TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

הצלחה למיקרומדיק בניסוי קליני בחולי מיאלומה נפוצה


מיקרומדיק
מיקרומדיק מקבוצת ביולייט איתרה סמנים גנטיים חדשניים לחיזוי הסיכון של חולי סרטן לפתח תופעת לוואי חמורה
בעקבות התוצאות הגישה מיקרומדיק שלוש בקשות פטנט חדשות
בהמשך לממצאים אלו, שוקלת החברה אפשרות להרחיב את הבדיקה גם לזיהוי הסיכון של חולים במחלות נוספות
27 במאי 2014 - מיקרומדיק טכנולוגיות (ת"א: מקטכ) המתמחה בפיתוח של פתרונות ייחודיים בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית לזיהוי מוקדם של מחלות הסרטן והתאמת טיפול אישי לחולה, מפרסמת כי מממצאי הניסוי הקליני שבוצע ע"י החברה בחולי מיאלומה נפוצה אותרו מספר סמנים גנטיים חדשים, אשר להערכת החברה הינם בעלי פוטנציאל גבוה לחזות את הסיכון של חולי הסרטן לפתח תופעת לוואי חמורה הגורמת לנמק של עצמות הלסת (BRONJ), כתוצאה מטיפול בתרופות מסוג ביספוספונטים.

הניסוי שבוצע במרכז הרפואי שבתל השומר נועד לזהות את הפרופיל הגנטי הייחודי המאפשר להעריך את הסיכון של חולי סרטן ומחלות אחרות לפתח את תופעת הלוואי החמורה ולהוות בסיס לפיתוח ערכה דיאגנוסטית חדשנית.

תופעת הלוואי הקשה (BRONJ) נגרמת כתוצאה מטיפול בתרופות מסוג ביספוספונטים הניתנות בעיקר לחולי סרטן גרורתיים ולחולי אוסטיפורוזיס. אשרור הממצאים עשוי להוביל את החברה לבחינת האפשרות להרחיב את הבדיקה גם לזיהוי הסיכון בחולות סרטן השד, בחולים במחלות סרטן נוספות ובחולי אוסטיאופורוזיס.

בעקבות ממצאים אלו הגישה מיקרומדיק שלוש בקשות פטנט חדשות בהקשר לסמנים החדשים שנתגלו. כמו כן, נערכת החברה לביצוע בדיקה חוזרת עבור הממצאים שהתגלו על מדגם בלתי תלוי של דגימות.

להערכת מיקרומדיק, אשרור תוצאות אלו במסגרת הבדיקה החוזרת במדגם בלתי תלוי של דגימות,עשויה לקדם את החברה לאישור ערכת הדיאגנוסטיקה לשיווק עבור חולי מיאלומה נפוצה וכן לכניסה למגעים ראשונים להמשך פיתוח ומסחור של ערכת הדיאגנוסטיקה מול חברות תרופות בינלאומיות המשווקות תרופות ממשפחת הביספוספונטים, ואשר עשויות למצוא עניין בשילוב ערכה זו עם התרופות אותן הן משווקות.


סטיבן איתן, מנכ"ל מיקרומדיק, מסר כי "למיטב ידיעת החברה אין כיום בשוק שיטה אפקטיבית לזיהוי האוכלוסייה הנמצאת בסיכון מוגבר לפיתוח תופעת הלוואי BRONJ. להערכתנו, התוצאות המוצלחות מקדמות אותנו להבאת ערכת דיאגנוסטיקה ראשונה לאבחון פרופיל גנטי אשר מגדיל את הסיכון של חולי סרטן ואחרים לפתח את התופעה ויכולה לשמש כלי חשוב לאבחון האוכלוסייה הגדולה המיועדת לטיפול בביספוספונטים בטרם קבלת הטיפול".

תופעת הלוואי BRONJ מופיעה אצל חולי סרטן המטופלים במתן של עירוי (כחצי מיליון חולים בשנה) בשכיחות של עד 18.6% אצל חולי סרטן מסוג מיאלומה נפוצה, בין 1.2-12% אצל חולי סרטן השד, בין 6.5%-7% אצל חולי סרטן הערמונית ואצל האוכלוסייה הנרחבת של חולי אוסטיאופורוזיס המטופלים במתן האוראלי (כ - 200 מיליון חולים ברחבי העולם) בשיעור של עד 0.1%.

אודות מיאלומה נפוצה:
מחלת המיאלומה נפוצה, המכונה גם סרטן מח העצם, הינה מחלה ממאירה הפוגעת בתאי הפלסמה שבמח העצם. המחלה פוגעת ישירות בעצמות הגוף באמצעות תאי המיאלומה, ובעקיפין על ידי תוצרי הגידול לאיברים אחרים בגוף.

אודות מיקרומדיק:
מיקרומדיק אשכול הדיאגנוסטיקה הסרטנית של ביולייט פועלת להשקעה, ניהול וקידום של פתרונות ייחודיים אשר מטרתם לתת מענה לצורך ממשי הקיים בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית – זיהוי מוקדם של מחלות הסרטן והתאמת טיפול אישי לחולה. מיקרומדיק מיישמת מודל השקעות ייחודי אשר מכוון ליצירת סינרגיות בין החברות באשכול וזאת על מנת לאפשר הסתכלות מזוויות שונות על התחום, הרחבת החשיפה לרעיונות וגישות חדשים, ניצול היתרונות לגודל, קיצור הזמן לשוק והגדלת ערך למשקיעים. מיקרומדיק מחזיקה גם ב – 100% מחברת הבת זטיק טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה אבחנתית ייחודית, ה -CellDetectTM, המשמשת לצביעה וזיהוי של תאים סרטניים וטרום סרטניים והחלה לשווק את המוצר הראשון של טכנולוגיה זו לזיהוי סרטן צוואר הרחם בסין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il