TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאמיט מרחיבה פעילותה בישראל


זוהר לוי יור סאמיט
רוכשת שליטה בגלובוס סנטר אשקלון הכולל כ 30,000 מ"ר להשכרה וכן עשרות אלפי מ"ר נוספים לפיתוח
מערכת טלנירי | 2/10/17, 14:00
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

סך ההשקעה בנכס, הנמצא בשלבי הקמה סופיים, כ-330 מיליון שקל והוא צפוי להניב תשואת NOI של כ-8.5% בנוסף לפוטנציאל פיתוח עתידי


לפני כשבועיים חתמה סאמיט על הסכם לרכישת מרכז לוגיסטי באשדוד, המבטיח תשואה של כ-8.2%, תמורת כ-76 מיליון שקל


זוהר לוי, יו"ר סאמיט: "העסקה הנוכחית, כמו גם העסקה באשדוד, בוצעו במסגרת הרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים של סאמיט בשוק הישראלי. בשתי העסקאות רכשנו נכסים ייחודיים, אשר מניבים כבר בתחילת דרכם תשואות גבוהות של 8.5%-8.2% ובנוסף הינם בעלי זכויות בניה אשר יביאו להשבחה עתידית משמעותית. אנו מאמינים בגלובוס סנטר ובתמהיל השוכרים המעולה שלו".


חברת סאמיט אחזקות נדל"ן ממשיכה להרחיב את פעילותה בשוק הישראלי, ומדווחת היום, כי חתמה על עסקה משמעותית לרכישת נכס בסמוך לאשקלון. סאמיט תרכוש את השליטה במתחם המסחר המוכר כ"גלובוס סנטר אשקלון", המצוי בשלבי הקמה סופיים. סך ההשקעה בשלב הנוכחי של הפרויקט מסתכמת בכ- 330 מיליון שקל.

הנכס הנרכש ישתרע לאחר השלמת הקמתו על שטח בנוי של כ-30,000 מ"ר, ולצידו קיימים שטחים נוספים, בהיקף של עשרות דונמים, עליהם ניתן לפתח בעתיד שטחים נוספים של מסחר, לוגיסטיקה ושירותי דרך, כאשר סאמיט התחייבה כי היא תעמיד את ההון הנדרש לפיתוח זה. המתחם המסחרי שיוקם יהיה הגדול מסוגו בעיר אשקלון, וצפוי לשרת את תושבי העיר והאזור, ולהפוך למוקד משיכה משמעותי בתחום המסחר והבילויים. יצוין, כי סאמיט רכשה במסגרת העסקה את השליטה (51%) מחברות, המחזיקות בכ-74% מהזכויות בנכס.

ה-NOI שיניב המתחם בתפוסה מלאה צפוי לשקף תשואה שנתית של כ-8.5% (כ-28 מיליון שקל). נתון זה אינו מתייחס להשקעה העתידית המתאפשרת במידה ויפותחו שטחים נוספים הסמוכים לנכס. כיום נחתמו הסכמי שכירות לגבי כ-80% משטחי הנכס, ומתנהלים מגעים מתקדמים עם מספר שוכרים משמעותיים, כדי להגיע לתפוסה מלאה עד להשלמת הקמתו של הנכס. במתחם צפויים לפעול שורה ארוכה של רשתות קמעונאיות מהמובילות בישראל.

לפני כשבועיים חתמה סאמיט על עסקה נוספת בישראל, במסגרתה רכשה את השליטה במרכז לוגיסטי באשדוד תמורת כ-76 מיליון שקל. הנכס באשדוד יניב תשואה של כ-8.2%, וסאמיט צפויה להשקיע בפיתוחו כ-44 מיליון שקל נוספים, באופן שיביא את דמי השכירות עם השלמת פיתוחו לכ-11 מיליון שקל בשנה, נתון המשקף תשואה של כ-9% על סך ההשקעה.

סאמיט דיווחה בסוף אוגוסט האחרון על תוצאותיה הכספיות לסיכום המחצית הראשונה של שנת 2017. סאמיט סיימה את המחצית עם NOI בסך של כ-125 מיליון שקל, עם FFO בסך של כ-80 מיליון שקל ועם רווח נקי בסך של כ-48 מיליון שקל. הונה העצמי הכולל של סאמיט, נכון ליום 30.6.17, הסתכם בכ-2.4 מיליארד שקל.

סאמיט אחזקות, בשליטת זוהר לוי, הינה חברת נדל"ן מסחרי הפועלת בישראל ובגרמניה. לסאמיט כיום פורטפוליו בהיקף של כ-105 נכסים בגרמניה ובישראל בשווי של כ-4.5 מיליארד שקל ובשטח להשכרה כולל של כמיליון מ"ר. מרבית נכסי החברה ממוקמים בערים הגדולות או בסמיכות להם ובאזורי הביקוש.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il