TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

החברות הזוכות בתחרות המצוינות בשירות של המי"ל : ישראכרט, תנובה, מיקרוסופט, שטראוס מים וביטוח ישיר


כל אחת מהחברות זכתה במקום הראשון באחת מתוך חמש הקטגוריות של התחרות. הזוכות הגדולות של התחרות הן ישראכרט ותנובה שהתברגו במקומות הראשונים בשלוש קטגוריות
המי"ל ( המרכז הישראלי לניהול) הכריז השבוע על החברות הזוכות בתחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח השנתית, שנערכה במסגרת כנס השירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל, בהשתתפות מאות מנהלים ויועצים בכירים בתחומי השירות, שיווק, פרסום ואסטרטגיה עסקית.
החברות שזכו השנה במקומות הראשונים בחמש הקטגוריות של התחרות הן:

בקטגוריית "מהלכים חדשניים ופורצי דרך" : ישראכרט על פרויקט "שירות דיגיטלי עם נשמה".
בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" : תנובה על פרויקט "השירות בתנובה כדרך חיים בכל נקודות המגע עם הלקוח"
בקטגוריית "פלטיניום – פרס השירות המתמיד" : מיקרוסופט ישראל על פרויקט "מעבר משירות מצוין ממוקד מומחיות בטיפול בתקלות למומחיות במניעת תקלות, שותפות והובלת הלקוח לבריאות מערכות טכנולוגיות".
בקטגוריית "העצמת עובדים" : ביטוח ישיר על פרויקט "העצמת עובדים – לשים את העובד במרכז ולראות בו לקוח חשוב".
בקטגוריית "ערך מוסף ללקוח" : שטראוס מים על פרויקט "הזמנת טכנאי בקליק".

הזוכות הגדולות של התחרות השנה הן ישראכרט ותנובה שכל אחת מהן זכתה להתברג גם במקומות השניים בשתי קטגוריות נוספות מעבר לזכייתן במקום ראשון באחת הקטגוריות. תנובה זכתה בנוסף במקומות השניים בקטגוריות "העצמת עובדים" ו"הערך המוסף ללקוח". ישראכרט זכתה בנוסף במקומות השניים בקטגוריות "השירות כשותף אסטרטגי" ו-"פלטיניום – פרס השירות המתמיד".
החברות הזוכות נבחרו לאחר תהליך בחינה ארוך ומעמיק שכלל סקר שביעות רצון לקוחות וכן חוות דעת של צוות השופטים,שמנה עשרות חברים ביניהם: מנהלי שירות בכירים, מנכ"לים, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות. שנה שעברה זכו במקומות הראשונים ישראכרט (עם שלוש זכיות במקום הראשון) , בזק וגוליבר תיירות.

לדברי לירז כהן, מנהלת הפעילות של המרכז הישראלי לניהול, "תחרות המצוינות בשירות מתקיימת זאת השנה ה-12 ועם השנים הפכה להיות לאחד המדדים החשובים והמרכזיים ביותר בתחום המדרגים את אותן חברות שפועלות ומשקיעות משאבים רבים בדרך למצוינות בשירות. השנה ראינו פרויקטים מרתקים גם מארגונים ציבוריים שמשקיעים בשיפור השירות לאזרח ולתושבים וגם מחברות קטנות וצעירות יחסית, שמבינות שעיצוב חווית שירות כבר בתחילת הדרך יכול לבדל את עצמן מול המתחרים ולסייע להם להגשים את יעדיהם העסקיים".

כנס השירות וחווית הלקוח של המי"ל התקיים השנה בסימן האבולוציה של השירות.
בין הדוברים השנה בכנס היו: עידית משה, מנחה בעולם השירות וחווית לקוח ומנהלת תחרות השירות של המי"ל שנשאה את דברי הפתיחה , אליסיה מאת'סון, יועצת עסקית ומרצה בינלאומית מובילה, שעבדה כ-20 שנה בדיסני העולמית ודיברה בהרצאתה על העידן החדש בעיצוב חווית לקוח, שחר וייסר, מנכ"ל ומייסד "גט טקסי" שדיבר על העידן החדש בשיווק צרכנים ובניית מותג גלובלי, טל פלורנטין ומיכל שרייבר שדיברו על הדור החדש של חווית השירות הדיגיטלית, שי חיון, מנכ"ל SQ שדיבר על הדרך לנהל את רגעי האמת בשירות בעידן החדש, אור ברנט, מנכ"ל משחק החיים שדיבר על משחקים בחווית שירות ואלון קצף מנכ"ל ומייסד קבוצת DavidShieldשדיבר על שיפור מתמיד בשירות מול פריצת דרך. הכנס כלל בנוסף גם פאנל מנכ"לים בהנחיית חולי רז מנכ"לית חברת ייעוץ עסקי לניהול שירות בהשתתפות מיכאל גולן – מנכ"ל גולן טלקום, זיו מנדל – יו"ר המי"ל ורמי רונן – מנכ"ל שטראוס מים.
'


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
24/4/14
1. הצרכן דורש נותני שירות טובים - מתן
לא יודע מה היו הקריטריונים השונים לגבי נותני השירות , אבל לפני שבועיים כשהתקלקלה לי מכונת הכביסה התקשרתי לברימאג שנותנת את האחריות, וקיבלתי שירות מקצועי , מה שהפתיע אותי לטובה, במדינה כמו שלנו ששירות טוב לא ממש מובן מאליו.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il