TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

קבוצת XLMedia פרסמה היום את התוצאות הראשוניות שלה לשנת 2014


לבורסה המשנית בלונדון (AIM) עם ביצועים מרשימים שעולים על ציפיות השוק
החברה תעבור את ציפיות השוק עם הכנסות שנתיות של 49.5 מיליון דולר לפחות המשקפות עלייה של 43% בהכנסות לעומת שנת 2013 ו-EBITDA מתואם של 16.6 מיליון דולר לפחות המשקף צמיחה של 24% לעומת שנת 2013

אורי ויס, מנכ"ל ומייסד XLMedia, מסר: "אנו מרוצים מאוד מהביצועים הפיננסיים החזקים של הקבוצה, המדגישים את ההתקדמות האסטרטגית המשמעותית שהשגנו בשנה האחרונה. מאז ההנפקה הראשונה לציבור שעשינו בתחילת 2014, פעלנו ליישם את תכניות הצמיחה שלנו ואני שמח לראות שמאמצנו נשאו פרי וסיפקו את הצמיחה המתוכננת במקביל לגיוון עסקינו ובניית יסודות חזקים לעתיד."

קבוצת XLMedia, ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים, פרסמה היום את התוצאות הראשוניות שלה לשנת 2014 לבורסה המשנית בלונדון (AIM) עם ביצועים מרשימים שעולים על ציפיות השוק.

דירקטוריון החברה שמח לאשר שגם ב-2014 המשיכה הקבוצה להפגין ביצועים חזקים. ההכנסות במהלך התקופה צמחו הן הודות לצמיחה אורגנית והן הודות להשפעה חיובית של רכישות שנעשו ב-2014. כתוצאה מכך, החברה מצפה לעבור את ציפיות השוק עם הכנסות שנתיות של 49.5 מיליון דולר לפחות ו-EBITDA מתואם של 16.6 מיליון דולר לפחות. ביצועים חזקים אלה משקפים צמיחה של כ- 43% ו-24% בהתאמה לעומת 2013.

2014 היתה שנה משמעותית עבור קבוצת XLMedia במישור האסטרטגי, במהלכה יישמה הקבוצה מספר יוזמות שרשמו הצלחות מסחריות. במהלך 2014 הקבוצה הרחיבה באופן משמעותי את נוכחותה בשווקים רגולטוריים כולל אנגליה וארה"ב באמצעות הרכישות שביצעה, הוסיפה פעילויות שיווק למוצרים נוספים כגון משחקים חברתיים ושירותים פיננסיים, הרחיבה את בסיס הלקוחות וגיוונה את ערוצי השיווק שלה.

קצב ההכנסות הנוכחי של הקבוצה כולל כ-50% הכנסות מערוצי המדיה, הכוללים את חברת EDM אשר דווח על רכישתה בספטמבר 2014. אנו עדים להמשך הביקוש החזק מצד הלקוחות בתחום זה ומצפים שהביקוש יישאר ברמתו הגבוהה בשנה הנוכחית.

אנחנו שמחים לדווח כי ביצועי החברות והפעילויות אותן רכשנו בשנת 2014 היו בהתאם לציפיות ההנהלה ואף מעבר להן. בעוד אנחנו ממשיכים להנות מצמיחה אורגנית חזקה בשווקים הסקנדינביים, הרכישות האיצו את הצמיחה שלנו בשווקים רגולטוריים (כגון ארה"ב שהפכה להיות השוק השני בגודלו עבורנו, המהווה 21% מקצב ההכנסות הנוכחי) ובוורטיקלים חדשים כגון משחקים חברתיים, והוסיפו לקוחות חדשים לבסיס הלקוחות הקיים. אנחנו מצפים כי מגמה זו תימשך גם בשנת 2015.

במרס 2015 תפרסם הקבוצה תוצאות מלאות לשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2014.

אורי ויס, מנכ"ל XLMedia, מסר היום: "אנו מרוצים מאוד מהביצועים הפיננסיים החזקים של הקבוצה, המדגישים את ההתקדמות האסטרטגית המשמעותית שהשגנו בשנה האחרונה. מאז ההנפקה הראשונה לציבור שעשינו בתחילת 2014, פעלנו ליישם את תכניות הצמיחה שלנו. אני שמח לראות שמאמצנו נשאו פרי וסיפקו את הצמיחה המתוכננת במקביל לגיוון עסקינו ובניית יסודות חזקים לעתיד."

ויס הוסיף: "אנו ממשיכים להתקדם יפה בביצוע התכניות האסטרטגיות שלנו ואני מצפה לעדכן את השוק בתוצאות השנתיות בחודש מרס."

XLMedia הינה חברת שיווק ופרסום דיגיטלי העוסקת בהפניית תנועת משתמשים מערוצי שיווק שונים אל לקוחות הקבוצה. הקבוצה משתמשת בערוצי שיווק שונים לאסוף תנועת משתמשים כגון ע"י פרסום והצבת מודעות או הפעלת אתרי תוכן, ומפנה את אותם משתמשים אל אתרי הלקוחות.

החברה נסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של כ-150 מיליון דולר. מאז הנפקתה השלימה הקבוצה מספר רכישות של מספר אתרי אינטרנט וכן את רכישתה של EDM הישראלית הפועלת בתחום המשחקים החברתיים תמורת סכום של עד 19 מיליון דולר.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il