TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

בורסת ת"א: צפי ליציבות שערים; לאומי ושיכון ובינוי ירכזו עניין


בורסה תא
מנכ"לית בנק לאומי ב-16 השנים האחרונות גליה מאור הודיעה על פרישתה מהתפקיד. שיכון ובינוי של שרי אריסון השלימה בהצלחה גיוס אג"ח בהיקף של 235 מיליון שקל

בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השני של השבוע ביציבות שערים, בהמתנה לפתיחה באירופה. וול סטריט סגורה גם היום לרגל ראש השנה האזרחית. בורסות אסיה נפתחו חלקית.


מנכ"לית בנק לאומי ב-16 השנים האחרונות גליה מאור הודיעה על פרישתה מהתפקיד. בבנק ימנו וועדת איתור לתפקיד המנכ"ל. בין המועמדים להחליף את מאור נמצאת רקפת רוסק המכהנת בתפקיד משנה למנכ"ל.

חברת שיכון ובינוי של שרי אריסון השלימה בהצלחה גיוס אג"ח בהיקף של 235 מיליון שקל. הריבית במכרז נקבעה על 5.5% ובמח"מ של 6.5 שנים. החברה תכננה לגייס כ-200 מיליון שקל, אולם ביקושים גבוהים מן הצפוי גרמו להגדלת היקף הגיוס.

בורסת ת"א נעלה אתמול את יום המסחר הראשון של שנת 2012 בעליות שערים. מחזור המסחר בבורסה היה נמוך במיוחד והסתכם ב-730 מיליון שקל בלבד. בסיכום יומי, מדד המעו"ף עלה ב-1.3% ל-1,099 נקודות, מדד ת"א 75 התחזק ב-1.3% ומניות הבנקים טיפסו ב-2.3%.

בשוק המניות בלטו לחיוב שותפות רציו יהש שזינקה ב-5.9%, אלביט הדמיה שעלתה ב-14.4% ומניית סאני של אילן בן דב שטסה ב-17.5%. בצד השלילי כדאי לציין את מניית אורכית שקרסה ב-17%, זאת בעקבות פנייה של החברה לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים. גם איגרות החוב של החברה רשמו ירידות.

מניית אפריקה ישראל הוסיפה 4.4%. החברה שבשליטת לב לבייב פתחה את 2012 עם תוכנית רכישה עצמית של אגרות חוב של החברה בהיקף כולל משוער של כמיליארד שקל. כך דיווחה הבוקר החברה לבורסה.

כיל ירדה ב-0.5%. הממשלה אישרה בישיבתה השבועית את ההסכם אליו הגיע משרד האוצר עם כיל, במסגרתו תשלם החברה כ-3 מיליארד שקל כדי לממן את שיקום ים המלח, והתמלוגים שהיא משלמת למדינה יעלו ל-10%. בהחלטת הממשלה היום תמכו 21 שרים ו-2 התנגדו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il