TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטארט-אפ הפינטק השוויצרי-ישראלי Okoora פותח משרד בקפריסין


צוות Okoora- קרדיט צלם: אייל טואג.
לקראת השקת פעילות מסחרית במדינות האיחוד האירופי
מערכת טלנירי | 7/12/23, 17:31
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סטארט-אפ הפינטק השוויצרי-ישראלי אוקורה (Okoora), הודיע על פתיחת משרד בעיר לימסול, קפריסין, שישמש כראש גשר לקראת השקת פעילות מסחרית מלאה במדינות האיחוד האירופי. אוקורה פיתחה פלטפורמה משולבת לניהול תשלומים גלובליים, בנקאות וניהול סיכונים. הפלטפורמה – ABCM™: Automated Business Currency Management, המבוססת על בינה מלאכותית – משלבת כלים תפעוליים, מערכת לניהול סיכוני מט"ח וגישה לרשת רחבה של בנקים וחדרי עסקאות. פלטפורמת ABCM מפשטת את הניהול של עסקאות מט"ח ומסייעת לעסקים מכל גודל וסוג לנווט את דרכם בביטחון בשוק הגלובלי.

הפלטפורמה מספקת תובנות בזמן אמת אודות שוקי המטבע, מפשטת את הניהול של המטבעות ומציעה כלי בינה מלאכותית לנטרול סיכוני מטבע. מערכת הניהול האחודה מקנה לעסקים שליטה בתזרים המטבעות הזרים שלהם ומאפשרת ביצוע תשלומים חוצי גבולות ביותר מ-100 מטבעות ברחבי העולם.

אוקורה נוסדה באוגוסט 2021 על ידי בני אברהם, יזם בעל מוניטין ומייסד קבוצת אופקים, חברת ניהול הסיכונים הפיננסים המובילה בישראל. החברה עברה לרווחיות בשנת 2023 ומתנהלת כבוטסטראפ ללא השקעות של משקיעים חיצוניים. מאז השקת הפלטפורמה בינואר 2022 רשמה אוקורה צמיחה משמעותית וצברה למעלה מ-7,000 לקוחות במגזר הארגוני ובקרב עסקים קטנים ובינוניים בישראל.

אוקורה צפויה לגייס בקפריסין כ-30 עובדים ישראלים וקפריסאים, שיעסקו בסוגיות של רגולציה אירופית, ציות לתקנות ורישיונות, לצד פיתוח טכנולוגי, שיווק ומכירות. הם יתווספו לעובדי אוקורה בישראל, שוויץ, גרמניה והודו.

המשרד בקפריסין יוביל את תהליכי קבלת שני סוגים של רישיונות של האיחוד האירופי: EMI – Electronic Money Institution, שמאפשר לחברה לבצע תשלומים אלקטרוניים יוצאים ונכנסים במדינות האיחוד וכן רישיון Financial Brokerage, שמקנה לחברה מעמד של חברת השקעות אירופאית המורשית לבצע פעולות מורכבות כמו הגנות מטבע, ייעוץ להגנות מטבע ועוד. הרישיונות יאפשרו את כניסתה לשוק האירופי ויאפשרו שיתופי פעולה עם ארגונים פיננסיים ועם המגזר הפרטי ברחבי היבשת.

בני אברהם, מייסד ומנכ"ל הסטארט-אפ Okoora: "פתיחת המשרד בקפריסין היא צעד חשוב בתהליך קבלת הרישיונות לפעילות מסחרית מלאה ב-27 מדינות האיחוד על מיליוני העסקים הפועלים בהן. נוסף עליהם אנו נציע לגופים ומוסדות פיננסיים שימוש בפלטפורמה במודל Banking as a Service, תחום בעל פוטנציאל צמיחה אדיר שאנו כבר מיישמים בישראל".

לאחרונה הודיעה אוקורה על הסכם שת"פ עם חברת Paysend, פלטפורמת תשלומים גלובלית ותשלומים מכרטיס לכרטיס. במסגרת ההסכם תספק אוקורה ל-Paysend את התשתית הטכנולוגית שתוביל את כניסתה לשוק הישראלי. Paysend מאפשרת למיליוני לקוחותיה הפרטיים והעסקיים ברחבי העולם להעביר כספים במהירות ובקלות באמצעות רשת התשלומים הגלובלית שלה. לקוחות פרטיים יכולים לשלוח, לדרוש ולקבל כספים בכל עת ב-170 מדינות ולעסקים ניתנת גישה לחשבונות רב מטבעיים לביצוע הפעולות הללו.

ההסכם עם Paysend מתווסף להסכם שיתוף פעולה עם חברת MAX, אחת מחברות כרטיסי האשראי הגדולות בישראל, שיאפשר ל-MAX למנף את פלטפורמת ABCM™: Automated Business Currency Management של אוקורה ותשמש כסביבה אינטגרטיבית לכל צרכי התשלומים וניהול הסיכונים של MAX (במודל Banking as a Service). היא תאפשר ל-MAX לפתוח ללקוחותיה חשבונות פיזיים או וירטואליים במדינות שונות ללא צורך בנוכחות מקומית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il