TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מלון ריץ קרלטון החדש בהרצליה התקין מערכות לניהול חשמל חכם מתוצרת שניידר אלקטריק


בשווי 5 מיליון ש"ח

המערכות מעניקות רמה חדשה של נוחות לאורחים ולדיירים ומאפשרות אופטימיזציה בצריכת החשמל לטובת חסכון כספי ואקולוגי
חברת שניידר אלקטריק, מובילה עולמית בניהול אנרגיה, בשיתוף עם ארדן קונטרול טק, חברת אינטגרציה מובילה מקבוצת ניסקו, סיפקה למלון ריץ קרלטון החדש את כל מערכות הניהול והבקרה בתחום החשמל החכם, בהיקף כ-5 מיליון ש"ח. מלון ריץ קרלטון שהושק לאחרונה בהרצליה, הוא מלון היוקרה הראשון בישראל של רשת המלונות העולמית Marriott. המלון מכיל 113 יחידות מלונאיות ו-82 דירות נופש בסטנדרט גבוה. את הפרויקט מובילות קבוצת תדהר וקבוצת עדי'ס השקעות, בעוד שניהולו מבוצע בידי ריץ העולמית.
במסגרת הקמת המלון היוקרתי, סיפקה שניידר אלקטריק מערכות חכמות לניהול ובקרת חדרים. המערכות מנהלות את מיזוג האוויר, מערכות החשמל והתאורה, בקרת אנרגיה חדרית חכמה, וממשקים לבקרת המבנה ולמערכת לניהול המלון. כמו כן, סיפקה החברה את כל אביזרי הקצה במלון לרבות שקעים, מפסקים, דימרים, וכן שקעי גילוח מיוחדים במתחים שונים. הפרויקט החל ברבעון השני של 2011, והסתיים בינואר 2014 לאחר השקת המלון.
מאיר שי, מנהל פיתוח עסקי בשניידר אלקטריק ישראל: "מערכות הבקרה וניהול החשמל שסיפקנו לריץ' קרלטון יאפשרו רמה חדשה של נוחות לדיירים ולמפעילי המלון, וכמובן שגם חסכון משמעותי בצריכת האנרגיה. לשניידר אלקטריק יש את הפתרונות המובילים בעולם וניסיון רב ממאות מלונות שכבר משתמשים בטכנולוגיה זו. ריץ קרלטון הוא המלון הראשון בישראל המושתת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שלנו, אשר מנהלת בחכמה כמות גדולה מאוד של מידע ומאפשרת אופטימיזציה של צריכת החשמל לטובת חסכון כספי וגם אקולוגי".
את יישום מערכות האינטגרציה והספקת כל מערכות המתח הנמוך ביצעה חברת ארדן קונטרול-טק בשיתוף עם חברת שניידר אלקטריק. לדברי מאיר שי "אנשי ארדן יישמו את הפתרונות הטכנולוגיים שלנו בצורה טובה מאוד ומקצועית, כולל תכנות של כל חדר וכל רכיב טכנולוגי במלון".
בין הפתרונות שהותקנו בריץ קרלטון –
שליטה מרחוק עם מכשירי מובייל - בכל האזורים הציבוריים ומתקני הספא והבריכה במלון הותקן פאנל שליטה עם תוכנה מתוצרת שניידר אלקטריק, אשר מתממשק לכל טאבלט או סמארטפון בעל הרשאה והגנת סייבר, ומאפשר שליטה והפעלה מרחוק של מתקני המלון.
רשת תקשורת עצמאית לניהול החשמל בבניין - כל מערכות החשמל של המלון מתקשרות עם מערכת הבקרה החכמה של שניידר אלקטריק לקבלת סטטוסים וחיוויים על המצב בחדרים. כך למשל, יכולים אורחי המלון לסמן "נא לא להפריע" בפאנל החכם המותקן בכל חדר, והחיווי מופיע במערכת הבקרה הראשית של המלון שמאפשרת ניהול חכם של צריכת משאבי חשמל וכוח אדם.
תרחישים מיוחדים - מרגע הרשמת האורח בקבלה (Check-In), המערכת תפעיל את מערכות בקרת האקלים בחדרו של האורח לטמפרטורה הרצויה, הוילונות יעברו למצב שבו כניסת האור הטבעי תגרום להארת החדר ברמה הנכונה, או התאורה תעומעם למצב הרצוי. ראוי לציין שהמערכת נותנת מענה גם לשומרי שבת, באמצעות תרחישים מיוחדים שהוגדרו מראש לצרכים של ציבור זה.
גלאי נוכחות בחזית הטכנולוגיה - בניגוד לשיטה הידועה של "כרטיס מפתח", בריץ קרלטון הותקנו גלאי נוכחות חכמים בטכנולוגיה ייחודית, המאפשרים חסכון משמעותי בצריכת החשמל.

אודות Schneider Electric
שניידר אלקטריק(Eurolist - Euronext Paris: SU) הינה חברה בינלאומית המתמחה בניהול אנרגיה עם פעילות ביותר מ-100 מדינות. החברה מציעה פתרונות משולבים לניהול אנרגיה בטוחה, אמינה, יעילה ופרודוקטיבית לרוחב כל קשת הצרכים בתחומי האנרגיה, תשתיות, תהליכים תעשייתיים, בקרת מבנים ו-Data Centers, כמו גם נוכחות נרחבת ביישומי דיור ובתים חכמים. ב-2012 עמדו מכירות שניידר אלקטריק על היקף של 24 מיליארד אירו. החברה מעסיקה מעל 140 אלף עובדים ומניותיה נסחרות בבורסת פריז (צרפת) כחלק ממדד ה-CAC40. שניידר אלקטריק החלה לפעול ישירות בישראל החל משנת 1985. ב-1999 מיזגה את פעילות סוכנים מקומיים והחלה לפעול כסניף שניידר אלקטריק ישראל. במסגרת פעילותה בארץ משווקת החברה את מגוון מוצריה ופתרונותיה באמצעות מפיצים מורשים ושותפים עסקיים, ומספקת כלים ופתרונות בתחום האנרגיות החילופיות ובמיוחד האנרגיה הסולארית.
למידע נוסף: אתר שניידר אלקטריק העולמית, אתר שניידר אלקטריק ישראל
אודות ארדן קונטרול טק בע"מ
ארדן קונטרול-טק בע"מ נוסדה לפני 30 שנה והיא חברה מקבוצת ניסקו-ארדן, חברת ארדן קונטרול טק הינה חברת אינטגרציה פרויקטאלית המרכזת את פעילויות המתח הנמוך בקבוצה והיא נמנית עם המובילות בארץ בתחום פיתוח, התקנה ויישום מערכות בקרה וחשמל ממוחשבות, אוטומציה ובקרה תעשייתית, בקרת תהליכים, בקרת אנרגיה, בקרת בטחון – פריצה , בקרת כניסה, טמ"ס והקלטה דיגיטלית, בקרת מבנים, מיזוג אויר מערכות מולטימדיה משולבות ומערכות תקשורת.
החברה מבצעת מערכות מתח נמוך בתחומים השונים הן כפתרון מלא לכלל מערכות המבנה תחת גורת גג אחת מבית ארדן והן בכל תחום ותחום בנפרד:
חטיבת המולטימדיה של ארדן הכוללת צוות מקצועי ומיומן, עוסקת ביישום השיטה האירופאית (KNX) INSTABUS המובילה והאמינה לאבזור בתים ומבנים חכמים לשם חיסכון באנרגיה, שליטה, ניתור ובקרה ברמת השטח. החטיבה מתמחה בייעוץ, אספקה, הפעלה והדרכה לרבות ביצוע פרויקטים מורכבים בתחום ועידת וידאו, "חשמל חכם", אודיו וידאו שליטה ובקרה, מערכות כריזה, שילוט אלקטרוני ותשתיות תקשורת פסיביות ואקטיביות משלב התכנון והאינטגרציה ברמה העיצובית מול האדריכל ומעצבי הפנים, וברמה הטכנית מול יועצי וקבלני חשמל, חברות פיקוח ויועצי מולטימדיה ותקשורת דרך אספקת אמצעי התקשורת, החשמל החכם, המולטימדיה ומערכות הבקרה, הרכבה, חיווט, הדרכה, תכנות והרצה עד סיום הפרויקט כולל תמיכה טכנית ושרות לאחר מסירת הפרויקט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il