TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

א.מ.ת מחשוב: דירקטוריון החברה קיבל החלטה לבחון את פיצול פעילותה של החברה לשתי חברות ציבוריות


א.מ.ת מיחשוב
מטרת הליך הפיצול הינה הגברת המיקוד העסקי בכל אחת מהפעילויות -מהלך שצפוי להוביל להאצת הצמיחה תוך הצפת ערך לבעלי המניות
אמת מחשוב דיווחה כי דירקטוריון החברה קיבל החלטה לבחון את פיצול פעילותה של החברה (באמצעות תשקיף פיצול ורישום למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב), במסגרתו תעביר החברה את תחום פעילות ה-OEM לחברת אחות לחברה, אשר מניותיה מוחזקות על ידי נאמן בעבור בעלי המניות של א.מ.ת מחשוב.
בסמוך למועד ההחלטה, בכוונת החברה להגיש טיוטה של התשקיף לרשות ניירות ערך ולבורסה לניירות ערך בתל אביב.

דירקטוריון החברה מאמין כי הפיצול הינו מהלך אסטרטגי הנדרש בשל האופי השונה של כל תחום פעילות. כמו כן, המהלך צפוי לסייע לחברה לבחון שיתופי פעולה אסטרטגיים.
המהלך יאפשר לפעילות ה-IT הנותרת בחברה להתמקד במנועי הצמיחה, ובהם פעילות התוכנה, הענן ואבטחת מידע ולהעמיק את פעילותה בשווקי המטרה, תוך שיפור בפעילות, בתזרים המזומנים ובמדדים פיננסיים נוספים. בפעילות ה-OEM יאפשר המהלך מיקוד של ההנהלה, האצת הצמיחה בשווקי חו"ל, יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים ומיצובה כמובילת שוק וכחברה בצמיחה טכנולוגית פורצת דרך.
השלמת הפיצול כפופה לאישורים הנדרשים על פי דין, לרבות, החלטה סופית של דירקטוריון החברה וכן קבלת אישור רשות המסים, היתר רשות ניירות ערך ואישור הבורסה לרישום למסחר של ניירות הערך של חברת אחות.
יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מחשוב: מטרת הליך הפיצול הינה הגברת המיקוד העסקי בכל אחת מהפעילויות תוך קידום היעדים המרכזיים בתחומי הליבה. על ידי יצירת שתי חברות מובילות בתחומן, תוכל כל אחת מהן להתמקד בשווקי המטרה ובמנועי הצמיחה וכן לפעול לקידום שיתופי פעולה אסטרטגיים. כל אלו יסייעו להאצת הצמיחה של החברות תוך הצפת ערך לבעלי המניות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il