TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קנבוטק מכריזה על השקת קונספט האונקולוגיה האינטגרטיבית שלה בפני הקהילה המדעית בצפון אמריקה


קנבוטק
ההשקה המדעית נערכה בכנס של קהילת האונקולוגיה האינטגרטיבית (SIO) בפני כ 300 אונקולוגים בעיירה Banff בקנדה
מערכת טלנירי | 19/9/23, 19:00
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
דר' אפרת אורון ופרופ' דונלד אברמס הציגו בכנס שני פוסטרים הסוקרים את הרקע המדעי של פתרונות החברה לחולות סרטן השד והכאב הסרטני;
הרצליה, ישראל – 19 בספטמבר, 2023 – קנבוטק העוסקת, בין היתר, בפיתוח מוצרי אונקולוגיה אינטגרטיבית לתחום הסרטן ובשיווקם בקליפורניה, מדווחת כי היא השיקה השבוע את הקונספט הרפואה האינטגרטיבית שלה בפני הקהילה המדעית בצפון אמריקה. ההשקה התבצעה בכנס השנתי של קהילת האונקולוגיה האינטגרטיבית (SIO) אשר התקיים בעיירה Banff בקנדה, בפני כ 300 אונקולוגיים מצפון אמריקה.
הצגת התוצאות בוצעה ע"י דר' אפרת אורון, המדענית הראשית של קנבוטק, ופרופ' דונלד אברמס אשר היה גם הדובר הראשי של הכנס. פרופ' אברמס הינו אחד הרופאים המובילים בעולם בתחום האונקולוגיה האינטגרטיבית ועל לפני מספר חודשים ניהל את המחלקה לאונקולוגיה אינטגרטיבית בבית החולים OSHER בסן פרנסיסקו.
2 הפוסטרים סקרו את התוצאות שהשיגה החברה והרקע המדעי שבנתה ב 4 השנים האחרונות על הפתרונות לחולות סרטן השד כאב הסרטני. הפוסטר העוסק בפתרון לחולות סרטן שד, סקר את הצלחת ניסויי העבר אשר הציגו שיפור יעילות אנטי סרטנית של כימותרפיות נפוצות של עד פי 6 בעת שילובם עם הפתרונות של קנבוטק. הפוסטר העוסק בפתרון לחולים אונקולוגיים הסובלים מכאבים, סקר את הצלחת הניסוי שהראה שהשילוב של מיצויי הקנבנואידים והפטריות העלים כמעט לחלוטין את תחושת הכאב.
קונספט האונקולוגיה האינטגרטיבית של קנבוטק מבוסס על שילובים של מיצויי קנבנואידים ופטריות ביחד עם הטיפול הכימותרפי הקונבנציונלי, כאשר בטיחותו ויעילותו נבחנה במודלים רבים In-Vivo, In-Vitro & Ex-Vivo במעבדה עד שהצוות המדעי של החברה נתן לה אור ירוק להתחיל ולמכור את המוצרים לחולי סרטן פעילים.
מדינת היעד הראשונה בה יושקו המוצרים מבחינה מסחרית בנובמבר 2023 הינה קליפורניה ולשם כך בנתה החברה את המותג OncoRix והוקמה חברת בת בבעלות מלאה של קנבוטק אשר תנהל את הפעילות ותגייס לשם כך הון יעודי ממשקיעים אמריקאים. לפני מספר חודשים דיווחה קנבוטק על גיוס SEED של $245,000 והיא פועלת לגייס הון אשר יבטיח חדירה מוצלחת ללשוק האונקולוגי בקליפוניה.

אלחנן שקד יו"ר ומנכ"ל קנבוטק מסר: "התחום האונקולוגיה היה ונשאר החזון הגדול של קנבוטק והשקת קונספט האונקולוגיה האינטגרטיבית בפני הקהילה המדעית בפון האמריקה הינה יריית הפתיחה במהלך של השקת המוצרים עצמם בקליפורניה במהלך נובמבר 2023. אני משוכנע שנצליח להביא בשורה אמיתית לחולי הסרטן כבר בחודשים הקרובים ונפעל בכדי להשיג חדירה מוצלחת שלנו לשוק האונקולוגי בצפון אמריקה."

אודות קנבוטק:
קנבוטק הינה חברת ביו-מד ישראלית המפתחת פתרונות רפואיים מותאמים אישית, בתחומי האונקולגיה ורפואת המניעה. הפתרונות מבוססים על מחקר ופיתוח וסקרי שוק עמוקים שבוצעו בשלוש השנים האחרונות ונמצאים כיום בשלב במיסחור בשווקי יעד נבחרים, ובינהם אנגליה, פולין, וקליפורניה.
כחלק מקונספט האונקולוגיה האינטגרטיבית, בשלוש השנים האחרונות, מפתחת קנבוטק סדרה של 8 תכשירים המיועדים לסייע לטיפול אנטי סרטני בחולים בסרטן ולתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי, המבוססים על שילובים ייחודיים של חומרים בוטאניים מקנאביס רפואי ומוצרים מבוססי פטריות – תחת המותג OncoRix. מטרת החברה היא לייעד את המוצרים הרפואיים להשתלב כחלק אינטגרטיבי בפרוטוקול הטיפול הקיים של החולים האונקולוגיים.

מניית קנבוטק נסחרת בבורסת המניות בתל אביב תחת הסימול CNTC.TA


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il