TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ענקית ייצור חשמל רב לאומית בוחרת ב-Razor Labs לשילוב בינה מלאכותית


תומר סרולביץ׳ רז רודיטי מיכאל זולוטוב. רייזור לאבס
על מנת להגדיל תפוקות ייצור החשמל באמצעות אחזקה חזויה
מערכת טלנירי | 15/1/24, 17:33
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

רייזור לאבס חתמה על הסכם אסטרטגי עם תאגיד אנרגיה רב לאומי, אחד מתאגידי האנרגיה הגדולים בעולם. במסגרת ההסכם, תעמיד Razor Labs רישיונות למוצר ה-DataMind AI של החברה ותעניק שירותים נלווים נוספים.
הסכם זה נחתם כחודשיים לאחר הסכם הענק עליו חתמה החברה עם תאגיד הכריה הבינלאומי, ומהווה כניסה לתחום חדש וחותמת להצלחתו וחיוניותו של מוצר הדגל של החברה- DataMind AI, במהפכה התעשייתית 4.0.
ההסכם מתייחס להעמדת רישיונות מוצר ב-7 תחנות כוח של תאגיד האנרגיה לתקופה של שנתיים, ובהיקף כספי כולל של כ-656 אלף דולר, ובסך הכל כ-328 אלפי דולר ארה"ב עבור הרשיון לכל שנה. כמו כן, על פי תנאי הזמנת העבודה ככל וידרשו שירותי הטמעה או רכישה של ציוד חומרה נוסף, תאגיד האנרגיה ישלם תמורות נוספות בהתאם לתעריפים המוגדרים בהסכם המסגרת.
התקשרות החברה בהסכמים כאמור הינה בהמשך לבדיקות היתכנות אשר ביצעה החברה אצל תאגיד האנרגיה.
פוטנציאל התרחבות עתידי - הסכם המסגרת מהווה בסיס להרחבת התקשורת לאתרים נוספים של תאגיד האנרגיה באופן שהוא קובע הנחות למדרגות רישוי של עד 250 אתרים, כאשר למיטב ידיעת החברה, היקף ההצטיידות על פי הסכם ההזמנה מתייחס לאתרים אשר מספרם מהווה פחות מ-5% מהיקף האתרים שתאגיד האנרגיה מתפעל בעולם, ככל הידוע לחברה.
"הסכם זה מהווה הוכחה נוספת לנחיצות המוצר ואת הרלוונטיות שלו לשווקים נוספים מעבר לשוק הכרייה בו, השלמנו לאחרונה חתימה על הסכם מהותי ויוצא דופן בהיקפו. ביטחון אנרגטי הפך לנושא מרכזי לאחר הקושי שנוצר באספקת חשמל, במהלך פערי אספקת הגז במלחמת אוקריאנה-רוסיה, ואנו מאמינים שהמוצר שלנו הוא בדיוק הפתרון לשיפור הגמישות של תחנת הכוח והפקת המירב מהמכונות הקיימות כדי להבטיח ביטחון אנרגטי ואספקה רצופה ללא תקלות." אמר רז רודיטי, מנכ"ל ומייסד משותף של Razor Labs.
מיכאל זולוטוב, סמנכ״ל טכנולוגיה ומייסד משותף של Razor Labs מוסיף, "ההסכם מציג את גנריות הטכנולוגיה בליבת המוצר לכל מכונה תעשייתית באשר היא. הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו משלבת נתונים ממגוון החיישנים (Sensor Fusion) הרחב בשוק ע"י בינה מלאכותית. אנו מספקים כך כיסוי הוליסטי של הכשלים במכונות הקריטיות בתחנות הכוח, מונעים תקלות והפסקות חשמל ומביאים לייעול אנרגטי".
תומר סרולביץ', מנהל העסקים הראשי של Razor Labs, הוסיף: "שוק יצור החשמל העולמי מוערך בכ-2 טרילון דולר, ואמור לצמוח לכ-3.9 טריליון דולר עד שנת 203223. האמון שנתן בנו תאגיד זה מאיץ את מסענו להביא מהפכה בתחזוקה חזויה בתעשיות מסורתיות. שיתוף הפעולה שלנו נועד לספק יעילות וחדשנות ללא תחרות בנוף האנרגיה."

אודות רייזור לאבס
רייזור לאבס מובילה את המהפכה הטכנולוגית בענף הכרייה ובמכשור תעשייתי. המוצר המוביל של החברה DataMind AI, משתמש במגוון הסנסורים הרחב ביותר בשוק כדי לנטר ולמנוע את כל פפסוגי התקלות במכונות תעשייתיות, בבינה מלאכותית מתקדמת. הטכנולוגיה של רייזור לאבס זוכה להערכה בקרב מומחי הכרייה בעולם בזמן הקצר מאז הושקה, כאשר CB Insights ציינה כי רייזור לאבס היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בתחום הכרייה.

הפתרונות של רייזור לאבס, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, בעלת משרדים בפרת', סידני ותל אביב, מיושמים במספר אתרי כרייה באוסטרליה ודרום אפריקה.

מצ"ב תמונת הנהלת החברה, צילום באדיבות רייזור לאבס
למידע נוסף אודות רייזור לאבס אנא בקרו באתר החברה: https://www.razor-labs.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il