TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיילספורס מוסיפה יכולות חדשות ב-Data Cloud


סיילספורס
המסייעות לבנות מסעות פרסום ממוקדים יותר בלינקדאין, גוגל ועוד
מערכת טלנירי | 14/12/23, 21:21
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, מכריזה היום על יכולות חדשות בפלטפורמת Data Cloud המשלבות Google Display & Video 360, LinkedIn ו-Snap. היכולות הללו מאחדות בזמן אמת, את כל נתוני השיווק, המסחר, המכירות והשירות של מותג בפלטפורמה ומאפשרות ללקוחות סיילספורס להתחבר, לבצע אוטומציה ולהתאים אישית את הפרסום בכל ערוץ כדי לחזק את קשרי הלקוחות ולהניע את המכירות.
ככל שהגישות העתידיות ללא קובצי קוקיז וחוקי פרטיות הנתונים מתפתחים במהירות, חברות נותנות עדיפות לנתונים מבוססי-הסכמה שנאספים ישירות מהקהלים שלהן כבסיס לאופן שבו הם מבינים את הלקוחות ומתקשרים איתם. ארגונים משתמשים בממוצע ב-1,061 יישומים שונים, ובכל זאת 71% מהיישומים הללו אינם משולבים במערכות שלהם, מה שהופך לאיסוף נתוני הצד הראשון של החברה שלהם, למאתגר עבור מנהלי השיווק.
Data Cloud for Marketing עוזר ללקוחות לאחד נתונים מכל מקור לפרופיל אחד, להרחיב תובנות עם AI ולבנות קמפיינים פרסומיים מותאמים אישית על ידי הפעלת פלחי קהל של צד ראשון ברחבי האקוסיסטם של המודעות הדיגיטליות. היכולות החדשות עם לינקדאין, גוגל, ו-Snap עוזרות למנהלי שיווק למנף בצורה מאובטחת את נתוני הצד הראשון שלהם כדי לבנות פלחים מ-Data Cloud כדי לספק קמפיינים פרסומיים רלוונטיים.
עם היכולות החדשות הללו, מנהלי שיווק יכולים:
1- ליצור חוויות פרסום מחוברות בערוצים ברשת, וידאו, טלוויזיה, אודיו וערוצים אחרים עם Google Display & Video 360. לדוגמה, מותג יכול ליצור חוויות פרסום שמגבירות את נאמנות הלקוחות על ידי שימוש בפרופילי לקוחות מאוחדים מ-Data Cloud להתאמה אישית מיקוד מודעות ומדידה של מסעות פרסום בתצוגה, וידאו, טלוויזיה, אודיו ועוד עם Google Display & Video 360.
2- לטרגט למעלה ממיליארד אנשי מקצוע פעילים בלינקדאין בהתבסס על תפקיד, תעשייה ועוד. לדוגמה, באמצעות נתוני צד ראשון וציון עניין במוצר המופעל על ידי AI מ- Sales Cloud, Marketing Cloud ו-Service Cloud, ונתוני שימוש במוצר מהאפליקציות שלה, חברת טכנולוגיה יכולה ליצור תוכנית מקצה לקצה כדי להגביר את המודעות לקדם הזדמנויות המרות רלוונטיות ל-upsell ו-cross-sell כדי להגדיל את צינור המכירות שלהם.
3- להשתמש בנתונים של צד ראשון כדי להפעיל מודעות מבוססות תמונה ווידאו ב-Snap כדי להגביר את המעורבות של קהלים חדשים. לדוגמה, באמצעות Data Cloud, מותג מוצרי צריכה יכול לפלח לקוחות קודמים ולמשוך אותם, לעקוב אחר מודעות מותאמות אישית והמלצות למוצרים מבוססי בינה מלאכותית המשלימים את הרכישות הקודמות שלהם כדי להגדיל את נאמנות הלקוחות ואת ערך החיים.
על ידי איחוד נתונים מתוך פלטפורמת ה- Salesforce Customer 360 ב-Data Cloud, הצגת תובנות והמלצות המונעות בינה מלאכותית מאיינשטיין והפעלתן בכל מערכת המודעה הדיגיטלית שלהם, מפרסמים יכולים לשפר את יעילות המודעות עם פרופיל לקוח שלם המאחד נתוני לקוחות בין שיווק, מסחר, מכירות, שירות או כל נקודת מגע ולהגביר את היעילות על ידי העברת המסר הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון עם חברות מעודכנת במהירות, שיתוף נתונים כמעט בזמן אמת עם שותפי מודעות ודיכוי משתמשים שכבר רכשו או שיש להם תיקי Service Cloud פתוחים.
"המפרסמים נמצאים כל הזמן בלחץ להשיג לקוחות חדשים, לספק חוויות מותאמות אישית בערוצים ולהגדיל את השוליים. השותפויות החדשות הללו מרחיבות את מערכת הפרסום הדיגיטלית של Data Cloud לפלטפורמות חדשות, כך שעסקים יכולים להתחבר בכל רגע במסע הלקוח, ולספק נאמנות רבה יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר." - סטיב האמונד, סמנכ"ל ומנכ"ל Marketing Cloud.

אודות סיילספורס
חברת סיילספורס הינה המובילה העולמית בתחום הענן ובתוכנות ניהול קשרי לקוחות ארגוניים (CRM), המקרבת בין חברות ללקוחותיהן בעידן הדיגיטלי. מאז הוקמה בשנת 1999, סיילספורס מאפשרת לחברות בכל גודל ומכל תחום בתעשייה לנצל טכנולוגיות רבות עוצמה - ענן, מובייל, סושיאל, בינה מלאכותית, קול ובלוקצ'יין – להתחבר ללקוחותיהם בצורה חדשה לגמרי. בשנת 2010 הכריזה החברה על גרסה ראשונה של מערכת ה-CRM מתוצרתה עם תמיכה מלאה בעברית.
סיילספורס ישראל הוקמה בשנת 2011, עם רכישתו של הסטארט-אפ הישראלי Navajo Systems והפכה למרכז מחקר ופיתוח חשוב האחראי על פיתוח פתרונות מובילים של החברה הבינלאומית בתחומים שונים, ביניהם: בינה שיווקית מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, בינה מלאכותית לניתוחי שפה ושיחה, אבטחת מידע ופתרונות שירותי שטח. מאז הקמת החברה בישראל, סיילספורס העולמית ביצעה רכישות אסטרטגיות בשוק הישראלי: בלו טייל בשנת 2012; קרנסן בשנת 2015; אימפליסיט בשנת 2016; דאטורמה בשנת 2018; בונובו וקליקסופטוור בשנת 2019. את מרכז הפיתוח בישראל מנהלת אפרת רפופורט ומועסקים בו מעל 700 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בתל-אביב, פתח תקווה ונצרת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il