TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תאגיד הביטוח הגדול ביותר ביפן, "טוקיו מארין החזקות" ישתף פעולה עם קבוצת הראל ביטוח ופיננסים בכל הנוגע לתחומי החדשנות והדיגיטל


חתימת הסכם שתפ טוקין מרין והראל, צילום- בתיה מור
על פי ההסכם בין שתי הקבוצות, הראל וטוקיו מארין יאתרו בישראל טכנולוגיות שייושמו על ידי הראל וטוקיו מארין בפעילותן העסקית
תאגיד הביטוח הגדול ביותר ביפן, "טוקיו מארין החזקות" ישתף פעולה עם קבוצת הראל ביטוח ופיננסים בכל הנוגע לתחומי החדשנות והדיגיטל, לרבות באיתור והשקעות בטכנולוגיות ומוצרים ישראליים חדשניים בתחומי החדשנות והדיגיטל

על פי ההסכם בין שתי הקבוצות, הראל וטוקיו מארין יאתרו בישראל טכנולוגיות שייושמו על ידי הראל וטוקיו מארין בפעילותן העסקית

טוקיו מארין היא קבוצת הביטוח הגדולה ביפן שנוסדה ב-1879 ומכירותיה אשתקד הסתכמו ב-4.6 טריליון יין. הקבוצה פעולת בכל תחומי הביטוח, והיא פעילה ב-38 מדינות בכל רחבי העולם

מישל סיבוני מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "ההסכם עם תאגיד הביטוח הגדול ביפן מצביע על הבעת אמון בקבוצת הראל. השת"פ יתמוך בצעידה קדימה של הראל לטובת לקוחותיה וסוכניה, יאפשר איתור מגמות ופנייה לשווקים חדשים בעלי פוטנציאל צמיחה עתידית".

קבוצת הביטוח הראל נבחרה על ידי ענקית הביטוח הגדולה ביותר ביפן "טוקיו מארין החזקות" (Tokyo Marine Holidings) לשתף פעולה באיתור חברות היי טק ישראליות בתחומי החדשנות והדיגיטל. לפי ההסכם, קבוצת הראל וטוקיו מארין יפעלו כדי לאתר חברות ישראליות העוסקות בטכנולוגיות ושירותים חדשניים, ולקבוצת הראל תהיה גישה לתשתית הטכנולוגית המובילה של טוקיו מארין העוסקות בתחומי הטכנולוגיה. את יצירת שיתוף הפעולה הובילה חברת הייעוץ דלויט (Deloitte).

קבוצת טוקיו מארין היפנית, היא אחד מתאגידי הביטוח המובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1879 והיא פועלת כיום ב-38 מדינות בכל רחבי העולם. היקף ההכנסות השנתי של התאגיד הסתכם אשתקד ב- 4.6 טריליון יין יפני (כ-150 מיליארד ₪). זאת תקופה ארוכה שהקבוצה מראה צמיחה יציבה באמצעות מודלים עסקיים מגוונים עם בסיס רווח יציב ביפן, כמו כן באמצעות זיכיונות בשווקים מפותחים וחדירה לשווקים מתפתחים. בשנים האחרונות, הקבוצה היפנית מטמיעה חדשנות בגישה המבוססת על 3 עקרונות: "מכוונות למשימה", "חיבור בין אנשים לטכנולוגיה" ו"סינרגיה גלובאלית דיגיטאלית".

בשנים האחרונות החליטה הקבוצה היפנית להעמיק את פעילותה בהשקעות בטכנולוגיה, ולצורך כך הקימה חברה בת Tokio Marine Innovation lab שעוסקת באיתור ובפיתוח של טכנולוגיות חדשניות שיתמכו בהרחבת עסקיה בכל העולם. החברה הבת הקימה לשם כך מרכזי פיתוח בטוקיו, בטיוואן בסינגפור ובעמק הסיליקון שבארה"ב והיא מנסה להרחיב את תחומי הפעילות שלה למדינות נוספות.

ההסכם נחתם בין התאגיד הענק היפני לקבוצת הראל. בטקס החתימה השתתפו מר מקוטו אוקודה, סגן נשיא בכיר ומוביל פעילות האסטרטגיה והדיגיטל של קבוצת טוקיו מארין הולדינגס, יאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל ובכירים נוספים מטעם החברות.

לפי ההסכם שתי החברות יפעלו במשותף כדי לאתר טכנולוגיות, מוצרים ושירותים חדשניים בתחומים שונים, וביניהם בתחומי הבריאות, הסייבר, ההפצה וחווית הלקוח, אשר ישולבו בעסקי הליבה של הביטוח. כמו כן נקבע כי החברות ישתפו ידע בתחומים רחבים - הן מעולם השירות ללקוח הן מעולם הטמעת מערכות טכנולוגיות לשיפור חווית הלקוח, תשלום תביעות מהיר, לרבות למידה משותפת של עולם הסייבר.

שיתוף הפעולה ממצב את הראל כקבוצה פיננסית ישראלית מובילה, אשר משלבת טכנולוגיות מתקדמות בתהליכים העסקיים של הקבוצה. קבוצת הראל תאפשר לסטרטאפים ישראלים לחשוף את עצמן באמצעות ההסדר עם טוקיו מארין למשקיעים בארץ ובעולם, וזאת באמצעות יוזמות משותפות שהחברות ינהלו יחד.

מר מקוטו אוקודה מטוקיו מארין החזקות, מסר כי "אנחנו מחפשים אחר פתרונות וחדשנות טכנולוגיות בשיתוף פעולה עם השותפים שלנו בעולם ואנו גאים להכריז על שיתוף הפעולה החדש עם חברת ביטוח מובילה כמו הראל. אנו רואים בהראל גשר וחיבור לחדשנות הישראלית. אנו מקווים ששני הצדדים יניבו הצלחות משיתוף הפעולה החדש".

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים , מסר כי "הסכם זה יאפשר הטמעה של פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים נוספים לטובת לקוחות הראל וסוכניה, תוך חיזוק מעמדה בשווקים השונים". לדבריו, "ההחלטה של תאגיד הביטוח הגדול ביותר ביפן לבחור בהראל כשותפה לאיתור של טכנולוגיות ומוצרים מתקדמים, מצביעה על הבעת אמון בקבוצת הביטוח הראל וביכולתה לאתר את הטכנולוגיות ואת החברות הישראליות המובילות בתחום". סיבוני הוסיף כי "כניסת התאגיד היפני לפעילות השקעתית בתחומי ההי טק בישראל, מהווה פוטנציאל עצום ליזמים ולחברות סטארט אפ ישראליות, שפיתחו מוצרים ושירותים בתחום האינשורטק".

כפועל יוצא מההסכם, נציגים של תאגיד הביטוח הגדול ביותר ביפן יגיעו לישראל כדי לבקר ולבחון טכנולוגיות ישראליות כבר בחודשים הקרובים.

סיבוני הדגיש כי: "אנו בקבוצת הראל מסתכלים וצועדים קדימה. אנו מזהים הזדמנויות טכנולוגיות ומטמיעים אותן באופן שייטיב עם מבוטחינו וסוכננו. ההסכם עם תאגיד הביטוח הגדול ביפן יתמוך בצעידה קדימה, באיתור מגמות ופנייה לשווקים חדשים בעלי פוטנציאל צמיחה עתידית."

אודות טוקיו מארין החזקות:
קבוצת טוקיו מארין מורכבת מטוקיו מארין החזקות וחברות בנות נוספות הפועלות בעולם בתחומי הביטוח השונים, כולל ביטוח אלמנטרי, ביטוח חיים וכן עסקים פיננסיים וכלליים. מיום הקמת הקבוצה ב-1879 כחברת הביטוח היפנית הראשונה, טוקיו מארין הרחיבה את פעילותה מעבר לביטוח האלמנטרי ומעבר לשוק היפני והיא פועלת כיום במספר רב של מדינות ומציעה גם שירותי ביטוח גלובאליים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il