TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גיוס של 1.5 מיליון דולר לפלטפורמה ללמידה מרחוק

הפלטפורמה משמשת בתי ספר בארה"ב, את עיריית ירושלים להכנה לבגרויות של תלמידי העיר בשפות עברית וערבית. בנוסף החברה חתמה על שת"פ עם HOT במסגרתו מנויים יכולים להשתמש בשירות ללא תשלום
מערכת טלנירי | 27/4/20, 13:13
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הסטארטאפ Class.Me מודיע על גיוס סיד של 1.5 מיליון דולר, לפיתוח ושיווק של פלטפורמה ללמידה מרחוק. בין המשקיעים קרן ההשקעות ותוכנית ההאצה Fusion LA המסייעת למיזמים ישראלים לחדור לארה"ב, קרן B-seed , Scopus Ventures ותוכנית ההאצה Iconiclabs.

החברה גייסה מאז שהוקמה 3 מיליון דולר, כולל הגיוס הנוכחי. ב- 2017 גויסה השקעת פרי-סיד של חצי מיליון דולר ממשקיעים בישראל, אוסטרליה וסינגפור. בנוסף למענקים המסתכמים בהיקף של מיליון דולר מישראל דיגיטלית והמדען הראשי.

הפלטפורמה של Calss.Me משמשת כאמצעי משלים ללמידה מרחוק דרך מכשירי מובייל והמחשב האישי. בשל המגבלות על מפגשים פיזיים ברחבי העולם, העזרות במורים פרטיים הפכה לבלתי אפשרית. מרכז הלמידה הוירטואלי נותן מענה לצורך של התלמידים בתרגול נוסף.

החברה עובדת עם בתי ספר בארה"ב ועם רשויות מקומיות בישראל, ביניהן עיריית ירושלים שפתחה תוכנית לימודים מהבית לתלמידי כיתות י"א וי"ב. עם מורים הזמינים לרשות התלמידים דרך הפלטפורמה של Class.Me בכל יום בשעות אחר הצהריים בשפות עברית וערבית. המסייעים במשימות המקוונות ובהכנה לבגרות במימון עירוני מלא. בנוסף החברה חתמה על שת"פ עם HOT במסגרתו מנויים יכולים להשתמש בשירות ללא תשלום.

התלמידים יכולים להציג דרך הפלטפורמה שאלות בצ'אט משותף ולקבל תשובות מהמורה או מתלמידים אחרים. התלמידים והמורה מקבלים התראות על נושאים חדשים שעלו לדיון בקבוצה ועל תשובות לשאלות שהתקבלו, לראות בצורה מרוכזת את כל השאלות שנשאלו בעבר והדיונים שהתקיימו עליהן, כדי להימנע מלחזור עליהן. השאלה יכולה להיות מלווה בצילום רלוונטי מתוך דפי העבודה. המערכת מודדת את יכולות התלמידים וקצב התקדמותם, כדי לספק תובנות מדויקות על התקדמות התלמידים ומי שזקוקים לתשומת לב פרטנית.

האפליקציה של Class.Me כוללת פיצ'רים שמאפשרים לתלמידים לשאול שאלות בצורה אנונימית, למקרה שהם לא חוששים להחשף כלא מבינים מול אחרים. היחיד שרואה את שמו של השואל הוא המורה, שמקבל בכך אינדיקציה נוספת על רמתם של התלמידים ומקומות שהם מתקשים בהם. המערכת חוסמת מילים פוגעניות ותמונות לא ראויות, כדי להבטיח שאי יהיה אפשר לנצל את הסתרת הזהות למטרות לא ראויות ולשמור על סביבת לימוד בטוחה.

לדברי ניר ציוני, מנכ"ל Class.Me: "הפלטפורמה הגלובלית שלנו מספקת מסגרת ותמיכה לימודית מרחוק. חווינו צמיחה חזקה כתוצאה מהשלכות הקורונה שהזניקו את תחום הלמידה מרחוק וגרמו למוסדות חינוך ברחבי העולם, סטודנטים ותלמידים לאמץ את השימוש בלימוד און ליין שהפך לסטנדרט עולמי. לכן אנו מתכננים גיוס נוסף לצמיחה ומינוף ההזדמנות בארץ ובחו"ל. כדי לאפשר לתלמידים, מורים ובתי ספר ללמוד טוב יותר יחד גם מרחוק, לעקוב בצורה מסודרת אחר הנעשה בקבוצות הלימוד און ליין ואחר השגת יעדים לימודיים."

הסטארטאפ Class.Me הוקם בסוף 2016, על ידי היזמים אמיר ליס, ניר ציוני וליאור לסרי. היא ניתנת להורדה ללא תשלום בחנויות של גוגל פליי ואפסטור.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il