה. נמשיך ב-2019 להעצים את קווי הפעולה האסטרטגיים הללו".


חברת "איילון אחזקות" רכשה אתמול את "בית הגרניט" בפתח תקוה, ובכך ממשיכה החברה במימוש האסטרטגיה שהתווה לה דירקטוריון החברה בראשותו של יו"ר הדירקטוריון, שלמה גרופמן - פעילות נדל"ן משמעותית ורכישת נכסים מניבים לצד הפעילות הביטוחית.


במסגרת העסקה שנחתמה היום, רכשה "איילון אחזקות" מחברת משכנות מ.א. בע"מ 85.5% מהזכויות בבית גרניט באזה"ת קרית אריה בפתח תקוה ואת כל הזכויות הבלתי מנוצלות שבמגרש הסמוך, תמורת סכום של 51.5 מיליון ₪.


הבניין והמגרש נמצאים במפגש הרחובות גרניט-אמבר, בסמיכות לתחנת הרכבת "פתח תקוה – קרית אריה". הבניין כולל 6 קומות עיליות שמושכרות ברובן למשרדים ולחברות היי טק ו-2 קומות תחתונות המשמשות לחנייה. העסקה כוללת כאמור את שטח המגרש הסמוך למבנה, שעליו יש זכויות בתוקף להקמת מבנה דומה לבית הגרניט.


סך שטח הבניין הוא כ-7,000 מ"ר: גודל כל קומה מקומת הכניסה עד קומה 3 הוא בגודל של 650 מ"ר, ומקומה 4 עד 6 גודל כל קומה הוא כ- 850 מ"ר. שטח החניון עומד על 2,758 מ"ר.


החברה מצפה כי הבניין יניב לה תשואה שנתית שעשויה להגיע לכ-7% החל מהשנה השנייה. את "איילון אחזקות" ייצגו בעסקה עו"ד דור שחם ועו"ד אושרי ימין ממשרד המבורגר עברון.

שלמה גרופמן, יו"ר דירקטוריון "איילון אחזקות" מציין כי: "כפי שהבטחנו למשקיעי החברה, אנחנו ממשיכים בפעילות נמרצת של הרחבת פעילות החברה מעבר לאחזקותיה באיילון ביטוח, ע"י רכישת נכסי נדל"ן מניבים שצפויים להגדיל את רווחי החברה. זוהי עסקה נוספת מוצלחת מאוד עבור החברה, ואנחנו כמובן מתכננים לפעול ללא לאות לניצול מיטבי של הזכויות שרכשנו במסגרת העסקה גם במגרש הסמוך לבניין, לרבות קבלת כל האישורים הדרושים לכך. אנו מתכננים גם במהלך 2019 להמשיך ולהעצים את קווי הפעולה האסטרטגיים הללו".

העסקה של רכישת בית גרניט היא עסקת הנדל"ן המניב הגדולה השנייה בחודשים האחרונים של "איילון אחזקות". לפני כשלושה חודשים רכשה החברה 80% מהזכויות ב"בית דרום אפריקה" שבמתחם הבורסה ברמת גן, הנמצא ברחוב מנחם בגין 12 פינת רחוב הרקון 1, תמורת 45.5 מיליון ש"ח. הבניין כולל 6 קומות עיליות שמושכרות רובן למשרדים, למעט קומת הקרקע המשמשת ברובה למסחר. בנוסף כולל הבניין שלוש קומות תחתונות המשמשות כחניון. סה"כ שטח הבניין הוא כ-8,103 מ"ר כאשר 4,235 מ"ר הוא שטח על קרקעי ו-3,868 מ"ר שטח תת קרקעי.


הבניין הוקם בראשית שנות ה-2000 ומאכלס, בין השאר, משרדי עורכי דין, רואי חשבון וחברות פיננסים. החברה מצפה שבניין זה יניב לה תשואה שנתית של כ-7%.


שתי הרכישות הן כאמור חלק מתוכנית אסטרטגית שמוביל דירקטוריון החברה, בראשותו של מר שלמה גרופמן, שמטרתה היא להתרכז בפעילויות הליבה של הקבוצה – ביטוח, נדל"ן ואשראי, ולהרחיב אותן. במסגרת התוכנית מכרה החברה לנועם ברורמן בתחילת השנה את אחזקותיה (50%) באיילון בית השקעות שכלל את פעילות ניהול התיקים של איילון ואת "איילון קרנות נאמנות", מכירה שבעקבותיה רשמה בדוחות הכספיים רווח של כ- 7.2 מיליון ₪. בחודשים מרץ – אפריל 2018 ביצעה החברה הנפקה של אגרות חוב בסך של כ- 68 מיליון ₪ בריבית שקלית של 3.55% והנפיקה מניות בסך של כ- 99 מיליון ₪.


בשבוע שעבר פרסמה "איילון אחזקות" את הדו"חות הכספיים לתשעת החודשים הראשונים של 2018. מהדו"חות עולה כי הרווח הנקי של החברה מסתכם בכ-56.5 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של כ- 27 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הכולל בתקופת הדוח הסתכם לכ- 48.4 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של כ 3.5 מיליון ש"ח, בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי של השנה, הרווח הכולל היה 19.7 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של כ- 35.5 מיליון ש"ח, ברבעון המקביל אשתקד. התשואה על ההון של "איילון אחזקות" במונחים שנתיים הינה כ- 10.4%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il