TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

מובילאיי מפרסמת את התוצאות הפיננסיות המקדמיות


מובילאיי
לשנת הכספים 2023 ותחזית מקדמית לשנת 2024
ירושלים, (BUSINESS WIRE):
חברת מובילאיי (Mobileye Global Inc) (נאסד"ק: MBLY) (מובילאיי) מפרסמת את התוצאות המקדמיות לשנת הכספים 2023 וכן תחזית פיננסית מקדמית לשנת הכספים 2024.
תוצאות פיננסיות מקדמיות – שנת הכספים 2023 והרבעון ה-4 לשנת 2023
הטבלה הבאה מציגה את התוצאות הפיננסיות המקדמיות המשוערכות עבור הרבעון הרביעי ועבור השנה המלאה 2023. טרם השלמנו את התוצאות הפיננסיות עבור הרבעון הרביעי והתוצאות שלנו בפועל עשויות להיות שונות מאלה המפורטות להלן, לאחר שנשלים את הסגירה הפיננסית שלנו ולאחר שרואי החשבון שלנו ישלימו את ביקורותיהם.
התוצאות המקדמיות שלנו משקפות הכנסות שתואמות להנחיה שפורסמה ב-26 באוקטובר, 2023, לצד הכנסה תפעולית (הפסד) והכנסה תפעולית משוקללת שהנן טובות מעט יותר מן הצפוי.


תחזית פיננסית מקדמית לשנת הכספים 2024
כתוצאה מתהליך התכנון הסטנדרטי שלנו עבור השנה הקרובה, לרבות דיונים עם לקוחות הרמה ה-1 שלנו שמיועדים לקבוע את ההזמנות הפוטנציאליות לשנת 2024, הפכנו מודעים למלאי עודף אצל לקוחותינו, כאשר אנו סבורים כי מדובר ב-6-7 מיליון יחידות של EyeQ® SoCs. על בסיס הדיונים שקיימנו, אנו מבינים כי חלק ניכר ממלאי עודף זה משקף החלטות של לקוחות הרמה ה-1 לבנות מלאים בקטגוריית ADAS הבסיסית, על מנת לתת מענה לאילוצי שרשרת האספקה שאפיינו את השנים 2021 ו-2022, כמו גם רצון להימנע מחוסרים בחלקים וייצור נמוך מן הצפוי אצל ספקי OEM מסוימים במהלך שנת 2023. עם התפוגגות החששות הנוגעים לשרשרת האספקה, אנו צופים כי לקוחותינו ישתמשו ברוב המכריע של מלאים עודפים אלה במהלך הרבעון הראשון של השנה. כתוצאה מכך, אנו צופים כי הכנסות הרבעון הראשון של שנת 2024 יהיו נמוכות משמעותית מאלה של הרבעון הראשון של שנת 2023, וכי במהלך שנת 2024 נהיה עדים לנרמול ההכנסות.
בשנת הכספים 2024, אנו צופים הכנסה כוללת בטווח של $1,830 - $1,960 מיליון. הערכה זו מתבססת על משלוחי EyeQ® צפויים בסך של 31-33 מיליון יחידות (בהשוואה ל-37 מיליון יחידות בשנת 2023) ומשלוחי SuperVision בסך של 175k – 195k יחידות (בהשוואה ל-100k יחידות בקירוב בשנת 2023).
נכון לעכשיו, אנו צופים כי הכנסות הרבעון ה-1 ירדו בשיעור משוער של 50%, בהשוואה להכנסה בסך $458 מיליון ברבעון הראשון של שנת 2023. בנוסף, אנו סבורים כעת כי ההכנסות במהלך השנה יושפעו במידה פחותה בהרבה מירידות המלאים. לפיכך, אנו צופים כי ההכנסה המשולבת מן הרבעון ה-2 ועד לרבעון ה-4 בשנת 2024 תהיה במידה רבה שטוחה ולכל היותר תתאפיין בצמיחה חד ספרתית בינונית בהשוואה לאותה תקופה בשנת 2023, וכמו כן אנו צופים כי המלאים של לקוחותינו יגיעו לרמותיהם הרגילות עד לסוף שנת 2024.
אנו צופים כי ההיקפים הנמוכים מן הצפוי בעסק ה-EyeQ® SoC ישפיעו באופן זמני על הרווחיות שלנו. בדומה להכנסה, אנו צופים כי רמות הרווח ברבעון ה-1 יהיו נמוכות משמעותית מאלה של הרבעונים הבאים. אנו צופים כי ההפסד התפעולי של הרבעון ה-1 לשנת 2024 יהיה בטווח של $257 עד $242 מיליון. למעט פחת של נכסים לא מוחשיים ותשלום מבוסס מניות, אנו צופים כי ההפסד התפעולי המשוקלל יהיה בטווח של $80 עד $65 מיליון ברבעון הראשון של שנת 2023.
אנו צופים שההפסד התפעולי לשנת הכספים 2024 יהיה בטווח של $468 עד $378 מיליון. אנו מצפים להכנסה תפעולית משוקללת בטווח של $270 - $360 מיליון.


ראו את הסיכונים וההנחות שאליהם אנו מתייחסים בסעיף "הצהרות צופות פני עתיד" של הודעה זו.
מצגת במהלך CES ושידור אינטרנט ב-9 בינואר 2024
Mobileye תארח מצגת של מנכ"ל החברה פרופסור אמנון שעשוע, שתתקיים במהלך כנס ה-CES בלאס וגאס ב-9 בינואר 2024, בשעה 11:00 בבוקר אזור זמן פסיפיק (2:00 אחה"צ שעון החוף המזרחי) ואשר תשודר גם באינטרנט. במהלך המצגת, נספק עדכונים בנוגע למפת הדרכים הטכנולוגית שלנו ונדון בהתקדמות שהושגה עבור היצע המוצרים החדשני של החברה בשנת 2023. המצגת תהיה נגישה דרך שידור אינטרנט באתר קשרי המשקיעים של Mobileye, שנמצא בכתובת ir.mobileye.com ושידור חוזר שלה יהיה זמין בתוך זמן קצר לאחר סיום האירוע.

הצהרות צופות פני עתיד
הצפי העסקי, ההנחיה והצהרות נוספות של Mobileye שכלולים בהודעה זו ואשר אינם הצהרות המבוססות על עובדות היסטוריות, לרבות הצהרות בנוגע לאמונות ולציפיות שלנו, הן הצהרות עם מבט לעתיד ויש להעריכן ככאלה. הצהרות עם מבט לעתיד כוללות מידע בנוגע לתוצאות עתידיות אפשריות או משוערות של פעילות החברה, כולל התחזית הפיננסית המקדמית של Mobileye לשנת 2024 וכן תוצאות פיננסיות מקדמיות עבור השנה המלאה והרבעון הרביעי של שנת 2023, ההכנסה העתידית החזויה ותיאורים של התוכניות והאסטרטגיות העסקיות שלנו. לעתים קרובות, הצהרות אלה כוללות מילים כמו "צופים", "מצפים", "מציעים", "מתכננים", "מאמינים", "מתכוונים", "מעריכים", "יעדים", "חוזים", "צריכים", "עשויים", "יכולים", "שואפים", "רוצים", "מתכננים", או הצורה השלילית של מונחים אלה, וכן ביטויים דומים נוספים, אם כי לא כל ההצהרות הצופות פני עתיד מכילות מילים אלה. אנו מבססים את ההצהרות הצופות פני עתיד או התחזיות שלנו, לרבות הנחיית השנה המלאה של Mobileye, על הציפיות, התוכניות וההנחות הנוכחיות שלנו, שאותן גיבשנו לאור ניסיוננו בענף, כמו גם על התפיסה של מגמות היסטוריות, תנאים עכשוויים, התפתחויות עתידיות צפויות וגורמים נוספים, אשר אנו סבורים כי הנם מתאימים בנסיבות ובזמנים כאלה. יש להבין כי הצהרות מעין אלה אינן מהוות ערובה לביצועים או לתוצאות. ההצהרות עם הפנים לעתיד והתחזיות כפופות לסיכונים, חוסר ודאות והנחות וכרוכות בהם, ואין להסתמך יתר על המידה על הצהרות עם מבט לעתיד או על תחזיות. אף על פי שאנו מאמינים כי הצהרות צופות פני עתיד ותחזיות אלה מבוססות על הנחות שהנן סבירות במועד שבו הן מתפרסמות, עליכם להיות מודעים לעובדה, כי גורמים רבים עשויים להשפיע בפועל על התוצאות הפיננסיות שלנו או על תוצאות פעילותנו ויכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה המובעות בהצהרות הצופות פני עתיד ובתחזיות.
גורמים חשובים שעשויים להשפיע באופן מהותי על הצהרות צופות פני עתיד ותחזיות אלה כוללים את הבאים: התחזית הפיננסית המקדמית והתוצאות המקדמיות שלנו טרם הושלמו ועשויות להיות שונות מאלה המפורטות לעיל, ובנוסף הנן כפופות להשלמת נוהלי הסגירה הפיננסיים ולהתאמות כלשהן שמקורן בביקורת התוצאות הפיננסיות לשנת 2023; עסקים עתידיים, ביצועים, יעדים וצעדים חברתיים וסביבתיים; אפשרויות הצמיחה החזויות ומגמות בשווקים ובענפים הרלוונטיים לעסקינו; תוכניות עסקיות ותוכניות השקעה; ציפיות בנוגע ליכולתנו לשמר או לשפר את עמדת ההובלה שלנו בשווקים שבהם אנו משתתפים; ביקוש והתנהגות עתידיים של צרכנים, לרבות ציפיות בנוגע לשימוש בעודפי מלאי על ידי לקוחות, מוצרים וטכנולוגיות עתידיים והזמינות והתועלות הצפויות של מוצרים וטכנולוגיות אלה; פיתוח מסגרות רגולטוריות עבור טכנולוגיות קיימות ועתידיות; מגמות עלות ותמחור חזויות; קיבולת ייצור ואספקת מוצרים עתידיות; תועלות עתידיות פוטנציאליות ויתרונות תחרותיים המשויכים לטכנולוגיות ולארכיטקטורה שלנו ולנתונים שצברנו; רכישה, שימוש וזמינות עתידיים של מוצרים, רכיבים ושירותים שיסופקו על ידי גורמי צד שלישי, כולל IP ושירותי ייצור של צד שלישי; אירועים שאינם ודאיים או הנחות, לרבות הצהרות הנוגעות לייצור הרכבים המשוערך שלנו ולהזדמנויות שוק, קיבולות ייצור פוטנציאליות המשויכות להצלחות תכנוניות ולאפיונים נוספים של אירועים ונסיבות עתידיים; תגובות עתידיות להשפעות של מגפת הקורונה; תנאים שליליים במדינת ישראל, לרבות כתוצאה ממלחמה ומסכסוכים גאו-פוליטיים, שעשויים להשפיע על פעילותנו ולהגביל את יכולתנו לייצר ולמכור את הפתרונות שלנו; כל שיבוש של פעילותנו כתוצאה מן המחויבות של עובדינו לביצוע שירותם הצבאים כתוצאה מן הפעילות הצבאית הנוכחית או העתידית שבה מעורבת ישראל; זמינות, אופני שימוש, נאותות ועלות הון ומשאבי הון, לרבות החזרות צפויות לבעלי מניות כמו דיבידנדים, וכן התזמון הצפוי של דיבידנדים עתידיים; ציפיות הקשורות במיסוי ובהנהלת חשבונות.
ההערכות הכלולות במסמך זה מבוססות על תחזיות של היקפי ייצור עתידיים, אשר סופקו על ספקי ה-OEM הקיימים והפוטנציאליים שלנו במועד המיקור של design wins או של הדגמים הקשורים בהם. למטרות הערכות אלה, הערכנו מחירי מכר על בסיס הערכות ההנהלה שלנו בנוגע לחבילות מוצרים ופרקי זמן רלוונטיים. השגה של design wins אינה מהווה ערובה להכנסה, והמכירות שלנו עשויות שלא לעלות בקנה אחד עם ההשגה של design wins נוספים. יתר על כן, הערכות התמחור שלנו מופקות במועד הבקשה של הצעת המחיר על ידי ספק OEM (במקרה של הערכות הקשורות בלקוחות חוזיים), כך שתנאי שוק המשתנים לרעה או כל תנאי אחר שמתקיים בין מועד הבקשה להצעת המחיר לבין ההזמנה של פתרונות החברה עשויים לחייב אותנו למכור את הפתרונות שלנו במחיר נמוך מכפי שצפינו. הערכות אלה עשויות להיות שונות מהיקפי הייצור וממחירי המכר בפועל (שיכולים להיות גבוהים או נמוכים מן ההערכות) והסכומים שצוינו עבור קיבולות ייצור אפשריות אך לא חוזיות עשויים שלא להתממש כלל. בהתאם לכך, הערכות אלה כפופות לסיכונים, חוסר ודאות והנחות וכרוכות בהם, ואין להסתמך יתר על המידה על הצהרות או תחזיות צופות פני עתיד אלה.
מידע מפורט בנוגע לגורמים אלה ואחרים שעשוי להשפיע על העסקים ועל התוצאות של Mobileye כלולים במסמכים שהוגשו על ידי Mobileye ל-SEC, לרבות הדוח השנתי של החברה שהוגש במסגרת Form 10-K עבור השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2022, במיוחד בסעיף שנושא את הכותרת "סעיף 1A. גורמי סיכון". ניתן להשיג עותקים של מסמכים אלה באתר קשרי המשקיעים שלנו ir.mobileye.com או באתר האינטרנט של ה-SEC, בכתובת www.sec.gov.
מדדים פיננסיים שאינם GAAP
הודעה לעיתונות זו מכילה הכנסה תפעולית משוקללת, שהנה מדד פיננסי שאינו GAAP, אשר אינו מוצג בכפוף ל-GAAP ומחושב כהפסד תפעולי פחות (i) חיובי פחת הקשורים בנכסים לא מוחשיים, כולל טכנולוגיה שפותחה, קשרי לקוחות ומותגים כתוצאה מרכישת Mobileye על ידי Intel בשנת 2017 והרכישה של Moovit בשנת 2020 וכן (ii) הוצאות המבוססות על תשלומי מניות. אנו משתמשים במדד פיננסי זה שאינו GAAP לצורך קבלת החלטות אסטרטגיות, גיבוש תוכניות ותחזיות עסקיות, זיהוי מגמות המשפיעות על עסקינו והערכת ביצועים. לדוגמה, אנו משתמשים במדד פיננסי זה שאינו GAAP לצורך הערכת אסטרטגיית התמחור והמיקור שלנו, כהכנה לתקציב התפעול השנתי שלנו וכאומדן של ביצועינו השוטפים. אנו מאמינים כי מדד פיננסי זה שאינו GAAP עשוי לסייע למשקיעים משום שהוא מאפשר שקיפות גדולה יותר של האמצעים שננקטים בידי ההנהלה שלנו במהלך תפעול עסקינו ואומדן ביצועינו, וכן מאפשר השוואה של מגמות ותוצאות פיננסיות בין תקופות, כאשר פריטים עשויים להשתנות בלי קשר לביצועים עסקיים. מדד פיננסי זה שאינו GAAP מוצג למטרות מידע משלים בלבד, אין לראות בו תחליף למידע הפיננסי המוצג בהתאם ל-GAAP והוא עשוי להיות שונות ממדדים שאינם GAAP בעלי כותרות דומות, שבהם משתמשות חברות אחרות. התאמה של ההכנסה התפעולית המשוקללת למדד הפיננסי שניתן להשוואה בצורה הישירה ביותר ותואם ל-GAAP מוצגת לעיל. אנו ממליצים למשקיעים לסקור את מדד ה-GAAP הפיננסי הקשור ואת ההתאמה של מדד פיננסי זה שאינו GAAP למדד הפיננסי תואם ה-GAAP שניתן להשוואה אליו בצורה הישירה ביותר.


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il