TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קוויקליזארד חתמה על הסכם אסטרטגי והסכם השקעה בהיקף של 5 מיליון דולר


פיני מנדל מנכ״ל ומייסד קוויקליזארד. צילום: יח"צ
עם ענקית התקשורת הצרפתית Publicis Groupe
מערכת טלנירי | 13/12/23, 17:19
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
Publicis Groupe תשקיע בקוויקליזארד 3 מיליון דולר לפי מחיר מניה 32.6 ₪ - פרמיה של - 52% מעל מחיר המניה בבורסה הבוקר

Publicis Sapient עובדים עם חברות הריטייל המובילות בעולם וישמשו כפלטפורמה להפצה משמעותית של קוויקליזארד בשווקי אירופה ובפרט בצפון אמריקה".

· ל-Publicis Groupe ניתנה אופציה להשקיע עוד 2 מיליון דולר בהתאם ליעדי מכירות שנקבעו בשנתיים הראשונות שלאחר השלמת ההסכם

· כספי ההשקעה הראשונית ישמשו להקמת מערך מכירות בצפון אמריקה – השוק הגדול בעולם

· חברת הבת Publicis Sapient תשווק את פלטפורמת התמחור הדינאמי של קוויקליזארד ברחבי העולם ותאפשר ללקוחותיה גישה לפלטפורמה של קוויקליזארד.

לדברי פיני מנדל מנכ"ל קוויקליזארד, "הסכם ההשקעה וההסכם המסחרי מהווים קפיצת מדרגה אסטרטגית, שיווקית והכרה טכנולוגית מאין כמוה לחברת קוויקליזארד. כאשר אחת מהחברות הגדולות והמובילות בעולם בוחרת גם להשקיע בנו וגם לשווק אותנו בארה"ב - שוק היעד הגדול בעולם – זאת הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה שלנו שהיא הטובה ביותר בשוק. אנו מברכים את השותפות המצוינת עם Publicis שבחרה להיות בעלת מניות בקוויקליזארד וככזו גם שותפה להצלחתנו.

אנו מאמינים כי באמצעות שותפות אסטרטגית זו תגדיל קוויקליזראד בצורה משמעותית את מכירותיה באירופה ובמיוחד בצפון אמריקה, זאת בין היתר על ידי הקמת צוות מכירות בצפון אמריקה.

חברת Publicis Sapient איתה נחתם גם הסכם מסחרי מביאה עימה עשרות שנות ניסיון בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית. Publicis Sapient עובדים עם חברות הריטייל המובילות בעולם וישמשו כפלטפורמה להפצה משמעותית של קוויקליזארד בשווקי אירופה ובפרט בצפון אמריקה".



לדברי נייג'ל ואז, מנכ"ל Publicis Sapient, "השותפות שהקמנו עם קוויקליזארד הינה דוגמה לאופן שבו אנו ממשיכים להשקיע בטרנספורמציה עסקית דיגיטלית עבור לקוחותינו. מערכת התמחור הדינאמי מבוססת בינה מלאכותית של קוויקליזארד התגלתה ככלי מרכזי המייצר דיפרנציאציה בין חברות הריטייל המחפשות דרכים להגדיל את הכנסותיהן ולנהל טוב יותר את רווחיהן".



חברת קוויקליזארד המפתחת ומוכרת פלטפורמת SaaS מבוססת AIלתמחור דינמי מתכבדת להודיע כי התקשרה בהסכם אסטרטגי ובהסכם השקעה עם חברת Publicis Groupe, ועל הסכם מסחרי עם חברת Publicis Sapient, שהינה חברה קשורה לתאגיד הענק הצרפתי.

ההתקשרות הינה בהסכם השקעה ובהסכם שיתוף פעולה מסחרי כמפורט להלן:

הסכם השקעה:

· במסגרת הסכם ההשקעה Publicis תשקיע בקוויקליזארד סכום של עד 5 מיליון דולר בתמורה להקצאת מניות כמפורט להלן:

א. סכום של 3 מיליון דולר יושקע במועד השלמת העסקה, בתמורה להקצאה של 341,474 מניות החברה, שתהוונה כ- 9.52% מההון המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה, כ- 7.52% בדילול מלא, מיד לאחר ההקצאה. ההשקעה מתבצעת לפי מחיר מניה של 32.75 שקלים למניה – פרמיה של 55% על המחיר הבוקר בבורסה.

ב. יתרת ההשקעה בסך של עד כ- 2 מיליון דולר תושקע (ככל שתושקע) בשני חלקים שווים כתלות בהיקף ההכנסה השנתית נטו שתנבע ל- Publicis מההסכם המסחרי, תוך כ- 10 ימי עסקים ממועד קביעת היקף ההכנסה השנתית נטו לשנה הראשונה ולשנה השניה שלאחר מועד השלמת ההשקעה הראשונית, בתמורה להקצאת מניות החברה במחיר למניה שיקבע בהתאם למנגנון שהוסדר בהסכם ההשקעה.



השלמת ההשקעה השניה וההשקעה השלישית כפופה לעמידה בתנאים מתלים שנקבעו בהסכם ההשקעה, וביניהם קבלת אישור הבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ, לרישום למסחר של מניות החברה שתוקצינה ל- Publicis במסגרת ההשקעה השניה וההשקעה השלישית וכן כי ההסכם המסחרי לא בוטל או הופר.

במסגרת הסכם ההשקעה התחייבה החברה כי כל זמן ש- Publicis (או צד קשור אליה) תחזיק בלפחות כ- 5% מההון המונפק של החברה, תכלול החברה, לבקשת Publicis, בזימון לאסיפה השנתית של בעלי המניות, מועמד שיוצע על-ידיה לכהונה כדירקטור בחברת קוויקליזארד. חברת קוויקליזארד התחייבה, כי בתוך 7 ימי עסקים ממועד השלמת העסקה, תזומן על-ידיה אסיפת בעלי מניות שעל סדר יומה תעמוד החלטה למינוי דירקטור שיוצע על-ידי Publicis.

השלמתן של כל אחת מההשקעות על פי הסכם ההשקעה כפופה להתקיימות תנאים מתלים מקובלים, וביניהם, העדר שינוי מהותי לרעה וקבלת אישור הבורסה לרישום למסחר של מניות החברה שתוקצינה ל- Publicis. יובהר, כי ככל שהתנאים המתלים להשקעה הראשונית לא יתקיימו תוך שלושה חודשים ממועד החתימה על הסכם ההשקעה או תוך מועד אחר שיקבע על ידי הצדדים בכתב, הסכם ההשקעה יבוא לסיומו.

הסכם ההשקעה כולל מצגים מקובלים בנוגע להון החברה, דיווחיה, ופעילותה, וכן התחייבות של החברה לשיפוי Publicis בנוגע למצגים וההתחייבויות שנכללו בהסכם ההשקעה.

תמורת ההשקעה הראשונית תשמש את החברה בעיקר למימון הקמת צוות מכירות שיפעל בצפון אמריקה והתקשרות החברה עם יועצים מקצועיים.



הסכם מסחרי עם Sapient:

תנאי ההסכם המסחרי ייחתם בד בבד עם השלמת העסקה על-פי הסכם ההשקעה:

· במסגרת ההסכם המסחרי עם Sapient הוסדרה בין הצדדים שותפות עסקית שבה שירותיה של Sapient ייכללו במסגרת הצעת שירותיה של קוויקליזארד ללקוחות חדשים. כמו כן, Sapient תציע את מוצריה של קוויקליזארד בפני לקוחותיה בין השאר באמצעות צוות מכירות של החברה. שירותיה של Sapient כוללים שירותי הטמעה ותצורה של שירותיה ומוצריה של החברה וכן ניהול שינויים ארגוניים, ניהול מלאי ושרשרת אספקה.

· בהסכם המסחרי נקבע כי ל- Sapientזכות סירוב ראשונה בטריטוריות ברחבי העולם כפי שנקבעו בהסכם בכל הנוגע למתן שירותיה המקצועיים של Sapient עבור המוצרים של החברה המוצעים ללקוחותיה וללקוחותיה הפוטנציאלים (בהסכמת הלקוח), זאת ככל שתבוצענה השקעות על-ידי Publicis בכל אחת מההשקעה השניה וההשקעה השלישית של סכום מינימאלי כפי שנקבע בהסכם המסחרי.

ן

מצורף תמונה של פיני מנדל מנכ״ל ומייסד קוויקליזארד מאושרת לפרסום קרדיט צילום: יח"צ

אודות Publicis Groupe:

הקבוצה הצרפתית הוקמה בשנת 1926, והינה כיום קבוצת התקשורת השנייה בגודלה בעולם. באמצעות אלכימיה רבת עוצמה של יצירתיות וטכנולוגיה, הקבוצה מניעה טרנספורמציה עסקית על פני כל שרשרת הערך.

מודל החברה של Publicis Groupe הינו מודולרי ביותר ומתבסס על פלטפורמה ייחודית המעניקה ללקוחות גישה על ידי-Plug&Play לשירותים הטובים ביותר של הקבוצה.

הקבוצה מלווה את הלקוחות בכל שלב בשרשרת הערך, מייעוץ ועד ביצוע, בשילוב טרנספורמציה שיווקית וטרנספורמציה עסקית דיגיטלית ללקוחותיה.

כיום רוב העסקים מתמודדים עם אתגרים קשים והזדמנויות עצומות: צרכנים בעלי עוצמה גבוהה המאפשרים טכנולוגיות ניידות ואחרים המשבשים את הנוף ומולידים מתחרים חדשים.

המודל החדש של Publicis Groupe, נועד ללוות את לקוחות הקבוצה בסביבה המהירה הזו, ובכך הקבוצה מספקת יותר חדשנות, רעיונות וצמיחה בפחות זמן ובעלות נמוכה יותר ללקוחותיה.

ל- Publicis Groupe יש שלוחות בלמעלה מ-100 מדינות, הקבוצה מעסיקה כ-100,000 אנשי מקצוע.

www.publicisgroupe.com



אודות Publicis Sapient:

Publicis Sapient הינה חברה לטרנספורמציה עסקית דיגיטלית.

החברה משתפת פעולה עם ארגונים גלובליים כדי לעזור להם ליצור ולשמור על יתרון תחרותי בעולם שהוא יותר ויותר דיגיטלי.

החברה פועלת באמצעות יכולות ה-SPEED המומחיות שלהם הינה: אסטרטגיה, מוצר, ניסיון, הנדסה ו-Data & AI, אשר בשילוב עם תרבות הסקרנות והידע המעמיק של החברה בתעשייה, מאפשרת לה לספק השפעה משמעותית לעסקים של לקוחותינו באמצעות דמיון מחדש של המוצרים והחוויות שלהם.

הגישה הזריזה, מכשירה את העסקים של לקוחות החברה לשינוי, והופכת את הדיגיטל לליבה של האופן שבו הם חושבים ומה הם עושים.

Publicis Sapient הינה מרכז הטרנספורמציה העסקית הדיגיטלית של Publicis Groupe עם 20,000 אנשים ולמעלה מ-53 משרדים ברחבי העולם.

publicissapient.com

אודות Quicklizard

הפלטפורמה של קוויקליזארד הושקה ב 2018 והיא פלטפורמת תמחור מובילה, מבוססת בינה מלאכותית, ומיועדת לקמעונאים (retailers) ומותגים (D2C Brands).

קוויקליזארד מאפשרת לקמעונאים ומותגים לנהל את אסטרטגיית התמחור שלהם על גבי פלטפורמה אחת ומספקת את הכלים הטכנולוגים, הניתוחים והתובנות הדרושים להרחבת צמיחה עסקית והשגת גידול ברווחיות.

הפלטפורמה של קוויקליזארד תומכת באסטרטגיית תמחור רב ערוצית (multi channel), פתוחה לחלוטין באופן שניתן ליישם בה כל אסטרטגיה ותורמת לצמיחה של עסקים במגוון רב של תחומים לרבות: מוצרי אלקטרוניקה, טיפוח ויופי, ריהוט ועיצוב הבית, מוצרי ספורט, אופנה, מוצרי בעלי חיים, מזון ומשקאות וכן תחומי התעופה והתיירות.



הפלטפורמה של קוויקליזארד מוטמעת במעל ל-40 טריטוריות, בחנויות ובערוצים מסורתיים כמו גם בערוצים דיגיטליים ומספקת מיליוני המלצות מחיר בכל חודש.

https://www.quicklizard.com/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il