TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסכם האסטרטגי של איירטאצ' עם קבוצת אדאני מוביל לעסקה נוספת:


טל לאופר מנכל איירטאצ' סולאר. צילום סלי פרג'
חברת בת של קונצרן אדאני תרכוש מאיירטאצ' רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים ב-3 מיליון שקל
מערכת טלנירי | 19/9/23, 18:53
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
טל לאופר, מנכ"ל קבוצת איירטאצ' סולאר: "אנו רואים בהסכם נוסף זה עם חברת האנרגיות המתחדשות הגדולה בהודו מבית קונצרן אדאני, אבן דרך נוספת בהרחבת פעילות איירטאצ'. אנו מעריכים כי לשיתוף פעולה זה יש פוטנציאל התרחבות בהיקפים משמעותיים בהודו ומחוצה לה. עסקה זו הנה נדבך נוסף בחיזוק היחסים בין קבוצת אדאני לחברות טכנולוגיה ישראליות. עם החתימה על הסכם זה, איירטאצ' ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקן מוביל לפתרונות ניקוי רובוטיים בתעשייה הסולארית".
חברת איירטאצ' סולאר (Airtouch Solar), המפתחת פתרונות רובוטיים לשוק האנרגיה הסולארית, ממשיכה בהרחבת פעילותה, ומעדכנת היום כי חתמה על הסכם בהיקף של כ-3 מיליון שקל עם חברת האנרגיות המתחדשות הגדולה בהודו Adani Green Energy Ltd., AGEL, מקבוצת אדאני הענקית. במסגרת ההסכם איירטאצ' תספק ותתקין מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים בפרויקט סולארי שבבעלות אדאני בהודו. להערכת החברה, על פי לוחות הזמנים המתוכננים, התקנת המערכות צפויה להסתיים עד תום הרבעון השני לשנת 2024.
זהו ההסכם השני בין איירטאצ' ואדאני לאחר שבחודש מאי השנה חתמו הצדדים על הסכם בהיקף של כ-9 מיליון שקל לאספקת רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים לאדאני. מדובר בהסכם המסדיר את מערכת היחסים בין הצדדים שבמסגרתו תוכל אדאני לבצע הזמנות נוספות של מערכות איירטאצ'. נכון להיום, לקבוצת אדאני סה"כ הספק מותקן של אנרגיה מתחדשת בהיקף של 8GW שמרביתו מתקנים סולאריים.
בחודש שעבר עדכנה איירטאצ' על חתימת מספר הסכמים, בהם עם ענבר אנרגיה בהיקף של כ-3 מיליון שקל, עם שיכון ובינוי אנרגיה בהיקף של 2.8 מיליון שקל, ועם ענקית הסולאר ההודית ReNew בהיקף של 31 מיליון שקל. בחודש יולי חתמה איירטאצ' על הסכם בהיקף של כ-12 מיליון שקל עם Amplus Solar, מחברות האנרגיה המובילות באסיה. נכון לסוף שנת 2022, איירטאצ' התקשרה בהסכמים עם לקוחות להתקנת מוצריה על מתקנים בהספק כולל של מעל 4.4 ג'יגה-וואט, מתוכם מעל 2.8 ג'יגה-וואט כבר הותקנו.

חברת איירטאצ' סולאר ARTS:TASE)) היא מהחברות המובילות והחדשניות בתחום של פתרונות רובוטיים לניקוי פאנלים בשוק האנרגיה הסולארית (Autonomous Robotic Technologies). החברה, אשר החלה לפעול בשנת 2017, עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק, תפעול ותחזוקה של פתרונות רובוטיים לניקוי יבש (ללא מים) של פאנלים פוטו-וולטאים, המשמשים את שוק האנרגיה הסולארית. החברה משלבת מתן פתרונות טכנולוגיים ייחודיים הניתנים ללקוחות על בסיס Tailor Made, יחד עם שירות אפקטיבי ומהיר, המביאים לטיוב ומקסום התפוקה האנרגטית של פאנלים סולאריים, וזאת באופן מהיר, יעיל ואוטומטי, ותוך חיסכון כספי ללקוחות. החברה השלימה במרץ 2021 הנפקה ראשונית לציבור (IPO) וגייסה כ-61 מיליון ש"ח. מטה הפעילות של החברה הינו בישראל, והחברה מפעילה שני מרכזי ייצור - בישראל ובהודו. נכון למועד זה החברה פועלת, מייצרת ומוכרת את מוצריה ושירותיה בישראל ובהודו, והיא בוחנת ומקדמת בימים אלה תהליכי כניסה לשווקי יעד חדשים, בעיקר לשוק בארה"ב ו-MENA. מנכ"ל החברה הוא טל לאופר והיא הוקמה על ידי מר יניר אלוש המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il