TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גב-ים חתמה על עסקת שכירות משמעותית עם חברת הייטק בין לאומית ברחובות‎


אבי יעקובוביץ, מנכל גב-ים. צילום- אלדד רפאלי
בצל המלחמה - חברות הטכנולוגיה המובילות ממשיכות לתת אמון בישראל. גב-ים בעסקת שכירות משמעותית עם חברת טכנולוגיה בינלאומית מובילה ברחובות
מערכת טלנירי | 5/12/23, 16:49
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת טכנולוגיה בינ"ל מובילה חתמה עם גב-ים על עסקה לשכירות שטח נוסף של כ-10,000 מ"ר עילי, והיא תשכור את כלל שטחי הבניין החמישי בפארק גב-ים רחובות, בהיקף של כ-25 אלף מ"ר עילי.

החברה האמורה, אשר שכרה לפני כשנה שטח של כ-15 אלף מ"ר עילי בבניין, מימשה את זכותה החוזית להתרחב, ותשכור שטח כולל של כ-40 אלף מ"ר, מתוכם כ-25 אלף מ"ר עילי, לתקופה של 10 שנים, בעסקה אשר תניב הכנסות בסך של כ-185 מיליון ש"ח (בגין כל תקופת השכירות; חלק גב-ים 72%).

גב-ים שותפה עם מכון ויצמן בפארק גב-ים רחובות, הכולל (לרבות הבניין החמישי) כ-100 אלף מ"ר בנוי (חלק גב-ים - 72%). הקמתו של הבניין החמישי בפארק תושלם במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים:
"בצל המלחמה המתמשכת, גב-ים חתמה על עסקת שכירות משמעותית נוספת עם חברת טכנולוגיה בינלאומית מובילה לשכירות שטח נוסף בהיקף של כ-10,000 מ"ר עילי, המשלימה את עסקת השכירות של אותה חברה לכלל שטחי הבניין החמישי בפארק גב-ים רחובות, אותו מקימה גב-ים בשטח כולל של כ-25 אלף מ"ר עילי וכ-15 אלף מ"ר תת-קרקעי.
החברה ממשיכה בניהול משאים ומתנים עם חברות טכנולוגיה מובילות לשכירות שטחים ניכרים בפרויקטים השונים של החברה, וכן בייזום, תכנון והקמה של 12 פרויקטים, בשטח כולל של כ-490 אלף מ"ר (חלק החברה). חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות המובילות ממשיכות לתת אמון בישראל, תוך ראייה לטווח ארוך, ושומרות על האחיזה שלהן במרכזי הפיתוח המובילים, כאשר חלקן קבעו את משכנן בפארקי ומרכזי ההייטק של גב-ים, המהווים מוקד אסטרטגי, ואחד מעמודי התווך במערך מרכזי הפיתוח של אותן חברות.
חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות המובילות - TIER1 - נסמכות על ההון האנושי האיכותי המוביל בעולמות הטכנולוגיה, והן כאן כדי להישאר, לגדול ולהתפתח למשך שנים רבות. גב-ים ממשיכה לפגוש את הביקושים, גם בימים קשים אלו, ולהוות עוגן מרכזי לחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם".

בתחילת החודש פרסמה גב-ים את הדוחות הכספיים לתשעת החודשים הראשונים ולרבעון השלישי של שנת 2023 והציגה גידול בכל הפרמטרים התפעוליים. החברה דיווחה על נכסים מניבים בשטח כולל של כ-1.2 מיליון מ"ר, בשיעור תפוסה של כ-98%. לגב-ים צבר פרויקטים הכולל 12 פרויקטים, בשטח כולל של כ-490 אלף מ"ר (חלק גב-ים במאוחד), בהשקעה כוללת של כ-4.9 מיליארד ש"ח, אשר יוסיפו להכנסות החברה כ-380 מיליון ש"ח בשנה. בנוסף, החברה חתמה על כ-100 הסכמי שכירות בנכסים קיימים בעלייה ריאלית ממוצעת בשיעור של כ-10% במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il