TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

אינטק פארמה הבטיחה פטנט למוצר המוביל שלה עד 2029


אינטק פארמה קיבלה אישור לפטנט בארה"ב לשילוב תרופות הקרבידופה והלבודופה בגלולת האקורדיון
בניסויים הקליניים שביצעה אינטק פארמה עד היום, ובכללם הצלחה בניסוי Phase II, הוכח כי גלולת האקורדיון לבודופה משפרת באופן מובהק את יעילותה של התרופה בחולי פרקינסון מתקדמים לעומת טבליות לבודופה הנמצאות כיום בשוק

חברת אינטק פארמה, העוסקת בהשבחת תרופות קיימות הנמכרות כיום במאות מיליוני דולרים בשנה, דיווחה כי קיבלה את אישור משרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקאי, ה-USPTO, לפטנט אמריקאי המגן על שילובה של תרופת הלבודופה, התרופה היעילה ביותר כיום לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון, בגלולת האקורדיון שפיתחה. אינטק פארמה מעריכה כי לפטנט זה חשיבות עסקית משמעותית, שכן הוא מתייחס לשילוב תרופות הלבודופה והקרבידופה בגלולת האקורדיון המהווה את אחד המוצרים המובילים של החברה ומבסס את יכולת ההגנה על המוצר לשנים רבות.

לדעת החברה, אישור הפטנט מהווה ולידציה לאסטרטגיה הפטנטית של אינטק פארמה, קרי הגנה על גלולת האקורדיון כפלטפורמה, בדומה לפטנט שהתקבל בעבר בגין שיטת הייצור של פלטפורמת גלולת האקורדיון, וכן הגנה על שילוב של תרופות ספציפיות בגלולת האקורדיון. בנוסף, העובדה שמדובר בהליך אישור בארה"ב הצפוי להיות אחד משווקי היעד המרכזיים בהם מתכוונת החברה לפעול, אם וככל שיושלם הליך פיתוח המוצר, הינה בעלת משמעות עסקית חשובה נוספת.

הפטנט, תחת הכותרת “Carbidopa / Levodopa Gastroretentive Drug Delivery”, מתייחס לשילובן של התרופות קרבידופה ולבודופה בגלולת האקורדיון והוא יעמוד בתוקפו עד אפריל 2029. גלולת האקורדיון הייעודית המכילה לבודופה במינונים שונים וקרבידופה לטיפול במחלת הפרקינסון בשלביה השונים, מאפשרת הזלפה רציפה, מבוקרת וממושכת של לבודופה לאזור הספיגה שלה, כדי לאזן את רמתה בדם ולהביא, לראשונה, באמצעות טיפול תרופתי במתן דרך הפה לירידה דרמטית בהפרעות המוטוריות הכרוכות בשימוש בה, כמו גם במספר המתנים ביום.

בניסויים הקליניים שביצעה אינטק פארמה עד היום, ובכללם הצלחה בניסוי Phase II, הוכח כי גלולת האקורדיון לבודופה משפרת באופן מובהק את יעילותה של התרופה בחולי פרקינסון מתקדמים לעומת טבליות לבודופה הנמצאות כיום בשוק.

אינטק פארמה דיווחה בשבוע שעבר על הצלחה בניסוי בטיחות בחיות, שהיווה חלק מדרישות ה-FDA להתחלת ניסוי הפאזה השלישית במוצר האקורדיון קרבידופה לבודופה לטיפול בחולי פרקינסון. גלולת האקורדיון קרבידופה לבודופה הוכחה כבטוחה בכל קבוצות הניסוי, והחברה מתעתדת להגיש, כבר במהלך חודש אוגוסט 2014, את הנתונים הנדרשים ל-FDA בצרוף הפרוטוקול המלא של ניסוי הפאזה השלישית שתידרש על מנת לקבל את אישור ה-FDA.

לאינטק פארמה טכנולוגיה מוגנת פטנט המאריכה את משך הספיגה של תרופות הנספגות בעיקר בחלק העליון של המעי על ידי השהייתן בקיבה לפרקי זמן ארוכים.
.
יצוין כי, יותר מ-2.7 מיליון איש חולים במחלת פרקינסון בארה"ב, יפן וחמש המדינות הגדולות באירופה. לפי נתוני דטהמוניטור, שוק התרופות למחלת הפרקינסון בשווקים אלה מוערך בכ-2.2 מיליארד דולר וצפוי להגיע ל-2.8 מיליארד דולר בשנת 2019.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il