TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Pacific Green מסכמת את 2023


פסיפיק גרין
עם צמיחה עצומה בעסקי הפארקים שלה לסוללות אנרגיה
מערכת טלנירי | 14/12/23, 21:37
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
דובר, דלאוור, 14 בדצמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :
Pacific Green Technologies, Inc ("פסיפיק גרין"), (OTCQB: PGTK) חוגגת שנה של התקדמות משמעותית במשימתה לבנות צינור עולמי של מערכות אחסון אנרגיה בסוללות (BESS) בקנה מידה של רשתות אספקת חשמל.
במהלך 2023 החברה הגיעה לשורה של ציוני דרך אסטרטגיים מרכזיים עבור שורת אתרי ה-BESS הגלובליים שנמצאים בפיתוח או בנייה, עם קיבולת אחסון אנרגיה שמתקרבת כעת ל-6 גיגה-וואט/שעה.

עבור צינור האספקה בבריטניה, המורכב מהפרויקטים החלוציים, Richborough Energy Park Limited ו-Sheaf Energy Park Limited, רשמה Pacific Green חתימה על הסכמים המבטיחים את עתידם לטווח ארוך של נכסים אלה כחלק בלתי נפרד מרשת החשמל הבריטית.

ביוני השלימה Pacific Green את מכירת Richborough עם 99.8 מגה-וואט/99.8 מגה-וואט/שעה לקרן העברת האנרגיה Sosteneo תמורת שווי ארגוני של 74 מיליון ליש"ט (93 מיליון דולר). Richborough נמסר כעת למיטוב בידי Shell לטובת מסחר בכל שוקי החשמל בבריטניה.

בנובמבר הגיע הפארק ב- Sheaf לסגירה פיננסית עם 249 מגה-וואט/373.5 מגה-וואט/שעה - כשהוא מבטיח 120 מיליון ליש"ט מ-NatWest ומ-UK Infrastructure Bank שהוא הופך לאחד מאתרי ה-BESS ממומני הפרויקטים הגדולים בעולם. במקביל, הושג חוזה מיטוב לעשר שנים עבור Sheaf עם ספקית האנרגיה המובילה SSE, ו-Pacific Green התקשרה בעסקה למכירת 100% ממניותיה בפרויקט ל-Sosteneo תמורת שווי ארגוני של 210 מיליון ליש"ט (258 מיליון דולר).
בהתבסס על הישגים אלה, Pacific Green הרחיבה בהצלחה את תחומי העניין שלה ב-BESS לשווקים בעלי פוטנציאל גבוה מעבר לים.
באיטליה, רכשה Pacific Green 51% מהמניות בחמישה פארקי אנרגיה של סוללות בהספק של 100 מגה-וואט מחברת האנרגיה Sphera Energy, כאשר יתרת המניות תירכש עם השגת אבני דרך מסוימות על ידי Sphera. הפעלה מסחרית תחל בפרויקטים אלה במהלך שנת 2026, בהספק כולל של עד 2.8 ג'יגה-וואט שעה.
באוסטרליה, פסיפיק גרין התקשרה בשני הסכמי בלעדיות להבטחת קרקע לשני פארקי אנרגיה גדולים של סוללות - הראשון פרויקט 1.0 ג'יגה-ואט/ 2.00 ג'יגה-ואט שעה בפורטלנד, ויקטוריה והשני אתר 0.5 ג'יגה-ואט/1.00 ג'יגה ואט שעה בחוף ליימסטון, דרום אוסטרליה. הפיתוח נמצא בעיצומו עבור פרויקטים אלה, אשר יוסיפו משמעותית לקיבולת BESS האזורית בדרום אוסטרליה ומיועדים להפעלה מסחרית בשנת 2026.
סקוט פולטר, מנכ"ל Pacific Green, אמר: "2023 הייתה שנה מכריעה עבור פסיפיק גרין כאשר אנו נוקטים בצעדי ענק כדי להפוך לשחקן גלובלי מרכזי בשוק אגירת האנרגיה בסוללות. ההסכמים החלוציים שהשגנו ב-12 החודשים האחרונים הם עדות לשילוב הייחודי של מומחיות טכנולוגית, תשתיות ומימון פרויקטים בצוות BESS שלנו, כמו גם לחוזק הקשרים שבנינו עם שותפי הייצור והפיתוח הבינלאומיים שלנו. אנו מצפים לקחת את הפרויקטים הללו צעד אחד קדימה בשנת 2024 ומעבר לה".
אודות Pacific Green Technologies, Inc:
פסיפיק גרין מתמקדת במתן מענה לצורך העולמי באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. היא מציעה מערכות לאגירת אנרגיה בסוללות ואנרגיה סולארית בקנה מידה גדול, טכנולוגיות מתחדשות וסביבתיות.
למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של פסיפיק גרין: www.pacificgreen.com
הודעה בנוגע להצהרות צופות פני עתיד:
הודעה לעיתונות זו מכילה "הצהרות צופות פני עתיד", כפי שמונח זה מוגדר בסעיף 27A של חוק ניירות הערך של ארצות הברית משנת 1933 ובסעיף 21E של חוק הבורסה לניירות ערך משנת 1934. הצהרות בהודעה לעיתונות זו שאינן היסטוריות גרידא הן הצהרות צופות פני עתיד וכוללות הצהרות כלשהן בנוגע לאמונות, תוכניות, ציפיות או כוונות לגבי העתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה כוללות, בין היתר, את המשך פיתוח הפרויקט, כל התפתחות עסקית פוטנציאלית ועניין עתידי בטכנולוגיות הסוללות, השמש והסביבה של פסיפיק גרין.
התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מאלה הצפויות בכל הצהרה צופה פני עתיד בשל גורמים רבים. גורמים אלה כוללים, בין היתר, את המשך פיתוח הפרויקט, את התנאים הכלכליים והפוליטיים הכלליים ואת ההשפעה המתמשכת של מגפת הקורונה. הצהרות צופות פני עתיד אלה מתפרסמות נכון לתאריך הודעה זו לעיתונות, ופסיפיק גרין אינה נוטלת על עצמה כל מחויבות לעדכן את ההצהרות הצופות פני עתיד, או לעדכן את הסיבות לכך שהתוצאות בפועל עשויות להיות שונות מאלה הצפויות בהצהרות הצופות פני עתיד. למרות שפסיפיק גרין מאמינה שהאמונות, התוכניות, הציפיות והכוונות הכלולות בהודעה לעיתונות זו הן סבירות, אין כל ביטחון שהאמונות, התוכניות, הציפיות או הכוונות הללו יתבררו כמדויקות. על המשקיעים לעיין בכל המידע המפורט כאן ולהתייחס גם לגילוי גורמי הסיכון המתואר בדוח השנתי של פסיפיק גרין על גבי טופס 10-K לשנת הכספים האחרונה, בדו"חות הרבעוניים של פסיפיק גרין בטופס 10-Q ובדו"חות תקופתיים אחרים שהוגשו מעת לעת לרשות ניירות ערך.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il