TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריטיש טלקום בחרה בג'וניפר נטוורקס לחיזוק יכולות ה- 5G ולמעבר לתשתית רשת מבוססת ענן


גוניפר נטוורקס
רשת אוטומטית, מונחית תוכנה המספקת שירותים חדשים מעל גבי תשתיות גישה סלולריות ונייחות
ג'וניפר נטוורקס (NYSE: JNPR) מובילה עולמית ברשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות, הודיעה היום כי היא נבחרה על ידי בריטיש טלקום (BT), אחת מהספקיות המובילות בעולם לשירותים ופתרונות תקשורת, לאספקת תשתית רשת הענן שלה. התקנה זו תסלול את הדרך עבור פריסת רשת הענן של BT ותאפשר תשתית רשת גמישה יותר, מותאמת לסביבה וירטואלית, היכולה לספק את הדרישות הטכנולוגיות של מספר קווים עסקיים של BT דרך פלטפורמה אחת.

BT תשתמש בפלטפורמה זו גם על מנת ליצור שירותים משולבים (converged) חדישים אשר יאפשרו לשלב שירותי מובייל, Wi-Fi, ושירותי רשת נייחים יחדיו. לצד הטמעת תשתית רשת הענן, BT תוכל לשלב גם מגוון פונקציות רשת דיסקרטיות הקיימות היום ולהטמיע אותן על גבי תשתית הענן הנבנה עבור מסגרת משותפת אשר תשותף בכל הארגון ברחבי אנגליה ובעולם כולו. שירותים אלו כוללים אודיו, ליבת מובייל ורדיו/access, שירותים גלובליים, ספק אינטרנט (ISP), שירותי טלוויזיה ו- IT, וכן שרת ליישומים פנימיים, ובכך לקצץ בהוצאות התפעוליות ולפשט באופן משמעותי את פעילות הארגון.

דגשים חדשים
פרויקט זה יאפשר ל- BT להטמיע מגוון יישומים חדשים, להפחית עומסים ולשדרג את רוב הקיימים שלו לרבות:
פרישת שירותים משולבים נייחים וניידים לצרכנים ולעסקים
זמן הגעה מהיר יותר לשוק עבור שירותי רשת החל מאספקת גישה לאינטרנט עד טלוויזיה ואפשרויות רשת לעסקים.
שיפור אספקת שירותי אודיו ווידאו וסקלאביליות

על מנת להשלים את השדרוג ולהשגת רשת וירטואלית וגמישה יותר, BT משקיעה במגוון פתרונות של ג'וניפר עבור מספר דיירים ברשת של BT הכוללים:
מדיניות רשת דינמית מקצה לקצה ושליטה על עומסי תקשורת בענן בעזרת Contrail Networking
ניהול תפעול ענן בעזרת AppFormix
תשתית פיסית סקלאבילית וגמישה במיוחד בעזרת QFX Series

"BT הינה מובילה עולמית בשירותים מהירים במיוחד, עם דרישה גדלה מצד שירותי פס רחב מהירים במיוחד ושירותי 5G מהירים במיוחד ויש לה את ההזדמנות המושלמת לשלב מספר רשתות דיסקרטיות לתשתית מאוחדת ואוטומטית. המעבר לתשתית רשת מבוססת ענן תאפשר ל- BT להציע מגוון רחב יותר של שירותים באופן מהיר ויעיל יותר ללקוחות באנגליה ובעולם. בחרנו בג'וניפר להיות השותף שלנו לחיזוק תשתית הענן בהתבסס על היכולת לספק פתרון מוכח ומיידי, כך שנוכל 'מיד לרוץ איתה'. היכולת לעשות אינטגרציה שקופה עם שותפים נוספים ופתרונות וליישר קו בהתאם לתכנית המעבר שלנו לרשת אוטומטית הניתנת לתכנות חשובה אף היא", ניל מקריי, ארכיטקט בכיר BT.

"כספקית שירותים עולמית ידועה, BT היא דוגמא בולטת של איך לשדרג רשתות להיות זריזות יותר. על ידי מינוף 'חזית הנכס' שיש לה במשרדים מרכזיים ברחבי העולם, BT יכולה לייעל את הערך העסקי הטמון ברוחב הפס והקישוריות של 5G. המעבר לפלטפורמת ענן משולבת טלקום מוביל לאמינות תמידית, יחד עם יכולות אוטומציה משופרות, כדי לשפר את ההמשכיות העסקית ולזרז את זמן היציאה לשוק בצורה חסכונית", ביקאש קולי, מנהל טכנולוגיות ראשי בג'וניפר נטוורקס.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) מפתחת ומשווקת פתרונות חדשניים לרשתות תקשורת. פתרונות החברה מפשטים את מורכבות הרשתות עם מוצרים ושירותים בעידן הענן כדי לשנות את הדרך בה אנו מתחברים, עובדים וחיים. החברה מסירה את האילוצים המסורתיים של הרשתות כדי לאפשר ללקוחותיה ולשותפיה לספק רשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות המחברות את העולם. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת (Juniper Networks (www.juniper.net או להתחבר עם ג'וניפר בטוויטר, LinkedIn ופייסבוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il