TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

גילת זכתה בפרוייקט של Clean Sky לפיתוח אנטנה


גילת
אנטנה מתכווננת אלקטרונית (ESA) לאספקת אינטרנט מהיר למטוסים (IFC) עבור מדגים הטכנולוגיות של איירבוס

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום על פרויקט פיתוח משותף עם איירבוס (Airbus) לפיתוח אנטנת ESA IFC במימון CS2JU, כחלק מתוכנית Horizon 2020 של האיחוד האירופי.

טכנולוגיית האנטנה המוטסת תוצג במהלך טיסה במטוס הדגמת הטכנולוגיות של איירבוס, המבוסס על מטוס ה-C295, במטרה לתמוך במטרת Clean Sky 2 (CS2) לתחבורה יעילה וירוקה יותר.

גילת נבחרה לפתח טרמינל לווייני משולב בתחום תדרי Ka המבוסס על יכולותיה בתחום אנטנות Phased Array (PAA). האנטנה תוטמע במבנה הכנף של המטוס ותכלול את רכיבי ההגברה והקורנים. הפיתוח יכלול תכנון, בניית אבטיפוס, ייצור, ובדיקות על הקרקע ובמהלך טיסה של הטרמינל המוטס בשיתוף עם איירבוס.

איירבוס שותפה ב- CS2JUותומכת בפיתוח הטכנולוגיה לאספקת תחבורה אווירית בת-קיימא וירוקה יותר. גילת תפתח את האנטנה המוטמעת בתיאום עם איירבוס ותדגים קישוריות לוויינית מוטסת מלאה שאינה משפיעה על ביצועי המטוס. טרמינל ה-ESA המוטס של גילת יותקן במדגים הטכנולוגיות של איירבוס עבור בדיקות תיקוף במהלך טיסה שיבוצעו בסביליה, ספרד, תוך שימוש בלווין Ka המכסה את אירופה.

טכנולוגיית PAA של האנטנה מאפשרת אינטגרציה גבוהה והטמעה מלאה של האנטנה בתוך שלדת המטוס, וליתר דיוק, כחלק מחרטום המטוס, בקטע אשר מחבר בין כנף המטוס לבין גוף המטוס. לוחות המטוס המקוריים יוחלפו בתבניות מורכבות חדשות עם אנטנת PAA מוטמעת, ובכך ימנעו כל בליטה מגוף המטוס. פתרון זה מוסיף יכולות אספקת אינטרנט מהיר למטוסים מבלי להשפיע על ביצועי המטוס ותמרוניו תוך הימנעות מגרר אווירודינמי והפחתת צריכת הדלק. האנטנה המוטמעת תתרום להפחתת פליטות פחמן דו-חמצני ובכך תתמוך באחד מהאתגרים החברתיים המרכזיים לאספקת תחבורה חכמה, ירוקה ומשולבת.

"גילת גאה כי טכנולוגיית ה- ESA/PAA שלה נבחרה כפתרון המוביל דה פקטו של אנטנה מתכווננת אלקטרונית, עבור יישום אווירונאוטי. הבחירה של האיחוד האירופי מאפשרת לנו לאחד כוחות עם איירבוס, ספקית מובילה של מטוסים, ולשתף פעולה בפיתוח הדורות הבאים של אינטרנט מהיר למטוסים. הטכנולוגיה תתמוך בקצבי תעבורת נתונים גבוהים ובהתאמה אישית לסוגי מטוסים שונים," אמר מיכאל (מיקי) ברק, סמנכ"ל שיווק ומכירות בתחום התעופה והניידות בגילת. "הודות ליכולת כוונון אלומה בצורה אלקטרונית במהירות גבוהה, הפתרון מתאים לאספקת אינטרנט מהיר למטוסים תוך שימוש בלווינים מסוג GEO, MEO ובעתיד גם LEO."


אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון ,חירום והצלה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.

אודות Airbus
Airbus היא מובילה עולמית בשירותי האווירונאוטיקה, החלל ותחומים נלווים אליהם. ב-2015, הציגה הכנסות של 64.5 מיליארד אירו והעסיקה כ-136,000 עובדים. Airbus מציעה את המגוון הרחב ביותר של מטוסי נוסעים בטווח שנע מ-100 ועד ל-600 מושבים במטוס. Airbus היא גם מובילה אירופאית באספקת מטוסי תדלוק, לחימה, תובלה ומשימות, והינה מפעילת החלל המובילה באירופה והחברה השנייה בגודלה בעולם בעסקי חלל. במסוקים, Airbus מספקת את פתרונות המסוקים האזרחיים והצבאיים היעילים ביותר ברחבי העולם.

אודות Clean Sky
Clean Sky היא תוכנית המחקר האירופאית הגדולה ביותר המפתחת טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך שמטרתה להפחית פליטת פחמן דו חמצני, גז ורעש הנוצרים על ידי מטוסים. Clean Sky הממומנת על ידי תוכנית Horizon 2020 של האיחוד האירופי, תורמת לחיזוק שיתופי הפעולה בתעשיית האוויר האירופית, מנהיגות גלובלית ותחרותיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il