TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

נובה: המלצת קניה מסטיפל, העלאת מחיר יעד ל- 28 דולר למניה


נובה
נובה ממוצבת היטב להציג ביצועי יתר על פני התעשייה בשנים הקרובות
עיקרי ההמלצה:
נובה ממוצבת היטב להציג ביצועי יתר על פני התעשייה בשנים הקרובות. אנו מאמינים כי מיצובה של נובה יסייע לה ליהנות מההשקעות החזקות בציוד לתעשיית המוליכים למחצה, גם בתחום ה- Foundry וגם בתחום ה- 3D-NAND בשנת 2018. כמו כן, המודל התפעולי של נובה מאפשר לה להשאיר רווח גדול יותר מהצמיחה בהכנסות, בשורה התחתונה.

בשנת 2018, אנו מאמינים כי החברה תהנה פעם נוספת מהשקעות חזקות בתחום ה- Foundry, במיוחד בטכנולוגיות 10/7 ננומטר. אנו מאמינים כי החברה חשופה היטב לפלח שוק זה, במיוחד ל- TSMC עם הייצור הקיים והעתידי בטכנולוגיות אלו.

אנו מאמינים כי המיצוב הטוב יותר של נובה בתחום זיכרונות ה- 3D-NAND יוביל לתרומה נוספת בשנה הבאה. אנו מאמינים כי המהלכים של נובה בתחום מסייעים לה לגוון את ההכנסות ולהרחיב את חשיפתה בשוק ה- X-Ray לאור עלייה במספר השכבות בייצור שבבי 3D-NAND.

ברמת הכנסות זו, אנו מאמינים כי נובה תוכל להציג רווחיות גולמית גבוהה מהיעד ארוך הטווח של 54%-56%. אנו מאמינים כי עלייה במספר הכלים שמציעה נובה, עם רווחיות גבוהה יותר, כמו גם אפליקציות תוכנה יסייעו להגיע לרווחיות גולמית של 57%. אנו מאמינים כי הרווחיות התפעולית של נובה תעבור 25% לאור הכנסות גבוהות שישאירו רווח גדול יותר בשורה התחתונה.

אנו שומרים על תחזית הכנסות של 211 מיליון דולר בשנת 2017 ורווח למניה של 1.62 דולר. בשנת 2018 אנו צופים הכנסות של 228 מיליון דולר, גידול של 8%, ורווח למניה של 1.8 דולר. אנו מעריכים כי ההשקעות בציוד בתעשיית המוליכים למחצה בשנת 2018 יצמחו בכ – 7% ונובה תצליח להציג תוצאות טובות יותר מהתעשייה.

אנו מעלים את מחיר היעד ל- 28 דולר למניה, המשקף מכפיל 12 לרווח למניה של 1.8 דולר בשנת 2018, זאת על רקע קופת מזומנים שתהווה 6 דולר למניה בשנת 2018.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il