TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדיס לאבס הישראלית נבחרה כאחת מ-50 חברות מחשוב הענן שהכי טוב לעבוד בהן


Redis Labs on times square
הרשימה שפורסמה על-ידי Battery Ventures, חברת השקעות גלובלית המשקיעה בתחומי הענן, ונערכה על פי נתונים שסופקו על ידי Glassdoor, אחד מאתרי הגיוס והתעסוקה הגדולים בעולם

Redis Labs, הבית של Redis והספקית של Redis Enterprise, ומובילה עולמית בתחום בסיסי נתונים לאפליקציות מודרניות, הודיעה היום כי החברה נבחרה כאחת מ -50 חברות מחשוב הענן שהכי טוב לעבוד בהן. ברשימה שפורסמה על-ידי Battery Ventures, חברת השקעות גלובלית המשקיעה בתחומי הענן, ונערכה על פי נתונים שסופקו על ידי Glassdoor, אחד מאתרי הגיוס והתעסוקה הגדולים בעולם. ברשימה נכללות 50 חברות בבעלות פרטית אשר מוגדרות כחברות מחשוב ענן B2B שעובדיהן דיווחו על הרמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון בעבודה, על פי משוב העובדים באתר Glassdoor.


Redis Labs זכתה בדירוג בציון חברה כולל של 4.7, בעוד שהממוצע עמד על 3.4. מנכ"ל Redis Labs, עופר בנגל, זכה בציון של 98%, לעומת ציון ממוצע של 69% בקרב כ-900,000 המעסיקים שדורגו באתר Glassdoor. בנוסף, החברה נהנית מדירוג חיובי של 96% מעובדי החברה, זאת לעומת דירוג ממוצע כולל של 49%. תחזית עסקית חיובית כזו משמעותה היא, שהעובדים מאמינים כי הפעילות העסקית של החברה תשתפר במהלך ששת החודשים הקרובים.


זוהי השנה השלישית בה Battery Ventures מפרסמת את הרשימה, יחד עם רשימת 25 חברות הענן הציבורי שטוב ביותר לעבוד בהן. הדירוג מדגיש את התרחבות המגמה בעולם העסקי, כאשר יותר ויותר עסקים עוברים לעבודה בענן בכדי להפעיל את מערכות הטכנולוגיה הקריטיות והתוכנות, במקום להשתמש במערכות הפועלות מחצר החברה (On Premise). עורכי הרשימה גם מדגישים את החשיבות הגוברת של תרבות ארגונית מלוכדת ושל עובדים מאושרים כחלק מניהול עסק מצליח.


"החברות הפרטיות ברשימה זו לא רק שהצליחו לשדרג את המוצרים, את הצוותים ואת הפונקציות העסקיות שלהן, אלא הן גם הצליחו לשדרג את התרבות העסקית הנהוגה בהן. אנו רואים בדירוגים אלה כאינדיקטור מרכזי לבריאות החברה ולאריכות ימיה, ואנו מקווים שכל החברות ברשימה זו יראו בכך כבוד". אמר Neeraj Agrawal, שותף ב-Battery Ventures. והוסיף, "היה קשה יותר לערוך את הרשימה השנה, בהשוואה לשנה שעברה". מחקר כלכלי של Glassdoor, כמו גם מחקרים אחרים, מראים שחברות בהן רמת שביעות הרצון של העובדים היא גבוהה, לעיתים קרובות מציגות ביצועים פיננסיים חזקים יותר.


"לכבוד הוא ל-Redis Labs לקבל את ההכרה הזו מ-Battery Ventures ומ-Glassdoor. ניסינו ליצור סביבה שבה אין דיסטנס בין הנהלת החברה לבין העובדים באמצעות תקשורת פתוחה, שקיפות וחשיפה של העובדים לנתונים העסקיים. Redis Labs היא יותר מחברה, היא משפחה שמשקיעה בהצלחתו של כל אחד מעובדיה, והיא מקום שבו כולנו מרגישים אחריות על היחסים שלנו עם לקוחותינו. אנו רואים ערך רב בהתפתחות האישית ובצמיחת הקריירה של העובדים, ומאפשרים לכל אחד לתרום בתחומים מגוונים בבארגון בכדי להצליח במטרותיו " אמר ג'ייסון פורג'ה, סמנכ"ל מכירות גלובאלי ב- Redis Labs.


Glassdoorב ציינו כי עובדים בחברות אשר נהנות מדירוג גבוה בדרך כלל נוטים להזכיר ברשת האינטרנט שהם נהנים לעבוד עבור חברות ממוקדות משימה, עם תרבות ארגונית ייחודית וחזקה, עם מעסיקים שמקדמים שקיפות, ובחברות עם מנהיגים בכירים מנוסים אשר באופן קבוע וברור מתקשרים עם העובדים.
ונתנו כדוגמא סקירה אנונימית של אחד מעובדי Redis Labs ב-Glassdoor: "חברה צעירה ודינמית עם פוטנציאל עצום. יש שמות גדולים מאוד בבסיס הלקוחות שלה. אווירה טובה מאוד במשרד. מרגיש שהם עושים כל שביכולתם כדי להפוך את העובדים שלהם מאושרים. מוצר מעניין מאוד שממשיך לגדול וליצור הזדמנויות. החברה ממשיכה לצמוח ולהתרחב ברחבי העולם, אך עדיין מרגישה כמו משפחה גדולה ".


אודות רדיס לאבס (Redis Labs)
עסקים מודרניים חייבים להגיב ללקוחותיהם בזמן אמיתי. Redis Labs מאפשרת לאפליקציות הדיגיטליות של עסקים אלו, יכולות שמספקות חווית שימוש מהירה, קלה, נעימה, אמינה ועם יכולת לתמוך במספר לקוחות הולך וגדל. חברת Redis Labs היא הבית של רדיס (Redis) בסיס הנתונים הפופלרי בעולם המוגש מזיכרון (in-memory), והספק של רדיס אנטרפרייז (Redis Enterprise) המספק ביצועי שיא, גמישות ואמינות לאפליקציות מודרניות בתחומים של high-speed transactions, recommendation engines, data ingest, fraud mitigation, real-time indexing, session management ו-caching.


Redis Labs, המדורגת כמובילה בדוחו"ת מחקר של אנליסטים בתחום בסיסי הנתונים, ומבין לקוחיותיה ניתן למצוא 7 מבין 10 החברות הגדולות בעולם (Fortune 10), 3 מתוך 4 חברות כרטיסי האשראי הגלובליות, 3 מתוך 5 חברות הטלקומוניקציה הגדולות בעולם, 3 מתוך 5 חברות הפארמה הגדולות בעולם, 6 מתוך 8 חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם ו-4 מתוך 7 רשתות הקמעונאות הגדולות בעולם, בניהן: לקוחות החברה ניתן למצוא את FedEx, British Airways, American Express, Thomas Cook, Mercedes Betz, Vodafone, Master Card,TD Bank. .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il