TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AION Labs משיקה קול קורא עולמי ראשון לשנת 2024: פלטפורמת AI/ML למיקוד RNA באמצעות מולקולות קטנות


יאיר בניטה ומתי גיל. צלם: אלעד מלכה
מחפש כישרונות מחקר וטכנולוגיה גלובליים להקמת סטארט-אפ חדש שיתמקד ב: "פלטפורמת בינה מלאכותית (AI) להערכת מטרות למולקולות קטנות המכוונות לרנ"א (RNA)
מערכת טלנירי | 21/2/24, 14:28
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סטודיו להקמת סטארטאפים (Venture Studio) ישראלי הכולל את אסטרהזניקה, מרק, פייזר, טבע, קרן הביוטק הישראלית, Amiti Ventures ואמזון Web Services (AWS) וBioMed X מחפש כישרונות מחקר וטכנולוגיה גלובליים להקמת סטארט-אפ חדש שיתמקד ב:
"פלטפורמת בינה מלאכותית (AI) להערכת מטרות למולקולות קטנות המכוונות לרנ"א (RNA)


רחובות, ישראל והיידלברג, גרמניה – AION Labs, סטודיו להקמת סטארטאפים ראשון מסוגו המוביל את אימוץ טכנולוגיות AI ומדע חישובי לפתרון אתגרים בתחום גילוי ופיתוח תרופות, הודיעו היום על השקת קול קורא ליזמים, ממציאים ומדענים בתחומי הביולוגיה החישובית, ביו-רפואה, כימיה חישובית,וטכנולוגיה להקמת סטארט-אפ חדש ב-AION Labs ברחובות, ישראל.

הסטארט-אפ הבא של AION Labs יתמקד בפיתוח פלטפורמה חישובית שתתמודד עם האתגר המרכזי של זיהוי אזורי RNA ספציפיים שמולקולה קטנה צריכה להיקשר אליהם, תוך חיזוי השפעת הקשירה. זה יכלול זיהוי ודירוג של האזורים הניתנים לקישור על ידי מולקולה קטנה לאורך רצף RNA, וחיזוי ההשפעות על מולקולת הרנ״א כתוצאה מהקישור.

"היכולת להשפיע בהצלחה על רמת רנ"א בתא באמצעות מולקולות קטנות טומנת בחובה פוטנציאל אדיר. על ידי קישור מולקולה לרנ״א המקודד לחלבון, ניתן לשנות את כמות חלבוני מחלה שנחשבו בעבר בלתי ניתנים לקישור על ידי תרופות. בנוסף טכנולוגיה זו יכולה להרחיב את פוטנציאל ההשפעה של מולקולות קטנות כך שיכללו את העולם העצום של RNA שאינו מקודד חלבונים", אמר ד"ר יאיר בניטה, CTO של AION Labs "אנו נרגשים לקבל בברכה את קבוצת המועמדים הבאה ומצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הסטארט-אפ שנבחר כדי להמשיך לפתור את אתגרי פיתוח התרופות הקשים ביותר".

רנ"א נחשב באופן מסורתי כלא מתאים לקשירת מולקולות קטנות. עם זאת, התפתחויות אחרונות הראו כי רנ״א יכול למעשה להיות מטרה לקישור על ידי מולקולות קטנות עם תרופות מרובות כרגע בניסויים קליניים. עם זאת, קישור מולקולות לרנ״א הוא עדיין תחום מתפתח וגילוי מולקולות קטנות עבור רנ״א נותר אתגר משמעותי.

AION Labs מזמינה יזמיות/ים, ביולוגים חישוביים, מדעני ביואינפורמטיקה, כימאים, אנשי מקצוע בתחום הבינה המלאכותית ולמידת המכונה ומומחים בביולוגיה ובמבנה של רנ״א להציע פיתוח פלטפורמה חישובית ספציפית לקישור מולקולות קטנות לרנ״א. הטכנולוגיה שפותחה תוערך באמצעות רנ״א ספציפי שיבחר על ידי חברות הפארמה כהוכחת היתכנות. רעיונות מקוריים מעודדים במיוחד.

כחלק מהליך הגשת המועמדות המקוון, מועמדים המעוניינים בכך מתבקשים להגיש הצעת פרויקט ראשונית באמצעות BioMed X Career Space בכתובת << https://career.bio.mx/login >> לפני 14 באפריל 2024. פרטים נוספים על קול קורא ניתן למצוא באתר מעבדות AION: www.aionlabs.com.


אודות AION Labs
AION Labs הוא סטודיו להקמת סטארטאפים ראשון מסוגו הכולל את אסטרהזניקה, מרק, פייזר, טבע, קרן הביוטק הישראלית, Amiti Ventures, אמזון AWS (Web Services), ו- BioMed X בתמיכת ממשלת ישראל באמצעות רשות החדשנות אשר חברו יחד עם משימה אחת ברורה: ליצור ולאמץ טכנולוגיות AI חדשות ופורצות דרך שישנו את תהליך הגילוי והפיתוח של תרופות על מנת לתרום לבריאותם ולרווחתם של כל האנשים ברחבי העולם.

AION Labs הוא מרכז הון סיכון ייחודי שבו מתכנסים חדשנים מבריקים ומדענים-מייסדים מרחבי העולם כדי לפתור את אתגרי המו"פ הגדולים ביותר המונחים על ידי שנים של ידע, נתונים וניסיון מצטברים בתחום הפארמה. המעבדה ממנפת את הידע העשיר של שותפיה ואת הלך הרוח הרב-תחומי החדש עם כושר ההמצאה, הזריזות והחדשנות של האקוסיסטם של הסטארט-אפים בישראל, כדי לפתח חברות חזקות עם אסטרטגיות ארוכות טווח ברורות, שיסללו את הדרך לעתיד הבריאות. AION Labs מטפחת חדשנות מבפנים; תהליך יצירת המיזמים הייחודי שלה מגשר על הפער בין מחקר אקדמי יוצא דופן בתחום הבינה המלאכותית לבין צרכי המו"פ הגדולים ביותר בגילוי ופיתוח תרופות חדשות לטובת המטופלים.

לקבלת מידע נוסף, בקר באתר aionlabs.com.
עקבו אחר AION Labs בלינקדאין וב-X.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il