TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מהלך אסטרטגי בשוק החשמל:


רן גוראון מנכל בזק. צילום רמי זרנגר
בזק וקרן ג'נריישן קפיטל נכנסות לתחום אספקת החשמל
בזק וחברת PowerGen של קרן ג'נריישן, מקימות מיזם משותף, בשיעורי בעלות זהים, לאספקת חשמל שעתיד להיות שחקן משמעותי ומוביל בשוק.
המיזם המשותף מביא לידי ביטוי את היתרונות היחסיים שבכל אחת מהשותפות: בזק תמנף את עוצמותיה ותוביל את השיווק, המכירות והשירות של המיזם, ו-PowerGen תספק את החשמל ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה תוך מימוש יכולות סחר האנרגיה שלה.
מגוון אמצעי ייצור החשמל שברשות Powergen– הקיימים והעתידיים, תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה, יבטיחו מיקסום של התנאים שיוצעו למיזם וללקוחותיו על פני מתחרים אחרים בשוק אספקת החשמל.
על פי התוכנית העסקית: למיזם יעד של 400 אלף לקוחות עד לסוף שנת 2030.
רן גוראון מנכ"ל בזק: "לראשונה בזק משיקה פעילות משמעותית שאינה חלק מעולם התקשורת. אנו נפעל בשוק הנאמד במיליארדי שקלים בשנה, ונהווה זרז להתפתחות שוק החשמל והתחרות בו".
ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן: "הקמת מיזם האספקה עם בזק, הינה חלק מיישום התוכנית האסטרטגית של קרן ג'נריישן, להיות מובילת שוק בתחום אספקת החשמל למגוון לקוחות, וזאת על בסיס חשמל המיוצר בנכסי הייצור והאגירה שבבעלותה."

חברת בזק וקרן ג'נריישן דיווחו היום על חתימת מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין PowerGen, חברה בשליטה מלאה של קרן ג'נריישן, לבין בזק, להקמת חברת בת משותפת, בשיעורי אחזקה זהים, לשיווק, מכירה ואספקת חשמל לצרכנים ביתיים ועסקיים קטנים.

החברה המשותפת שיקימו בזק ו-PowerGen צפויה להיות שחקן מוביל ומשמעותי ביותר בשוק אספקת החשמל שנפתח לתחרות, ולהביא לידי ביטוי את היתרונות היחסיים שבכל אחת מהשותפות. בזק – חברת התקשורת הגדולה בישראל, תוביל את תחום השיווק, המכירות והשירות, ו-PowerGen, בעלת נכסי אנרגיה משמעותיים ואיכותיים, בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ויכולות אגירה, תעמיד לטובת המיזם את החשמל ממגוון אמצעי הייצור שברשותה. אמצעי ייצור החשמל וצבר הייזום העתידי של PowerGen, יחד עם יכולות הסחר שלה, יבטיחו את מיקסום התנאים מהם ייהנו לקוחות המיזם ויספקו וודאות וגידור עתידי כנגד שינויים בתנאי השוק.

על פי התוכנית העסקית של המיזם המשותף – הוגדר יעד של 400 אלף לקוחות עד לסוף שנת 2030.
לפי חברת הייעוץ BDO, נתח השוק שצפוי לעבור למתחרי חברת החשמל עד שנת 2030 מוערך בכ-10 מיליארד שקל.

עבור בזק מדובר בצעד משמעותי המתבצע כחלק ממימוש אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה לתחומי פעילות בעלי צמיחה גבוהה מתחומי הליבה המסורתיים של החברה. עבורPowerGen , הקמת המיזם המשותף עם בזק הינה עמוד תווך במימוש האסטרטגיה שבבסיסה הקמת חברת חשמל אינטגרטיבית בעלת יכולות מכירה משמעותיות ללקוחות קצה.

רן גוראון מנכ"ל בזק: "לראשונה מאז ומעולם בזק יוזמת מהלך אסטרטגי, ונכנסת לתחום פעילות משמעותי שאינו חלק מעולם התקשורת. אנו נפעל בשוק הנאמד במיליארדי שקלים בשנה, תוך מינוף העוצמות והיתרונות של החברה. המיזם החדש יהווה זרז להתפתחות שוק החשמל, ויוביל את בשורת התחרות בתחום קריטי בישראל. השינוי המבני בשוק אספקת החשמל מייצר הזדמנות עסקית ייחודית לאספקת חשמל זול וירוק, ואני משוכנע שהמיזם החדש יהפוך למוביל בענף אספקת החשמל. מיזם החשמל המשותף ישלב בין יתרונותיה הבולטים של בזק בתחום אספקת שירותים לבין יכולותיה וניסיונה של PowerGen במשק האנרגיה, ויביא בשורה צרכנית אמיתית שתחסוך ללקוחות בחשבון החשמל. אני שמח על השותפות עם ג'נריישן קפיטל, מהמובילות בישראל בתחום החשמל ומשוכנע שיחד נהפוך את המיזם לגוף מוביל באספקת חשמל בישראל".

ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן: "אנו גאים לקחת חלק במהלך שיוביל למהפכה בתחום החשמל ויאפשר הוזלת עלות החשמל עבור אזרחי ישראל. נערכנו לשינוי זה זמן רב. הקמת מיזם האספקה עם בזק, הינה חלק מיישום התוכנית האסטרטגית של קרן ג'נריישן, להיות מובילת שוק בתחום אספקת החשמל למגוון לקוחות, וזאת על בסיס חשמל המיוצר בנכסי הייצור והאגירה שבבעלותה. בכך, ניצור חברת חשמל פרטית אינטגרטיבית וייחודית הפועלת בכלל המקטעים במשק החשמל ומייצרת ערך לשוק החשמל, ללקוחות הקצה ולמשקיעינו. בזק, מהחברות המובילות והוותיקות במשק הישראלי, בעלת גישה למיליוני לקוחות ומשקי בית, הינה השותפה המתאימה והראויה ביותר למיזם מסוג זה ואנו בטוחים שהמיזם המשותף יוביל את משק אספקת החשמל עוד שנים רבות קדימה ״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il