TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

כלל תעשיות ממנה את סטן פולובץ לדירקטור


איש העסקים והפילנתרופ האמריקאי מביא עמו מומחיות בינלאומית ומחויבות עמוקה לישראל
כלל תעשיות הודיעה היום על מינויו של סטן פולובץ לדירקטור בחברה. פולובץ יסייע לחברה במספר תחומי מפתח, בהם ניהול הפורטפוליו, מיזוגים ורכישות ופיתוח אסטרטגי.
איש העסקים האמריקאי בעל ניסיון בינלאומי עשיר ומביא לכלל תעשיות מומחיות הן במגזר התעשייתי והן בתחום ההשקעות.
עד לשנת 2013 כיהן פולובץ כמנכ"ל AAR, קונסורציום פרטי בו מחזיקה 25% חברת האם האמריקאית של כלל תעשיות, Access Industries. AAR החזיקה בכ-50% מ- TNK-BP, אחת מעשר חברות הנפט הפרטיות הגדולות בעולם. TNK-BP הפיקה כ- 18% מייצור הנפט ברוסיה וכן פעלה במדינות כמו ברזיל, ונצואלה, ויאטנם ואוקראינה. בשנת 2013 נמכרה החברה תמורת 55 מיליארד דולר.
כלל תעשיות היא אחת מחברות ההחזקה המובילות בישראל, בעלת פורטפוליו של השקעות הכוללות חברות תעשייתיות, יצרניות, חברות טכנולוגיה מתקדמות וחברות צריכה.
כלל תעשיות הינה בבעלות חברת Access Industries, קונצרן תעשייתי בינלאומי בבעלות פרטית בעל השקעות אסטרטגיות בארה"ב, באירופה ובדרום אמריקה. אקסס אינדסטריז נמצאת בבעלות התעשיין והפילנתרופ האמריקאי לן בלווטניק.
יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות, אבי פישר, אמר: "סטן מביא עמו לכלל תעשיות רקורד מוכח בהשאת ערך לבעלי המניות, בדיסציפלינה פיננסית ובחתירה חסרת פשרות למצוינות ארגונית. הדירקטוריון ללא ספק ירוויח מהראייה הגלובלית של סטן, ממומחיותו במגזר העסקי ומניסיונו בקידום חברות מתפתחות למימוש מלוא הפוטנציאל שלהן". פישר הוסיף כי "פעילותו הפילנתרופית של סטן בישראל בשמונה השנים האחרונות מוכרת לי היטב. הוא ידיד אמת של ישראל, והצטרפותו לדירקטוריון כלל תעשיות מהווה המשך ישיר למסירותו ולמחויבותו למדינת ישראל. אני שמח על הצטרפותו של סטן לדירקטוריון ומצפה לעבודה המשותפת".
פולובץ כיהן בעבר כמנהל בכיר הן במטה הבינלאומי של ארנסט אנד יאנג בניו יורק, הן במרכזי הפעילות של ExxonMobil בארה"ב והן בתאגיד RAND, מכון מחקר אמריקאי רב השפעה. כיום הוא מכהן כדירקטור ב-L1 Energy, קרן השקעות באנרגיה בשווי של 10 מיליארד דולר שבסיסה בבריטניה. הקרן משלימה בימים אלה את רכישת חברת הנפט והגז הגרמנית DEA תמורת כ- 7 מיליארד דולר. ל-DEA פעילות ברחבי העולם, בין היתר בנורבגיה, בריטניה, גרמניה, דנמרק ומצרים.
פולובץ הוא חבר בוועדת המשקיפים של מכון הובר באוניברסיטת סטנפורד, וחבר במועצת הנשיא העולמית של אוניברסיטת ניו יורק (NYU). הוא בוגר תואר שני בבית הספר למנהל עסקים בסטנפורד ומתגורר בניו יורק.
"אני שמח להצטרף לדירקטוריון כלל תעשיות, אשר נמצא בתהליך שינוי מרגש בעת זו", מסר סטן פולובץ. "לחברה פורטפוליו יציב ומגוון המתפרש על פני כמה וכמה סקטורים שונים ומנוהל בידי צוות ניהולי מוכשר ושאפתן. אני מצפה לעבוד יחד עם הדירקטוריון והנהלת החברה כדי להמשיך ולקדם את הפוטנציאל העצום של ההשקעות האסטרטגיות הללו".
פולובץ, פילנתרופ פעיל, הוא אחד המייסדים, היו"ר והמנכ"ל של קרן פרס בראשית (Genesis), אשר מעניקה פרס שנתי בסך מיליון דולר לאדם יוצא דופן המהווה מופת להישגים וערכים יהודיים. פרס בראשית הראשון הוענק בירושלים בחודש מאי האחרון לראש עיריית ניו-יורק לשעבר, מייקל בלומברג, על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

צילום: אור קפלן


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il