TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

חברת אקסיליון מרחיבה את פעילותה בשוק האמריקאי ומשתפת סטטוס פעילות עדכני


אקסיליון
לאקסיליון צבר של כ- 9 פיילוטים למוצר ה-X Way בשלבים שונים
• מוצר ה-X Way הגיע לבשלות טכנולוגית המאפשרת התקנה ותפעול בפריסה רחבה, אצל מספר רב של לקוחות, על פני כל תשתית רמזורים אפשרית.

• הפיילוט עם RTC Southern Nevada לייעול מסדרונות תנועה באיזור לאס ווגאס נמצא בשלבי סיום, כאשר הדוח הסופי צפוי להינתן במהלך הרבעון הראשון של 2024.

• החברה תפרסם מצגת מקיפה בקרוב, על מנת להציג למשקיעים תמונה רחבה אודות ההתקדמות המשמעותית שהושגה בעת האחרונה.


ישראל 7 לינואר 2024, ישראל, (ת״א: אילנ) אקסיליון, המתמקדת בפיתוח, יישום והטמעה של מערכות תוכנה מבוססת בינה מלאכותית לניהול מערך התחבורה, שמחה לעדכן אודות סטטוס ההתפתחות בפעילותה, והרחבת פעילות בשוק האמריקאי כאשר למועד זה, לחברה צבר של 9 תהליכי פיילוט של מוצר ה- X Way בשלבים שונים, מתקדמים או מקדמיים/בשלבי התקשרות.

פעילות השטח של החברה בשוק האמריקאי לצד קידום ושדרוג טכנולוגי מתמיד של מוצר החברה מובילים בהדרגה לבניית מותג אמין ובטוח, יצירת מודעות והבנה בקרב לקוחות פוטנציאליים כי מוצר החברה מגלם פתרונות תחבורתיים נדרשים וחדשניים עבורם וכן מובילים לביקוש גובר לקיום פיילוטים מסחריים בנקודות מרכזיות שונות ברחבי השוק האמריקאי.

שלבי פעילות אלו, כמתואר לעיל ולהלן, מהווים, בראי החברה, בסיס יציב ומהימן לבניית שווקי הפעילות של החברה, בניית מוניטין נכון ואמין ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח עבור בסיס לקוחות רחב, תוך חדירת שוק מבוקרת ורחבה, שאינה נקודתית או הזדמנותית גרידא.

במהלך התקופה הקרובה תפרסם החברה מצגת סטטוס מקיפה על מנת להציג תמונה רחבה אודות ההתקדמות המשמעותית שהושגה, הזדמנויות השוק הגלובלי והחזון העסקי לשנתיים הקרובות, לקראת פרסום דוחותיה השנתיים.

סטטוס טכנולוגי:

מוצר ה- X Way הגיע לבשלות טכנולוגית המאפשרת התקנה ותפעול בפריסה רחבה, אצל מספר רחב של לקוחות, על פני כל תשתית רמזורים אפשרית (החל מתשתית ברזולוציה גבוהה לתשתית ברזולוציה נמוכה).

מוצר החברה הינו חדשני אשר מאפשר פתרון תנועתי ברמת עיר ואזורים נרחבים, זאת בשונה ממוצרים מתחרים אשר מאפשרים פתרון נקודתי, וכמו כן, מהווה כלי ניהול פרקטי ויעיל המציג ללקוח מידע תחבורתי חיוני בזמן אמת באמצעות לוח מידע חזותי, הכולל בין היתר, חסכון כלכלי וחסכון פחמני.


סטטוס עסקי:

כאמור לעיל, החדרת המודעות למותג החברה בחו"ל, בין היתר על ידי מובילי דעה ומומחים תחבורתיים בשוק האמריקאי, לרבות ההתקדמות הטכנולוגית הובילו לגידול בביקוש לפיילוטים מסחריים.

למועד זה, לחברה צבר של 9 תהליכי פיילוט של מוצר ה- X Way בשלבים שונים, מתקדמים או מקדמיים/בשלבי התקשרות.



RTC Southern Nevada

בהמשך להודעת החברה מיום 5 בספטמבר 2023 בנוגע להתקשרות בפיילוט מסחרי לייעול מסדרונות תנועה באיזור לאס וגאס עם ( "RTC SNV") RTC Southern Nevada, מגופי התחבורה הגדולים בארה"ב, יצוין כי פיילוט זה נמצא בשלבי סיום, כאשר הדוח הסופי צפוי להינתן במהלך הרבעון הראשון של 2024.



נכון למועד זה:

• כל מסדרון התנועה "Blue Diamond" עבר תזמון מחדש על ידי החברה (כל התוכניות - בוקר, צהריים ובערב), לשביעות רצון הלקוח ובהצלחה.

המדד העיקרי להצלחת הפיילוט כפי שהוגדר על ידי הלקוח הושג - תוצאות התזמון מחדש מראות שיפור משמעותי בזמן הנסיעה במסדרון זה.

ניתוח תוצאות שיפור התנועה בחודשי ספטמבר-דצמבר 2023 על ידי כלי ניהול התחבורה של RTC SNV מראים שיפור של 10% בזמן הנסיעה לאורך המסדרון, המהווה שיפור משמעותית ביותר על פי כל המדדים המקובלים והנדרשים על ידי לקוחות מרכזיים בשוק האמריקאי.



• Contra Costa (“CCTA”)

בהמשך להודעת החברה מתאריך ה- 19 בנובמבר 2023 בנוגע להתקשרות בפיילוט מסחרי עם רשות תחבורה מרכזית - CCTA, יצוין כי למועד זה הפיילוט מתקדם על פי שלביו המתוכננים ונכון למועד דיווח זה:

החברה הגישה דוח ניתוח פערים תנועתיים במסדרון “Railroad”של העיר פיטסבורג אשר אושר על ידי המחוז, בהצלחה.

במהלך חודש ינואר 2024 החברה מתכננת לבצע תזמון מחדש של מסדרון תנועה זה.



עדכונים בדבר פיילוטים עיקריים בתהליכי התקשרות של החברה:



פיילוט ראשון עבור State DOT החולש על כ- 5,000 צמתים:

• לקוח עם היקף פוטנציאלי משמעותי ברמת מדינה בארה״ב בהשוואה למחוזות או ערים.

הפיילוט צפוי לתזמן שני מסדרונות תנועה עם תשתיות רמזורים שונות, האחד עם מתשתית מודרנית וגלאי תנועה ברזולוציה גבוהה והשני עם תשתית בסיסית.

הצלחת פיילוט זה, בשני סוגי תשתיות הרמזורים השונות, יאפשרו ללקוח להשתמש במוצר ה- X Way בפריסה רחבה ללא תלות בתשתיות הרמזורים הקיימות בשטח.

פיילוט זה צפוי להתבצע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024.



פיילוט עבור מחוז במדינת פלורידה:

• פיילוט זה יעשה בשיתוף פעולה עם חברת הנדסה מובילה, אשר מלווה את הפרויקט ובעלת פוטנציאל לשמש כשותף עסקי בעתיד.

הפיילוט צפוי לתזמן שני מסדרונות תנועה עם תשתיות רמזורים שונות, האחד עם מתשתית מודרנית וגלאי תנועה ברזולוציה גבוהה והשני עם תשתית בסיסית, אשר יועד להצגת הטכנולוגיה בכל סוגי התשתיות.

פיילוט זה צפוי להתבצע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024.


פיילוט נוסף, עבור עיר במדינת פלורידה:

• למועד זה נבחר מסדרון תנועה ובוצע ניתוח פערים תנועתיים אשר אושר על ידי הלקוח.

פיילוט זה כולל שני שלבים, תזמון מחדש של מסדרון התנועה ותזמון נוסף, עתידי בהתבסס על תוכנית הרחבת כבישים באזור.

פיילוט זה צפוי להתבצע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024.

כמו כן, ישנם ארבעה פיילוטים נוספים, בשלבים מוקדמים יותר של תהליך ההתקשרות, עם גופי תחבורה מובילים ברחבי ארה"ב אשר צפויים להתבצע במהלך שנת 2024


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il