TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות שוק ההון

תיקון עולם-קנביט מפרסמת את תוצאותיה הכספיות המאוחדות לחציון הראשון של 2020:


תיקון עולם
צמיחה בהכנסות ל-10.8 מיליון שקל וגידול חד ברווח הגולמי,המיזוג בין החברות הושלם ומאפשר סינרגיה מלאה; מפעל הדגל בציפורית נפתח ונערך להשקה של כל שרשרת הייצור

(תל אביב, 24 באוגוסט 2020) תיקון עולם – קנביט פארמסוטיקלס (ת"א: תיקון עולם קנבט), מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2020 ומאחדת לראשונה את תוצאות פעילות הקנאביס של תיקון עולם, לאחר השלמת רכישתה בסוף 2019. התוצאות הכספיות משקפות התחלת יישום האינטגרציה והסינרגיה בין קנביט ותיקון עולם, צמיחה בפעילות החברה ושיפור משמעותי ברווחיות הגולמית. תיקון עולם – קנביט היא מהחברות הבודדות בישראל המחזיקות במלוא הרישיונות הנדרשים עבור פעילות בכל שרשרת הערך של הקנאביס הרפואי, החל משלב הריבוי והגידול, דרך הייצור ועד לשלב ההפצה לבתי המרקחת ולמטופלים באופן ישיר.


על אף משבר הקורונה, פעילות תיקון עולם - קנביט נהנתה בחודשים האחרונים מביקוש ער למוצרי וזני הקנאביס הרפואי האיכותי של תיקון עולם על ידי מטופלי הקנאביס בישראל. על מנת לספק מענה לביקוש, הרחיבה החברה את שטחי הגידול שלה  מה שיגדיל את כמות  התוצרת  עבור מטופליה. 


הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2020 הסתכמו בכ-10.8 מיליון שקל לעומת הכנסות פרופורמה בתקופה המקבילה אשתקד, בסך של כ-9.9 מיליון שקל, גידול של כ-10%. מאידך, בהשוואה לחציון הקודם (חציון 2 2019) הכנסות החברה הוכפלו, וזאת כתוצאה מצמיחה בביקוש למוצרי החברה ומהתרחבות שטחי הגידול שלה.


הרווח הגולמי (כולל התאמות שווי הוגן של נכסים ביולוגיים) הסתכם במחצית הראשונה של 2020 בכ-8.1 מיליון שקל, לעומת הפסד גולמי פרופורמה בסך של כ-3.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי בתקופת הדו"ח כולל רווחים מהתאמות שווי הוגן של נכסים ביולוגיים בסך של כ-3.1 מיליון שקל. הרווחיות הגולמית במחצית הראשונה של 2020, לפני שינויים בשווי ההוגן, נאמדת בכ-46% מסך ההכנסות.  


ההפסד הנקי במחצית הראשונה של 2020 ירד ב-42% לכ-13.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד נקי פרופורמה של 22.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.


לחברה מזומנים בסך של כ-20 מיליון שקל. ההון העצמי, נכון ל-30 ביוני 2020, נאמד ב-142 מיליון שקל, כ-73% מסך המאזן. החברה גייסה במחצית הראשונה של 2020 כ-52 מיליון שקל במסגרת הקצאות פרטיות וציבוריות המשמשים את החברה ביישום מהיר של התוכנית העסקית לצמיחה והגדלת נתח השוק.  


מהלכים עסקיים משמעותיים בפעילות החברה בשוק הישראלי:


·        התקבל רישיון ייצורIMC-GMP    למפעל בציפורית המאפשר את הפעלתו המסחרית.


·        נחתם הסכם הפצה אסטרטגי עם  ס.ל.א, זרוע הלוגיסטיקה והפצת התרופות של טבע.


·        הוקמה חברה משותפת אשר תפעיל בית מרקחת בתל אביב. 


·        התקבל רישיון IMC-GDP לניפוק והפצת  מוצרי קנאביס לשימוש רפואי בהיקף מסחרי.


·        התקדמה התוכנית להרחבת חוות תיקון עולם בצפון והכפלת כושר הייצור המירבי שלה .


 


היערכות לפעילות באירופה, בכפוף לקבלת היתרי ייצוא:  


·        חוות הגידול בנאות הכיכר בעלת תקן  ה-IMC-GAP עומדת בנהלי ה-GACP של ארגון הבריאות העולמי ושל הסמכות המדעית של האיחוד האירופי. עם קבלת תקן  EU-GMP, החברה תוכל למכור את תוצרתה למפיצים מאושרים באירופה.


·        מתבצעת היערכות לעמידה בתקן EU-GMP למפעל, אשר יאפשר ייצור תוצרת לשיווק והפצה באירופה בהתקשרות עם מפיצים מאושרים מקומיים, ובאמצעות שותפים מקומיים במסגרת שיתופי פעולה בינלאומיים.


·        החברה התקשרה במזכר עקרונות לא מחייב עם Tikun Olam Greece להסכם לייצור ואספקה של זני ומוצרי קנאביס רפואי.


·        החברה חתמה על הסכם אספקה מלא עם GmbH Fette Pharma  לאספקת תפרחות ו/או שמני קנאביס מסוימים בגרמניה, אוסטריה ושוויץ. היקף ההכנסות לחברה בגין הסכם זה עשוי להגיע למעל 100 מיליון שקל בתקופה של 5 שנים.


אודות קנביט-תיקון עולם


תיקון עולם הוקמה בשנת 2006 והיא ספקית הקנאביס הראשונה והמובילה בישראל, פורצת דרך במחקר קליני ומוכרת בעולם כחלוצת תחום הקנאביס הרפואי המודרני. מאז הקמתה טיפלה תיקון עולם ביותר מ-30,000 מטופלים בישראל במגוון מחלות, מילדים ועד קשישים, והיא  בעלת הניסיון הרב ביותר בעולם בטיפול בחולים ובהקלה על סבלם באמצעות קנאביס רפואי. לחברה 13 שנות מחקר קליני ומעל ל-35 מחקרים קליניים ופרה-קליניים אשר פורסמו בכתבי העת המדעיים מן השורה הראשונה בעולם.


תיקון עולם פועלת בכל שרשרת הערך  של עולם הקנאביס הרפואי, תוך הקפדה על אקוסיסטם המשלב ערכי קיימות, רצף טיפולי ואחידות באיכות המוצרים שלה. בליבת המחשבה, התכנון והעשייה נמצא המטופל, וסביבו נבנתה במשך שנים מעטפת ייחודית. המטופל של תיקון עולם מקבל מוצרים על פי הרצף הטיפולי לו הוא זקוק, ואנו שומרים עבורו על אותו זן מדויק ומותאם אישית, בעל אותם אחוזים של חומרים פעילים המייצרים את הטיפול היעיל, היציב והטוב ביותר עבורו. האקוסיסטם של תיקון עולם כולל: מערך מחקר וניסויים קליניים, מו"פ גנטי לפיתוח זנים ייחודיים,  חקלאות ישראלית - חוות גידול וריבוי, מפעל ייצור, מעבדה ומו"פ טכנולוגי מתקדם, מרכז לוגיסטי, בית מסחר ושינוע ישיר עד לבית הלקוח, ומערך שירות ופארמה הכולל הדרכה וייעוץ למטופל תוך הקפדה על רצף טיפולי מותאם אישית.


אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם-קנביט: "בחודשים האחרונים פעלנו על מנת להבטיח את הצלחת המיזוג ולמנף את נכסי תיקון עולם לטובת סינרגיה מלאה בין החברות והגדלת נתח שוק. פעולות אלה כבר באות לידי ביטוי בתוצאות החברה, ואנו מאמינים כי השפעתן תגבר לאורך הרבעונים הקרובים. עסקת תיקון עולם, בשילוב עם היכולות הקליניות והמדעיות הגבוהות הקיימות ב-DNA שלה – תסייע להציב מחדש את החברה המאוחדת כשחקנית מובילה בשוק הישראלי. ההשקעות שביצענו בשיפור כושר הייצור ושיתופי הפעולה עליהם חתמנו מהווים תשתית להמשך צמיחתה של החברה ולשיפור ברווחיות. אנו פועלים במלוא המרץ ונערכים לפתיחה מלאה של המפעל החדש בציפורית, על כל שרשרת הייצור  של המוצרים הייחודיים אותם פיתחנו לטובת המטופלים במטרה לשמור על הרצף הטיפולי,  ולהשאת ערך למשקיעים"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il