TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קנדה וארה"ב קורצות לחברות הישראליות עם הזדמנויות השקעה חדשות


OTC Markets Group
שת"פ אסטרטגי של הבורסה לני"ע הקנדית עם OTC Markets האמריקאית יאפשר לחברות ישראליות לגייס הון בקנדה ולהיסחר במקביל בארה"ב
מערכת טלנירי | 2/10/17, 10:10
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

בתחילת נובמבר יגיעו לישראל נציגי הנהלת OTC Markets ומנכ"ל הבורסה לני"ע הקנדית לכנס הסברה על השת"פ, ולסבב מפגשים עם אנשי עסקים ישראליים כדי לדון בהזדמנויות הקיימות בישראל

חברת OTC Markets (OTCQX: OTCM), המפעילה שלוש פלטפורמות מסחר מעבר לדלפק בארה"ב לכ-10,000 ניירות ערך בארה"ב ובעולם, הודיעה היום על חתימת הסכם שת"פ אסטרטגי עם הבורסה לני"ע הקנדית שבטורונטו, בה נסחרות למעלה מ-300 חברות בינלאומיות. שיתוף הפעולה הייחודי יאפשר לחברות ישראליות לגייס הון בקנדה ולהיסחר במקביל בארה"ב, באמצעות תכנית אטרקטיבית חדשה לחברות שיבקשו להנפיק בקנדה, תוך קבלת גישה יעילה וחסכונית לקהל המשקיעים בצפון אמריקה.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו שיציע לחברות המנפיקות את שירותי המסחר של הבורסה הקנדית, לצד הפצה של מידע אודות החברות וביצוע מסחר משני בארה"ב, באחת מפלטפורמות המסחר שמפעילה OTC Markets. התכנית תהווה אלטרנטיבה יעילה לחברות בינלאומיות המבקשות לגייס הון, להגדיל את המודעות אליהן מצד משקיעים פוטנציאליים, ותאפשר למניותיהן להיסחר בשניים מהשווקים הפיננסיים הגדולים בעולם.


היתרון הבולט בשיתוף הפעולה של הבורסה הקנדית ו-OTC Markets הוא ביכולת של השתיים לאפשר לחברות מסחר וחשיפה למשקיעים באמצעות תהליכים פשוטים, וזאת תוך חסכון משמעותי בעלויות וללא צורך בתהליכים מורכבים ורגולטוריים שמאפיינים לרוב את תהליך הפיכתן של חברות לציבוריות.

הכנס הגדול שתקיים OTC Markets בחודש נובמבר בישראל, יהווה את הסנונית הראשונה של שיתוף פעולה זה. ג'ייסון פלטרוביץ', סגן נשיא בקבוצת OTC Markets, וריצ'רד קרלטון, מנכ"ל הבורסה לני"ע הקנדית, יקיימו בין המועדים 7-8 בנובמבר, במלון קרלטון בת"א, שורה של מפגשים ודיונים סביב שולחן עגול עם מנכ"לים בחברות פרטיות וציבוריות ועם אנשי עסקים וכלכלה ישראליים בולטים, כדי לדון בהזדמנויות הקיימות בישראל לחברות המבקשות להרחיב את פעילותן ולקבל דריסת רגל בשווקים הפיננסיים בארה"ב וצפון אמריקה.

לדברי ג'ייסון פלטרוביץ, סגן נשיא בקבוצת OTC Markets, "אנו שמחים על ההזדמנות לצאת בשת"פ ראשוני, שיציע לחברות ישראליות בפרט ובינלאומיות בכלל את היכולת לגייס הון באמצעות הנפקה בשוק הפיננסי הקנדי, לבנות את המותג שלהן בצפון אמריקה, ובמקביל להיסחר בארה"ב ולהיחשף למאגר רחב של משקיעים אמריקאים. קהילת המשקיעים תיהנה מגישה למידע רב יותר, מהגדלת הזדמנויות השקעה גלובליות, וממסחר יעיל יותר של מניות ישראליות ובינלאומיות".

לדברי ריצ'רד קרלטון, מנכ"ל הבורסה לני"ע הקנדית, "אנו נרגשים להוציא אל הפועל את שיתוף הפעולה עם OTC Markets. אנו מאמינים, כי השקעות עבור חברות הנמצאות בצמיחה הן אחד מהיתרונות המרכזיים של קנדה בשווקים הפיננסיים. באמצעות שיתוף הפעולה עם OTC Markets, יהיה באפשרותנו להציע הצעה אטרקטיבית יותר עבור הקהילה היזמית המכובדת בישראל, שתכלול, בין היתר, את היתרונות הטמונים בהפיכתן לחברות ציבוריות הרשומות בבורסה בקנדה, , וזאת לצד גישה למימון ולמסחר משני בשוק הפיננסי האמריקאי. אנו מאמינים, שנהיה מסוגלים להציג בכנס הזדמנויות השקעה חדשות ומשכנעות לשוק הפיננסי בצפון אמריקה".

אודות OTC Markets
חברת OTC Markets (OTCQX: OTCM), הינה מערכת מסחר אלטרנטיבית, שבה חברות יכולות להיסחר ולקבל גישה למשקיעים האמריקאים מבלי לעמוד בכללי הרגולציה הנוקשים של ה-SEC. החברה מפעילה שלוש פלטפורמות מסחר מעבר לדלפק בארה"ב לכ-10,000 ניירות ערך בארה"ב ובעולם: הראשונה – Pink, שבה יש מינימום של סטנדרטים פיננסיים שיש לעמוד בהן; השנייה – OTCQB, שמתאימה לחברות בשלבי התפתחות מוקדמים; השלישית – OTCQX, שבה הדרישות גבוהות יותר.
בין החברות הבולטות שנסחרות ב-OTC, ניתן למצוא אדידס, הייניקן, BNP, לופטהנזה, דנונה ואחרות, ומספר חברות ישראליות, ביניהן ננו דיימנשן.


מניית החברה נסחרת לפי שווי שוק של 251 מיליון דולר. נכון לשנת 2016 הסתכמו הכנסות החברה בכ-50.9 מיליון דולר, והרווח הנקי הסתכם בכ-10.5 מיליון דולר. שווי השוק הכולל של החברות הנסחרות ב- OTC Markets הינו מעל 10 טריליון דולר.
לפרטים נוספים: www.otcmarkets.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il