TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסכם נוסף לזרוע האנרגיה של נקסטקום עם ענקית האנרגיה הצרפתית EDF:


נקסטקום
נקסטקום תקים שני פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבי אגירה בתמורה כוללת של כ-25 מיליון שקל
מערכת טלנירי | 15/11/23, 18:47
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בתוך חודשיים משלימה נקסטקום סדרת הסכמים עם EDF
בתחום האנרגיה המתחדשת בסך כולל של כ-95 מיליון שקל

מתחילת 2023 דיווחה נקסטקום על חתימת הסכמים בהיקף מצטבר
של יותר מ-225 מיליון שקל בתחום האנרגיה המתחדשת



קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, מדווחת היום על חתימת הסכמים עם EDF להקמת פרויקטים מסוג חוות סולאריות משולבי אגירה בשני אתרים בישראל בתמורה לסך כולל של כ-25 מיליון שקל.

נקסטקום, באמצעות החברה הנכדה נקסטקום אנרג'י בע"מ, ושותפויות מוגבלות בשליטת חברת EDF Renewables ישראל, חתמו על הסכמי EPC לתכנון, רכש והקמה של שני הפרויקטים. סיום הקמת האתרים צפוי במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2024.

נקסטקום התחייבה בהסכמי ההקמה לתקופת בדק ואחריות לפרויקטים לתקופה של 36 חודשים לאחר סיום שלב ההקמה ומסירתם ליזם. התמורה תשולם לנקסטקום בהתאם לאבני הדרך שנקבעו בהסכמים, ושיעור הרווחיות הצפוי בפרויקטים דומה לשיעורי הרווחיות שהניבו לחברה פרויקטים דומים.

הסכם זה מצטרף להסכם נוסף עליו חתמה נקסטקום עם EDF לפני כחודשיים לתכנון מפורט, הקמה, תפעול ותחזוקה של עבודות ההנדסה האזרחית בפרויקט לייצור חשמל בהספק מותקן של 67.2 מגה וואט באמצעות 16 טורבינות רוח בעמק יזרעאל, בתמורה כוללת של כ- 70 מיליון שקל.

ביחד עם ההסכם הנוכחי, מתחילת 2023, דיווחה החברה על הסכמים בתחום האנרגיה המתחדשת בהיקף מצטבר של יותר מ-225 מיליון שקל. ההסכמים נחתמו, בין היתר, עם קבוצת דוראל ועם חברת אנרג'יקס להקמת חוות סולאריות ותחמ"שים. עם חלק מהלקוחות, נחתמים, בתום תקופת ההקמה, גם הסכמי תחזוקה שוטפת לפרויקטים בתמורה לסכום שנתי קבוע.

בנוסף, זכתה נקסטקום השנה גם במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר לרכישה, אספקה והתקנה של מערכות תקשורת פאסיביות בהיקף הכנסות שנתי ממוצע צפוי של כ-25 מיליון שקל עבור מספר רב של משרדי ממשלה, בתי חולים וגופים ממשלתיים נוספים אחרים, בהסכם לתקופה של 3 שנים עם אופציה של החשכ"ל להארכה ב-4 שנים נוספות.

נקסטקום ממשיכה ליישם את התוכנית האסטרטגית ולמנף את היכולות והניסיון הרב שנצבר בקבוצה לטובת קידום וביצוע פרויקטים משמעותיים הן בתחומי האנרגיה המתחדשת והן בתחום תשתיות התקשורת.


אודות נקסטקום
קבוצת נקסטקום מובילה ומתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של פרויקטים בתחומי תקשורת ואנרגיה מתחדשת. על לקוחות החברה נמנים מרבית מפעילי התקשורת בישראל, יזמיות בתחום האנרגיה המתחדשת, המגזר הביטחוני, המגזר המוסדי והמגזר העסקי. קבוצת נקסטקום מונה כ-350 עובדים בפריסה ארצית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il